MY3 දිනුවේ මුස්ලිම් දෙමල චන්ද වලින් කියන එවු&#

gangst3r.93

Member
Sep 24, 2010
11,663
655
0
ගම්පහ
මේක අපි හැමෝගෙම රට. කව්රු හරි එක පර්ශිය විදියට හිතනාවානම් එක අපිට අතහැරලා දන්නා බැහැ. අයි අපිට දෙමල මුස්ලිම් මිනිස්සුන්ගේ චන්ද නැත්තේ. එක ගැන හිතන්න ඕන. යුද්දේ ඉවර කරපු මහින්දට චන්දෙ නොදී මහින්දට සාපේක්ෂව පැහැදිලි වැඩක් නොකරපු අපේක්ෂකයෙක්ට සහයෝගේ දෙන්න හේතුව මේවා අතහැරලා දන්නා බැරි හේතු,

TNA,MC ada anduwath ekka idala mahindata oya chanda tika arandeela mahinda dinnuwanam uba oya kathawa oya vidiyatama kiyaida?????:confused::confused:
 

raman2

Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,012
    12,101
    113

    waligamaya

    Well-known member
  • අනිව මච්න, දකුනේන් කලින් සැරවල් වල වගේ ගැප් එකක් අවනම් මේප්‍රතිඵල මෙහෙම වෙන්නේනැ. දකුනේ සැම අසනයකින්ම චන්ද 10000ක් විතර අඩුවෙලා තියනව.
     

    u_make_me_sick_

    Well-known member
  • Oct 1, 2011
    11,521
    7,318
    113
    hariyata hari machan... gasa84 wageee ewuntaaa onaa rata koti hambayonta giyath unta wasiyak wenawa nam echchraiiii..

    oya ewageemaa koti hamba pradesha walaa prakashitha chanda pramaneee balapannn.. 2010ta wadaa me paara kochchara wadiyen un chandee dennaaa pora kaagena awith thiyenneee... kotinta hambayonta my3 gen udaw labei kiyalaa loku balaporotuwakin inneee..

    Sanna huththak katha karapan huththiye, yapane, madakalapuwe, nuwara eliye inne lankawe ewun neweda? ey thopi wage mahindage katu kana ballo witharada lankawe inna oni.thoge mahinda yudde iwara karata passe, yapane minissun wenuwen monawada kale? ey un kiyala minissu neweda? thopi wage jaathiwaadi kuhakayo thamay issellama hireta yawanna oni.
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,012
    12,101
    113
    Sanna huththak katha karapan huththiye, yapane, madakalapuwe, nuwara eliye inne lankawe ewun neweda? ey thopi wage mahindage katu kana ballo witharada lankawe inna oni.thoge mahinda yudde iwara karata passe, yapane minissun wenuwen monawada kale? ey un kiyala minissu neweda? thopi wage jaathiwaadi kuhakayo thamay issellama hireta yawanna oni.

    ridunada putee atta kiyanakotaa.... :lol:
    yapanee unta nokale monaada? ehe gihin balapann. unta eelam dena eka witharaii nokalee... ekath dan labei hora paren hariiii. unta kochchraa karath kotiyatamaa thamaaa. umbala wageee thamangee wasiyata koti sahodarayo una ponna sinhalayoo thama rata kanneee...

    nuwara eliyee innemmaa demalluu.., mahanuwara hambayo demallu kochchraa innawadaaa, polonnaruwe inna eka my3 unta wadak wei kiyalaa unge wasiyata un dunneee rata gana hitala nemei...,
    eeta amatharawaaa yam pirisak ape sinhala gong haththaaa chandee dunna unge pawdgalika wasiyatai, online yana mada pracharai ahalaa... annaa ekai unee....
     
