slt සපීඩ් ලිමිට් කරලා වගේ (ගිය අවුරුද්දේ වගේ)

Kudnadun

Well-known member
  • Feb 21, 2009
    2,239
    376
    83
    ...මූදුකරේ...
    seedr speed limit krala ban :angry::angry:
    Seedr විතරක් නෙවෙයි..
    ඩිරෙක්ට් ලින්ක් දෙන ඔක්කෝම සයිට් ටික ලිමිට් කරලා මුන්...
    FTP (File Transfer Protocol) ලිමිට් කරලා කැත නැතුව...

    Shit_SLT_2.jpg
     

    djfordj

    Well-known member
  • May 16, 2008
    1,999
    189
    63
    මේව සහ ගහන අපරාධ. කැ# හු#න වේ# හු#තිගෙ පුතාල aka SLT :angry:
     

    dushanu

    Active member
  • Mar 2, 2007
    375
    26
    28
    SLT adu kule para haththa.......
    free dubbata kamak ne. eth paid customers la ge line slow wena ekata
    hena gahanawa okunta
    We***e p****la
     

    Pixel Art

    Active member
  • Mar 19, 2013
    559
    49
    28
    umbalata therenne nadda ban Unlimited Free Data ne deela tiyenne Unlimited Download nemei ne eka nisa mun download speed adu karala tiyenne oya mokada kastiya ambanaka download karaganna yana nisa. internet nikan access karanna witharai ban oya deela tiyenne :angry::angry::angry::angry:
     

    kmc madushan

    Well-known member
  • Feb 20, 2011
    23,883
    2,103
    113
    LK
    umbalata therenne nadda ban Unlimited Free Data ne deela tiyenne Unlimited Download nemei ne eka nisa mun download speed adu karala tiyenne oya mokada kastiya ambanaka download karaganna yana nisa. internet nikan access karanna witharai ban oya deela tiyenne :angry::angry::angry::angry:

    30 gb kittuwa bawa magulak kiyanawa :rofl: