slt සපීඩ් ලිමිට් කරලා වගේ (ගිය අවුරුද්දේ වගේ)

sp3co

Well-known member
  • Sep 22, 2016
    1,495
    425
    83
    Katubedda
    umbalata therenne nadda ban Unlimited Free Data ne deela tiyenne Unlimited Download nemei ne eka nisa mun download speed adu karala tiyenne oya mokada kastiya ambanaka download karaganna yana nisa. internet nikan access karanna witharai ban oya deela tiyenne :angry::angry::angry::angry:

    ha ban. ubatanam kohomada danne na eth mamanam wenada speed ekenma danata 25gb+ baala tiyenne :) :)
     

    djfordj

    Well-known member
  • May 16, 2008
    1,999
    189
    63
    ape gewal langanm para haththakma download karanava vage.tahikennama slow yakooo
    ada nivaduth ekkane
    ඔව් මේ ලබ්බ රටටම අඩ බෙර ගැහුවනෙ free දෙනව කියල.
    දැන් ඉතින් කවදාවත් බාපු නැති උනුත් බානව ඇති හිටු කියල.
    උබල පුළුවන් තරම් customer service අරන් උන්ව harass කරපන්.
    වෙන මොනව කරන්නද පාදඩ හැත්ත. :angry:
     

    kmc madushan

    Well-known member
  • Feb 20, 2011
    23,883
    2,103
    113
    LK
    mokak kiwwa :rolleyes:
    mage nam limit karala bng
    4G nisaada danne na
    12.00am to 1.00am hodatama tibba
    dan youtube and youtube downloads itharai bn fast :angry:
    anith ewa 1mbps :angry::angry::angry::angry:

    mage adsl eka full enawa ban dan 50 kittuwa download karala thiyanne aya down karanna dayak nathuwa inna :rofl:
     

    rock pora

    Well-known member
  • May 18, 2011
    11,947
    2,792
    113
    ###~.:::.සියනෑ කෝරළේ.::.~##
    ඔව් මේ ලබ්බ රටටම අඩ බෙර ගැහුවනෙ free දෙනව කියල.
    දැන් ඉතින් කවදාවත් බාපු නැති උනුත් බානව ඇති හිටු කියල.
    උබල පුළුවන් තරම් customer service අරන් උන්ව harass කරපන්.
    වෙන මොනව කරන්නද පාදඩ හැත්ත. :angry:

    eka thama bn siddiya.ad dapu eken thama hama ekama danagaththe.anika ada nivadu davasakne.customer service ekata ganna paya ganak line eke inna one bn :(




    mage adsl eka full enawa ban dan 50 kittuwa download karala thiyanne aya down karanna dayak nathuwa inna :rofl:
    aneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee muge hard eka pichchilama pala :P
     

    smxonline

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    1,029
    90
    48
    VPN use kalanam hariyai neda. SLT Anathayo.

    Api Dialog.

    6926113251.png