Nurse කෙල්ලෙක් එක්ක යාලු අය පොඩ්ඩක් එන්න please

chathura97

Member
Aug 29, 2018
24
1
0
mehmai bn dn kellgen oka ganama aha aha wada denda ynda epa kellekta kollek epa unoth epama thama. e kellta ubawa epa unoth doca ekka set wei e nisa hodin katha krla wisdumkta waren nathm sry thama.
 

tha123

Well-known member
  • Mar 4, 2015
    6,675
    1
    6,351
    113
    ඒකි කැමතියිලු බං ලෙඩෙක්ට සාත්තු කරලා ඒකෙන් ලැබෙන මානසික සුවයට. ගොඩක් පින් කරගන්න පුලුවන්ලු. අනේ මන්දා බං. අවුරුදු දෙකක් විතර ගෙදර ඉඳලත් ඔය ජොබ් එක හම්බ උනේ. ගෙදර ඉඳන් කිලෝ මීටර් 220 ක් විතර දුරින් වැඩට යන්නෙ. :(

    Puluwn hma wlem nkm cll neweyi video clls gnin.. ekdi nkm cll ekt wda close hngeemk envne bn.. ubta me cn ekdi hnda udwwk weyi oya tip eka
     

    tclanki

    Well-known member
  • Feb 11, 2010
    6,660
    2,346
    113
    Mage aunt nurse lassanai hugak.. marry kle ward eke doctor.. dnnm family ekama Canada migrate kala.. meka dakkama nikn mthak une
     

    slash90

    Member
    Oct 20, 2018
    111
    11
    0
    Meke eka ekaa kyn dwl ahla kellata aswenna kyn epa yko.. plwnnm try ekk dpan transfer ekk gnna.. ube school frndsla ehema athine bn health side eke.. a athra kellata hndt kyl deepan u enna hdnne mketd kyl.. ekiwa pwchchi krn hdnne uta kellek innv owa kyl uba ekit thrum krla dyan.. awudu 4k love ekknm bn okath ubta nyma point ek kellge adre mninnth ekka.. bhowta kella ubwa dla ynne nha..

    Ayeth kynne aswenna kyn epa bn ekita oya kehelmal cn ekkt.. smhrwit oki jwtha kletm duk wemw idi ube kimata aswela:(

    :(:( අනේ මන්දා මචෝ මට මොකුත් හිතා ගන්න බෑ. ට්‍රාන්සර් දැන්ම දෙන්නේ නෑ බං. අවුරුදු තව දෙකක් ඉන්න වෙනවලු එහෙම.මුලින් දුර යද්දි මම කැමති උනේ නෑ බං.කියන එක අහන්නේ නැතුව ගියේ.
     

    shadow1

    Well-known member
  • Jun 12, 2015
    6,769
    1,223
    113
    Earth
    ඔය ඩොකත් ගෙදර යන්නේ මාසෙකට එක පාරක් වගේලු බං. Internship කරන නිසා. ඌත් වෝඩ් එකේම ලැගගෙන ඉන්න එකෙක් ඔය කියන විදිහට. උගේ කෙල්ලත් ගෙවල් පැත්තේ කැම්පස් යන එකියක්ලු මෙඩ්ඩියෙක් නෙමෙයිලු හැබැයි. :(:(



    ඩොකා ගෙදර යන එකෙක් නම් ඌ ඔය ලෑස්ති වෙන්නෙ කෙල්ලව සෙට් කර ආතල් එකක් ගන්න.. ඒකට පොඩි try එකක් දෙන්න හදන්නෙ.. උට බදින්න නම් උවමනාවක් නැතුව ඇති උබෙ කෙල්ලව.. Try කරල බලනව ඇති සෙට් උනොත් ආතල් එකක් ගන්න.. ඌත් මාසෙම රෝහලේ ඉන්න නිසා උට මේකි දැක්කම මොනවහරි හිතෙනවත් ඇතිනෙ බන්..

    ඔය වගේ දේවල් ගොඩක් වෙනව බන්.. ඌ එතන ඩොකා නිසා ඌ කෙල්ලට වඩා උඩ පෝස්ට් එකක් නිසයි ඌ ඔය ආතල් එකක් ගන්න බලන්නෙ.. උඩ පෝස්ට් වල ඉන්න සමහර එවුන් ඔහොම තමයි..

    උබ කෙල්ලට ඔය මම කියපු දේවල් ටික ගානට තේරුම් කරල දීපන් මචන්.. උබ මේ දවස් ටිකේ ඒකිට කිසිම දේකින් අඩුවක් කරන්නත් එපා, කිසිම දේකට රන්ඩු වෙන්න යන්නත් එපා, එහෙම උනොත් ඒක උටයි වාසි වෙන්නෙ..

    උබත් ඒකිට නොතේරෙන්න හොදට ඒකිගෙ හැසිරීම, කතාව එහෙම බලපන්.. දැන් ඉන්න කෙල්ලොත් වැඩිය sure කරන්න බැ.
     

    slash90

    Member
    Oct 20, 2018
    111
    11
    0
    එක ගෑනු උබට ලව් නම් ඌ ගැන කියන්නේ ඇයි, අරන් උස්සන් යනවද නෑනේ. ඌට කතාකරන්න කියපන් උබේ ගෑනිට වැනෙන්නේ නැතුව ඉන්න කියපන් . නැත්තම් ඩොකා එක්ක ජිගියක් දාල උබට පාඩුවේ ඉන්න දෙන්න කියපන්

