Pro-Rated Bill එක කියන්නේ මොකක් ද ? මගේ බිල් එක දෙගුණයක් වෙලා

Nadun26

Well-known member
  • Apr 27, 2015
    12,229
    10,407
    113
    36
    මගේ තිබුණා රු 1560 , 1 Mbps Unlimited Connection එකක් මම එක 2024-02-16 Dialog එකට Latter එකක් දීලා රු 2750/- 2 Mbps Unlimited එකට මාරු කර ගත්තා.

    හැම මාසේම 15 වැනිදා තමයි මගේ බිල් එක හැදෙන්නේ

    2024-02-15 ඉදල 2024-03-15 වෙනකම් භාවිතා කල මගේ බිල් එක මේ මාසේ රු 6500/- ඇවිල්ලා තියෙනවා.

    එකේ දෙවැනි පිටුවේ තියෙනවා

    2 Mbps Unlimited එක 2024-02-16 Active කළා කියල (එක හරි එදා තමා මම ඉල්ලුවේ )
    2 Mbps Unlimited එක 2024-02-17 Active කළා කියලා (මේක මම ඉල්ලුවේ නැහැ)

    මේ පැකේජ් දෙක නිසා මට රු 6,574.39 බිල් එකක් ඇවිත් තියෙනවා.

    මම Customer Care එකෙන් ඇහුවාම කියනවා Pro-Rated නිසා බිල් දෙකක් එනවා කියලා එක හරි කියල
    පැකේජ් එක දෙපාරක් Active වෙලා නැහැ කියලා. එක ඇත්ත ද ?


    Pro-Rated කියන්නේ බිලෙන් කොටසක් කියලා මම හිතං හිටියේ , ඉතින් සැකේට Chat GPT ඇහුවා මම Chat GPT කිව්වේ එහෙමයි

    screenshot-s3-ap-southeast-1-amazonaws-com-2024-03-17-05-55-42.png


    2.png


    ------------

    මම කිව්වා නේ කලින් තිබුනේ 1 Mbps පැකේජ් එකක් කියලා එක Active කරේ මම 2023-10 මාසයේ. එකේ Bill එක වැඩියෙන් ආවා මට මම එක ගෙව්වා, ඊට පස්සේ බිල් එකේ වෙන කෙස් එකක් වෙලා මම කිව්වා ම පැමනිල්ලක් දැම්මා. ඊට ටික දවසකට පස්සේ මට Call කරලා කිව්වා එයාලගේ අවුලක් නිසා මගෙන් වැඩියෙන් අය කළා එක නිසා Refund කරනවා කියලා ඉතින් මාස දෙකක් ම ආපු බිල් වලින් අඩු කරලා තිබුණා අර Refund එක නිසා. මේක ඒ වගේ කෙස් එකක් ද ?
     
    Last edited:
    • Sad
    Reactions: NRTG

    Kavindu1221

    Well-known member
  • Apr 18, 2021
    2,043
    1
    1,789
    113
    මගේ තිබුණා රු 1560 , 1 Mbps Unlimited Connection එකක් මම එක 2024-02-16 Dialog එකට Latter එකක් දීලා රු 2750/- 2 Mbps Unlimited එකට මාරු කර ගත්තා.

    හැම මාසේම 15 වැනිදා තමයි මගේ බිල් එක හැදෙන්නේ

    2024-02-15 ඉදල 2024-03-15 වෙනකම් භාවිතා කල මගේ බිල් එක මේ මාසේ රු 6500/- ඇවිල්ලා තියෙනවා.

    එකේ දෙවැනි පිටුවේ තියෙනවා

    2 Mbps Unlimited එක 2024-02-16 Active කළා කියල (එක හරි එදා තමා මම ඉල්ලුවේ )
    2 Mbps Unlimited එක 2024-02-17 Active කළා කියලා (මේක මම ඉල්ලුවේ නැහැ)

    මේ පැකේජ් දෙක නිසා මට රු 6,574.39 බිල් එකක් ඇවිත් තියෙනවා.