    Last edited:

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions

    Thilantdm

    Well-known member
  • Sep 15, 2010
    22,615
    5,869
    113
    අද නම් හදට ආවා
    දෙමල මිනිස්සුන්ගේ ජිවිත බේරලා යුද්දේ ඉවර කර කියල යාපනේ මඩකලපු මිනිස්සු කවදාවත් මහින්දට චන්දෙ දීල නෑ බන්. අපි හිතන්න ඕන එක ගැන. ඒ අයි කියල. පොදි පරතරෙකින් මහින්ද යාපනෙන් පැරදුනත් අව්ලක් නෑ එත් මේ තරම් ලොකු පරතරයක්. පහුගිය චන්ද 2කෙම වෙලා තියන්නෙත් මෙකමයි. ඒ අයි කියල හිතන්න වෙනවා

    :yes::yes:
     

    Tramadol

    Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,036
    8,370
    113
    Kotahena
    Sanna huththak katha karapan huththiye, yapane, madakalapuwe, nuwara eliye inne lankawe ewun neweda? ey thopi wage mahindage katu kana ballo witharada lankawe inna oni.thoge mahinda yudde iwara karata passe, yapane minissun wenuwen monawada kale? ey un kiyala minissu neweda? thopi wage jaathiwaadi kuhakayo thamay issellama hireta yawanna oni.
    ඔව් යාපනේ ඉන්නේ සහෝදරවරු නේද? උන්ට කොච්චර කරත් මයිත්‍රී කොටි සමග ගැහුව ඩීල් එකේ තරම තරම තේරෙනව කොටින්ගේ චන්ද තොගෙන්ම
    තේරෙන්නේ නැද්ද එක?

    රටකට ඕනේ මුස්ලිම් රජයක්! හෙටකට ඕනේ ඊලාම් යුගයක්!
    කො කට්ටියම එකතු වෙලා මාත් එක්ක කියමූ!


    රටකට ඕනේ මුස්ලිම් රජයක්! හෙටකට ඕනේ ඊලාම් යුගයක්!
    රටකට ඕනේ මුස්ලිම් රජයක්! හෙටකට ඕනේ ඊලාම් යුගයක්!
    රටකට ඕනේ මුස්ලිම් රජයක්! හෙටකට ඕනේ ඊලාම් යුගයක්!
    රටකට ඕනේ මුස්ලිම් රජයක්! හෙටකට ඕනේ ඊලාම් යුගයක්!
     
    Last edited:

    The Real JTAG'ger

    Junior member
  • Nov 15, 2012
    424
    22
    18
    Maharagama[sonork id 100.1616818]
    ridunada putee atta kiyanakotaa.... :lol:
    yapanee unta nokale monaada? ehe gihin balapann. unta eelam dena eka witharaii nokalee... ekath dan labei hora paren hariiii. unta kochchraa karath kotiyatamaa thamaaa. umbala wageee thamangee wasiyata koti sahodarayo una ponna sinhalayoo thama rata kanneee...

    nuwara eliyee innemmaa demalluu.., mahanuwara hambayo demallu kochchraa innawadaaa, polonnaruwe inna eka my3 unta wadak wei kiyalaa unge wasiyata un dunneee rata gana hitala nemei...,
    eeta amatharawaaa yam pirisak ape sinhala gong haththaaa chandee dunna unge pawdgalika wasiyatai, online yana mada pracharai ahalaa... annaa ekai unee....

    සිරා කතාව බන් :yes:
     

    kash123

    Well-known member
  • Nov 16, 2011
    4,732
    571
    113
    Fort - Galle
    අනිත් එක 2010 දීත් මුස්ලිම් එවුන් සහ දෙමල එවුන් විරුධව චන්දෙ දුන්නා ....එත් දිනුවේ කවුද ....මෙතන ප්‍රධාන සාදකය මොකක්ද කියලා ගැඹුරින් හිතලා තීරණය කරපල්ලා.....දකින දේට වඩා දෙයක් යටින් තියෙනවා....හේතුව සිංහල දෙමල කියන එක නෙමේ.....ජනාධිපති ගේ පහුගිය ක්‍රියා කලාපයයි


    :yes::yes::yes::yes:
     

    channaq4

    Well-known member
  • Jun 30, 2008
    3,322
    1,053
    113
    නොදනි(Unknown)
    පොඩ්ඩක් 2010 චන්ද ප්‍රතිපල බලපල්ලා......සියලුම අසන වල විරුද්ධ පක්ෂ චන්ද 10% - 15% අතර ප්‍රමාණයකින් ශිෆ්ට් වෙලා තියෙන්නේ....දෙමල මුස්ලිම් චන්ද වලත් ඒ ටිකම තමයි වෙලා තියෙන්නේ .....ගොන්නු වගේ තප්පුලන්න කලින් මේ ටික කියන්නේ .....මේක සිංහල,දෙමල ,මුස්ලිම් හැමෝම එකතුව ලබාගත්ත ජයක් ...

    100 % ඇත මචන් කතාව :yes:
     

    waligamaya

    Well-known member
  • දැන් මෛත්‍රිට වැඩියෙන් ච්න්දේ දිල තියෙන්නේ කව්ද? කලකන්නි තොපිට ඔන වද බෙද තමයි. සින්හල චන්ද නැතිව කොහොමද යකො නයකයෙක් බිහිවෙන්නේ.
     

    sanjeeme

    Well-known member
  • Mar 12, 2008
    3,901
    335
    83
    Colombo
    අනිත් එක 2010 දීත් මුස්ලිම් එවුන් සහ දෙමල එවුන් විරුධව චන්දෙ දුන්නා ....එත් දිනුවේ කවුද ....මෙතන ප්‍රධාන සාදකය මොකක්ද කියලා ගැඹුරින් හිතලා තීරණය කරපල්ලා.....දකින දේට වඩා දෙයක් යටින් තියෙනවා....හේතුව සිංහල දෙමල කියන එක නෙමේ.....ජනාධිපති ගේ පහුගිය ක්‍රියා කලාපයයි

    මහින්දගේ පහුගිය ක්‍රියාකලාපය හොද නැති නිසා වෙනසක් කරන්න ජන්දය දුන්නේ සිංහල අය තමයි. නමුත් ඔය කිසි දෙයක් බලන්නේ නැතුව TNA එක සහ වෙනත් මුස්ලිම් පක්ෂ කියපු නිසා තමයි බහුතරයක් උතුරේ නැගෙනහිර සහ දෙමළ මුස්ලිම් වැඩි ප්‍රතිශතයක් ඉන්න අනිත් ආසන වල ජනතාව ජන්දේ දුන්නේ.

    ඒ මිනිස්සුන්ට යහ පාලනේද, සුභ අනාගතේද වැඩක් නෑ ඒ මිනිස්සු තමන්ගේ මිනිස්සු කියන දේට ජන්දේ දෙනවා. පොඩ්ඩක් හිතන්න ජන්දෙදි TNA එක මහින්දට ජන්දේ දෙන්න කියලා උතුරෙන් ඉල්ලුවනම් ඒ මිනිස්සු ජන්දේ දෙන්නේ නැද්ද කියලා යස අපූරැවට.
     

    jayanathek

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    9,585
    3,551
    113
    Originally Posted by DangerROSS View Post
    දෙමල මිනිස්සුන්ගේ ජිවිත බේරලා යුද්දේ ඉවර කර කියල යාපනේ මඩකලපු මිනිස්සු කවදාවත් මහින්දට චන්දෙ දීල නෑ බන්. අපි හිතන්න ඕන එක ගැන. ඒ අයි කියල. පොදි පරතරෙකින් මහින්ද යාපනෙන් පැරදුනත් අව්ලක් නෑ එත් මේ තරම් ලොකු පරතරයක්. පහුගිය චන්ද 2කෙම වෙලා තියන්නෙත් මෙකමයි. ඒ අයි කියල හිතන්න වෙනවා

    ඒක තමයි ජාතිවාදය කියන්නෙ. තේරැම් ගනිල්ලා. සිංහලයො ලග විතරයි ඒක නැත්තෙ.
     