    දෙක ගෑනිට පුලුවන් ඌත් එක්කත් ආතල් අරන් උබත් එක්කත් ආතල් ගන්න

    තුන උබට පුලුවන් ඌට කෙලින්ම ගේම ඉල්ලන්න

    හතර ගෑනි නැතු දවස් ටිකේ උබට වෙන එකක් රන් කරන්න පුලුවන්

    පහ ඉක්මනට බැදලා උබේ කොටුවේ කතිරේ ගහපන් වෙන උන් ගහන්න කලින්

    මම දන්න එකෙක්ට ඔහොම කේස් එකක් වෙලා කෙල උනා බං. ඒ නම් මග යාලුවෙක්ට ඌ රට ඉද්දි උගේ කෙල්ල ඔ‍ෆිස් එකේම එකෙක් එක්ක යාලු උනා. අපි දෙන්නා රටවල් දෙකක නොවුනට ඈත ඉන්නේ.
     

    shadow1

    Well-known member
  • Jun 12, 2015
    6,769
    1,223
    113
    Earth
    :(:( අනේ මන්දා මචෝ මට මොකුත් හිතා ගන්න බෑ. ට්‍රාන්සර් දැන්ම දෙන්නේ නෑ බං. අවුරුදු තව දෙකක් ඉන්න වෙනවලු එහෙම.මුලින් දුර යද්දි මම කැමති උනේ නෑ බං.කියන එක අහන්නේ නැතුව ගියේ.



    ඇත්තටම කෙල්ල කොහෙද බන්.. උබ කිවුවෙ 220 ක් වගේ ඩුර කියල.. ඒකියන්නෙත් හෙන දුරක්නෙ බන්..
     

    wqe123

    Well-known member
  • Aug 21, 2015
    9,810
    12,995
    113
    ලංකාවේ.. ලංකාවේ
    ඔය ඩොකත් ගෙදර යන්නේ මාසෙකට එක පාරක් වගේලු බං. Internship කරන නිසා. ඌත් වෝඩ් එකේම ලැගගෙන ඉන්න එකෙක් ඔය කියන විදිහට. උගේ කෙල්ලත් ගෙවල් පැත්තේ කැම්පස් යන එකියක්ලු මෙඩ්ඩියෙක් නෙමෙයිලු හැබැයි. :(:(


    ඉතින් උබ කියන විදිහට ඩොකා කුකුළා. උ හදන්නේ ඔඉල් මාරු කරන්න. කෙල්ල පරිස්සම් වෙලා ඉන්න මොඩල් එකක් නම් හරි. වැනෙන, කොට මොඩල් ලග පිකප් නම් වෙනස් වෙන්නත් පුළුවන්
    1) එක්කෝ කෙල්ල රස්සාවෙන් අයින් වෙන්න ඕනේ
    2) නැත්තං උබ කෙල්ලව විස්වාස කරලා, ඕන දෙයක් උනත් කමක් නෑ කියල විස්වාස කරන පොරක් වෙන්න one


    දෙගිඩියාව තියන් ඔය සම්බන්දෙ ගොඩක් කල් යන්න බෑ බන්. මෙහෙම කිව්වට උබට සමහර වෙලාවට මේක තේරෙන්නේ නැති වෙන්නත් පුළුවන්
    ඔය ඩොකාට උබ ගිහින් පොඩි සත්තමක් දාල වැඩේ මෙපාරට ඉවර කළා කියමුකෝ, එත් ඔය විදිහට ,රස්සාවේ ස්වරුපයට, ඔය රස්සාවට ගෙතී ඇති කතා වල විදිහට ඔය ප්‍රශ්නේ මෙතනින් ඉවර වෙය්, ආයේ ආයේ වෙන්නේ නැති වෙය් කියල කියන්න බෑ නේ බන්


    ඔය රස්සාවෙන් අයින් වෙලා ලංකාවේ දැන් ඕන තරම් ප්‍රය්වෙට් හොස්පිටල් තියන නිසා එහෙම එකක නර්ස් කෙනෙක් වෙන්න වගේ දේවලුත් තියනවා
     

    slash90

    Member
    Oct 20, 2018
    111
    11
    0
    Hamadama neme yako once a week wat karapan kella one ma Nam
    Uba kiyana kella godak ma lassana kenek da surname eka wijewardhana da?

    :oo::oo: විස්තර අහන්න එපා බං. මට මීට වැඩියෙන් දෙයක් කියන්න බැහැ. කෙල්ල නම් ලස්සනයි තමයි. බබාලා හම්බුවෙන වාට්‍ටුවක වැඩ කරන්නේ
     

    Rahula Kasun

    Well-known member
  • Feb 1, 2013
    12,371
    13,690
    113
    හැමිනේශන්

    මේකට මොකක්ද කරන්නේ කියලා විසඳුමක් දීපන්කො බං:oo:. මට හෙන අවුල්:(:(.

    Original එකෙන් ඇවිත් මේක කියන්න බෑ බං.සමා වෙන්න.:sorry:

    :sorry::sorry:
    IKIFEEL.jpg
     
    • Like
    Reactions: Master malli

    slash90

    Member
    Oct 20, 2018
    111
    11
    0
    ඇත්තටම කෙල්ල කොහෙද බන්.. උබ කිවුවෙ 220 ක් වගේ ඩුර කියල.. ඒකියන්නෙත් හෙන දුරක්නෙ බන්..

    ලංකාවේ දෙපැත්තක බං
     

    WICKILEAKS

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,008
    1,672
    113
    Lion always in his den
    ඔප්ෂන් දෙකයි
    එක්කෝ කෙල්ල අස්කරන් වෙන තැනක ජොබක් සෙට් කරපන්
    නැත්නම් විට්නස් එකක් හදාගෙන අරුගේ ඇට දෙක තලපන්