    මම Customer Care එකෙන් ඇහුවාම කියනවා Pro-Rated නිසා බිල් දෙකක් එනවා කියලා එක හරි කියල
    පැකේජ් එක දෙපාරක් Active වෙලා නැහැ කියලා. එක ඇත්ත ද ?


    Pro-Rated කියන්නේ බිලෙන් කොටසක් කියලා මම හිතං හිටියේ , ඉතින් සැකේට Chat GPT ඇහුවා මම Chat GPT කිව්වේ එහෙමයි

    screenshot-s3-ap-southeast-1-amazonaws-com-2024-03-17-05-55-42.png


    2.png


    ------------

    මම කිව්වා නේ කලින් තිබුනේ 1 Mbps පැකේජ් එකක් කියලා එක Active කරේ මම 2023-10 මාසයේ. එකේ Bill එක වැඩියෙන් ආවා මට මම එක ගෙව්වා, ඊට පස්සේ බිල් එකේ වෙන කෙස් එකක් වෙලා මම කිව්වා ම පැමනිල්ලක් දැම්මා. ඊට ටික දවසකට පස්සේ මට Call කරලා කිව්වා එයාලගේ අවුලක් නිසා මගෙන් වැඩියෙන් අය කළා එක නිසා Refund කරනවා කියලා ඉතින් මාස දෙකක් ම ආපු බිල් වලින් අඩු කරලා තිබුණා අර Refund එක නිසා. මේක ඒ වගේ කෙස් එකක් ද ?
    pro rated kiyanne activate wela thiyena dawas ganata bill hadena eka.
    unta waradila 2Mbps pack 2k activate wela 16 wenida 17 wenida dawas 2 idala.
    uba ara complaint dapu welawe uba kiyapu eka unta patalenna athi.dan ithin gewanna.nathnam complain karala me wathawe hariyata wisthare kiyanna.
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    12,229
    10,407
    113
    36
    වැඩිපුර ගෙව්වම මොකද අඩු කුලේ හච් වගේද ..හා නැද්ද
    ඔයාට Hutch , Hutch හැම නිතෙර්ම Hutch එකෙන් වැඩක් කරන්න බෑ හවස 6 රෑ 12 අතර Slow Kbps 100Speed එක
    උන්ට කිව්වා ට හදලා දුන්නේ නැති නිසා තමයි මේක ගන්න වුනේ , ලොකු කමට ගත්තා නමේ හොද එකක් නැති කමට ගත්තේ ඔය රු 2750 ගාස්තුව ගෙවන්නේ අමාරුවෙන්

    Pro Rated = Oya pro ehema nettam patta weddek kiyala thama mata nam hitenne.

    apita nam adu kule bill enne 😔
    ඔයා මොනවාද Use කරන්නේ ?
    SLT ගන්න බෑ හොද පැකේජ් නැහැ උන් හොර බිල් දානවා කියලා හැමෝම කියනවා එක නිසා බිල් ගන්න බයයි උන්ගේ
    Hutch Use කළා පට්ට් Slow Customer Care එකට කිව්වා හැදුවේ නැහැ
    Mobitel එකේ ටවර් එක ගේ ඉස්සරහා තිබිලත් Signal නැති වෙනවා හිටපු ගමන් (කරන්ට් යනකොට)
    Dialog තමා හොදම මට එක නිසා 2012 ඉදලා use කරන සිම් එකක් මේ එක එක කාලේට එක එක පැකේජ් දාගෙන Use කරනවා.
    ------ Post added on Mar 17, 2024 at 7:34 AM
     

    Lakshan-Seram

    Well-known member
  • May 31, 2011
    24,250
    12,233
    113
    127.0.0.1:8080/Kandy
    ඔයාට Hutch , Hutch හැම නිතෙර්ම Hutch එකෙන් වැඩක් කරන්න බෑ හවස 6 රෑ 12 අතර Slow Kbps 100Speed එක
    උන්ට කිව්වා ට හදලා දුන්නේ නැති නිසා තමයි මේක ගන්න වුනේ , ලොකු කමට ගත්තා නමේ හොද එකක් නැති කමට ගත්තේ ඔය රු 2750 ගාස්තුව ගෙවන්නේ අමාරුවෙන්


    ඔයා මොනවාද Use කරන්නේ ?
    SLT ගන්න බෑ හොද පැකේජ් නැහැ උන් හොර බිල් දානවා කියලා හැමෝම කියනවා එක නිසා බිල් ගන්න බයයි උන්ගේ
    Hutch Use කළා පට්ට් Slow Customer Care එකට කිව්වා හැදුවේ නැහැ
    Mobitel එකේ ටවර් එක ගේ ඉස්සරහා තිබිලත් Signal නැති වෙනවා හිටපු ගමන් (කරන්ට් යනකොට)
    Dialog තමා හොදම මට එක නිසා 2012 ඉදලා use කරන සිම් එකක් මේ එක එක කාලේට එක එක පැකේජ් දාගෙන Use කරනවා.
    ------ Post added on Mar 17, 2024 at 7:34 AM
    SLT thama 2006 witara idan use karanne.
     
    • Like
    Reactions: NRTG and Nadun26

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    12,229
    10,407
    113
    36
    ඊයේ ගුණ ගායනා එකට තමා ඕක එවලා තියෙන්නේ

    ඔව් එක තමා :lol: , ඊයේ පොස්ට් එක දාලා සයිට් එක ලොග් වෙලා බලනකොට ඔය පට්ට බිල් එක දාල මට පත්තු වුනා ඊයේ හවස ඉදලා Chat එකේ හිටියේ උන් එකෙක් Chat එකට ආවේ නැහැ පැය ගනම් බලන් ඉදලා ඉබේම Chat එක ඉවර වෙනවා නිකන් ම මම රෑ 2 වෙනකම් try කළා උන්ට මේක කියා ගන්න. Customer Care එකට ගත්තා ම උන් කියනවා බිල් එකේ අවුලක් නැහැ ඕක ගෙවන්න කියලා.

    1.png


    2.png
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    itguy77

    Well-known member
  • Nov 10, 2023
    3,260
    3,596
    113
    mchn bill ekath aran lagama dialog arcade ekata yanna,

    ethan idan prashne wisadaganna,

    SLT mokada awula,

    SLT Fiber thama best ma dan thiyena connection walin,

    habayi samahra pathi walata breakdown waladi enna parakku wennwa.

    mehe gampaha nam dawasin hadnwa, breakdown ekak wunath,
     

    Kavindu1221

    Well-known member
  • Apr 18, 2021
    2,043
    1
    1,789
    113
    mchn bill ekath aran lagama dialog arcade ekata yanna,

    ethan idan prashne wisadaganna,

    SLT mokada awula,

    SLT Fiber thama best ma dan thiyena connection walin,

    habayi samahra pathi walata breakdown waladi enna parakku wennwa.

    mehe gampaha nam dawasin hadnwa, breakdown ekak wunath,
    bill aragena branch yanna tharam SLT wage outdated na dialog,hutch,airtel system,billing sides walin.
    samahara pathi newei godak pathiwala late thama team visits.
     

    Telegram

    Well-known member
  • Sep 26, 2017
    677
    680
    93
    12
    Sri lanka
    telegram.org
    මගේ තිබුණා රු 1560 , 1 Mbps Unlimited Connection එකක් මම එක 2024-02-16 Dialog එකට Latter එකක් දීලා රු 2750/- 2 Mbps Unlimited එකට මාරු කර ගත්තා.

    හැම මාසේම 15 වැනිදා තමයි මගේ බිල් එක හැදෙන්නේ

    2024-02-15 ඉදල 2024-03-15 වෙනකම් භාවිතා කල මගේ බිල් එක මේ මාසේ රු 6500/- ඇවිල්ලා තියෙනවා.

    එකේ දෙවැනි පිටුවේ තියෙනවා

    2 Mbps Unlimited එක 2024-02-16 Active කළා කියල (එක හරි එදා තමා මම ඉල්ලුවේ )
    2 Mbps Unlimited එක 2024-02-17 Active කළා කියලා (මේක මම ඉල්ලුවේ නැහැ)

    මේ පැකේජ් දෙක නිසා මට රු 6,574.39 බිල් එකක් ඇවිත් තියෙනවා.