    Last edited:

    Gasa84

    Well-known member
  • Jan 9, 2013
    23,974
    1,649
    113
    මහින්දගේ පහුගිය ක්‍රියාකලාපය හොද නැති නිසා වෙනසක් කරන්න ජන්දය දුන්නේ සිංහල අය තමයි. නමුත් ඔය කිසි දෙයක් බලන්නේ නැතුව TNA එක සහ වෙනත් මුස්ලිම් පක්ෂ කියපු නිසා තමයි බහුතරයක් උතුරේ නැගෙනහිර සහ දෙමළ මුස්ලිම් වැඩි ප්‍රතිශතයක් ඉන්න අනිත් ආසන වල ජනතාව ජන්දේ දුන්නේ.

    ඒ මිනිස්සුන්ට යහ පාලනේද, සුභ අනාගතේද වැඩක් නෑ ඒ මිනිස්සු තමන්ගේ මිනිස්සු කියන දේට ජන්දේ දෙනවා. පොඩ්ඩක් හිතන්න ජන්දෙදි TNA එක මහින්දට ජන්දේ දෙන්න කියලා උතුරෙන් ඉල්ලුවනම් ඒ මිනිස්සු ජන්දේ දෙන්නේ නැද්ද කියලා යස අපූරැවට.

    මම කියන්නේ 2010 දී දෙමල,මුස්ලිම් චන්ද මහින්දට තිබුනේ නැහැනේ...එත් මනුස්සය දිනුව ....මේ සැරේ උනේ ගිය සැරේ දිනපු ඒවා 10% =15% අතර අඩු උනා ....එක දෙමල සිංහල පළාත් කියලා වෙනසක් නැතුව උනා.....එතකොට මහින්දගේ වැරදි නිසා එක උනා මිසක්....දෙමලුයි හම්බයෝයි චන්දෙ දීපු නිසා එක උනා කියල කියන්න බහ
     

    Gasa84

    Well-known member
  • Jan 9, 2013
    23,974
    1,649
    113
    Originally Posted by DangerROSS View Post
    දෙමල මිනිස්සුන්ගේ ජිවිත බේරලා යුද්දේ ඉවර කර කියල යාපනේ මඩකලපු මිනිස්සු කවදාවත් මහින්දට චන්දෙ දීල නෑ බන්. අපි හිතන්න ඕන එක ගැන. ඒ අයි කියල. පොදි පරතරෙකින් මහින්ද යාපනෙන් පැරදුනත් අව්ලක් නෑ එත් මේ තරම් ලොකු පරතරයක්. පහුගිය චන්ද 2කෙම වෙලා තියන්නෙත් මෙකමයි. ඒ අයි කියල හිතන්න වෙනවා

    ඒක තමයි ජාතිවාදය කියන්නෙ. තේරැම් ගනිල්ලා. සිංහලයො ලග විතරයි ඒක නැත්තෙ.

    ඉතින් ඒ කියලා තවත් රට දුෂිතයන්ට දෙන්න කියලද කියන්නේ.....ඔය කියන එකෙක්වත් සුද්ධ සිංහල ජාතියක් විදිහට චන්දෙ ඉල්ලුවද?
     

    Gasa84

    Well-known member
  • Jan 9, 2013
    23,974
    1,649
    113
    දැන් මෛත්‍රිට වැඩියෙන් ච්න්දේ දිල තියෙන්නේ කව්ද? කලකන්නි තොපිට ඔන වද බෙද තමයි. සින්හල චන්ද නැතිව කොහොමද යකො නයකයෙක් බිහිවෙන්නේ.

    :yes::yes::yes: එක බන් අපේ එවුන්ගේ තියෙන හින මනේ.....මෙච්චර දෙයක් කරලත් කෙරුවාව සුලුතරක් කළා කියල කියනවා.....එකත් එක ආකාරයකට වද බාවයක් තමයි ......යකෝ මේ පත් උනෙත් සිංහල නායකයෙක් කියලා හිතන්න අපේ එවුන්ට කොන්දක් නැහැ