    මම Customer Care එකෙන් ඇහුවාම කියනවා Pro-Rated නිසා බිල් දෙකක් එනවා කියලා එක හරි කියල
    පැකේජ් එක දෙපාරක් Active වෙලා නැහැ කියලා. එක ඇත්ත ද ?


    Pro-Rated කියන්නේ බිලෙන් කොටසක් කියලා මම හිතං හිටියේ , ඉතින් සැකේට Chat GPT ඇහුවා මම Chat GPT කිව්වේ එහෙමයි

    screenshot-s3-ap-southeast-1-amazonaws-com-2024-03-17-05-55-42.png


    2.png


    ------------

    මම කිව්වා නේ කලින් තිබුනේ 1 Mbps පැකේජ් එකක් කියලා එක Active කරේ මම 2023-10 මාසයේ. එකේ Bill එක වැඩියෙන් ආවා මට මම එක ගෙව්වා, ඊට පස්සේ බිල් එකේ වෙන කෙස් එකක් වෙලා මම කිව්වා ම පැමනිල්ලක් දැම්මා. ඊට ටික දවසකට පස්සේ මට Call කරලා කිව්වා එයාලගේ අවුලක් නිසා මගෙන් වැඩියෙන් අය කළා එක නිසා Refund කරනවා කියලා ඉතින් මාස දෙකක් ම ආපු බිල් වලින් අඩු කරලා තිබුණා අර Refund එක නිසා. මේක ඒ වගේ කෙස් එකක් ද ?
    Billing Date ඒක 2024-02-15 නිසා 2024-02-14 Package ඒක Change කරා නම් හරි 2024-02-16 Change කරපු නිසා දවස් දෙකට කලින් පැ‌කේජ් ඒකට මාසෙටම Bill ඒක ඒනවා. Pro-Rated Bill එක හැදෙන්නේ අලුත් පැ‌කේජ් ඒකට මාසේ දවස් ගානට. මම Mobitel Package Change කරන්න ගියාම කියනවා Billing date ඒක අවසාන දවසේ කරන්න කියලා. පරන පැ‌කේජ් ඒක දවසක් පැන්නත් මුලු මාසෙටම බිල ඒනවා.
     
    • Like
    Reactions: NRTG and Nadun26

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    12,229
    10,407
    113
    36
    pro rated kiyanne activate wela thiyena dawas ganata bill hadena eka.
    unta waradila 2Mbps pack 2k activate wela 16 wenida 17 wenida dawas 2 idala.
    uba ara complaint dapu welawe uba kiyapu eka unta patalenna athi.dan ithin gewanna.nathnam complain karala me wathawe hariyata wisthare kiyanna.
    mchn bill ekath aran lagama dialog arcade ekata yanna,

    ethan idan prashne wisadaganna,

    SLT mokada awula,

    SLT Fiber thama best ma dan thiyena connection walin,

    habayi samahra pathi walata breakdown waladi enna parakku wennwa.

    mehe gampaha nam dawasin hadnwa, breakdown ekak wunath,
    මටනම් හිතෙන්නේ බිල් එකේ අවුලක් කියලා
    arcade gihin kiyanna
    Bile awlak tiyenam meke dan haminennatiwa lagama arcade ekata palayanko bn.
    Whatsapp Chat එකට කිව්වා මන් ඒගොල්ලෝ complaint එකක් දැම්මා අදාල Team එකට හැකි ඉක්මනින් මට සහය වෙනවා කිව්වා. මන් මොකද උනේ කියලා මේ thread එක Update කරන්නම්.
     
    • Love
    Reactions: NRTG

    lilman

    Well-known member
  • May 10, 2009
    35,522
    45,466
    113
    Colombo
    මාසෙ මැද ඇක්ටිව් කල නිසා පැකේජ් දෙකේ යුසෙජස් දෙකක් එනව අදාල කාලයට.
     
    • Like
    Reactions: Amith0424 and NRTG