Starlink එක්ක අන්කුත් online service අපි manage කරගන්නේ කොහොමද?

gihand4r

Well-known member
  • Oct 29, 2007
    13,583
    3,997
    113
    Lanka
    YouTube, Netflix, ChatGPT, IPTV subscriptions වගේ දේවල් genuine ඒවම use කරන්න ඕනද? Starlink වල data cap එකක් නැති නිසා කොහොමද උඹලා අනික් services එක්ක මාසේ budget එක manage කරගන්නේ.
    1754386705972.png
     
    • Like
    Reactions: Yin And Yang

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,650
    75,709
    113
    මාසෙට 15,000 දීල internet යන උන්ඔව්ව හිතහිත use කරන්නෙ නෑ මිට්ටෝ.
    අපේ හුකන්නලා කන වේල් ගාන අඩු කරලා සල්ලි ඉතුරු කරන් කොහොමහරි ඉස්ටාර්ලින්ක් ඇන්ටෙනාවක් වහලෙ ගහගන්නද බන් ට්‍රයි එක දෙන්නෙ 🥴 🥴
     

    isurutmv

    Well-known member
  • May 1, 2013
    1,959
    833
    113
    29
    Gampaha
    mata ona mchn gedarata single internet connection ekakin wada tika serama karaganna. dan internet yanne ekakin. tv balanne ekakin. SLT sakkili dan voice line eka witharak denneth na. voice line ganna nm peotv or internet connection deken 1k ona. dialog, hutch, mobitel melo rahak na. kisima stable gathiyak na. fiber witharai stable connection ekakata thiyenne. ekath FUP thiyenawa. lokuma de customer service eka zero level thiyenne.

    aduma 60mbps - 100mbps athara speed ekak thiyena wireless connection ekak thiyenawa nm mata starlink onath na. fiber onath na.

    dan me welawe ape parana gedara fibre speed eka. down 40-50 mbps. up 20-30 mbps. ithin hithapnko. peotv labbath digatama balanna ba. stuck wenawa. drop wenawa. maha wathayak. complain dammata wadakuth na. sakkili.
    fiber connection eken echchara adu speed ekak nam enne ekko uba use karana device gana wadi athi nattan router eke issue ekak wenna athi

    1754388455570.png
     
    • Like
    Reactions: MihiCherub

    rambo321

    Well-known member
  • May 15, 2022
    1,710
    1
    2,092
    113
    අපේ හුකන්නලා කන වේල් ගාන අඩු කරලා සල්ලි ඉතුරු කරන් කොහොමහරි ඉස්ටාර්ලින්ක් ඇන්ටෙනාවක් වහලෙ ගහගන්නද බන් ට්‍රයි එක දෙන්නෙ 🥴 🥴
    මිනිස්සුන්ට බැනලා වැඩක් නැහැ බන්. හිතලා බලපන් මිනිස්සු මේ තුප්පහි telco company වල බලු වැඩ නිසා කොච්චර අසහනේකින්ද ඉන්නේ කියලා. high speed internet connection එකක් කියන්නේ ගෙදරට AC හයිකලා වගේ දෙයක්. ඇඟේ පතේ හිතේ තියෙන ප්‍රශ්න ගොඩක් නිවෙනවා.

    fiber connection eken echchara adu speed ekak nam enne ekko uba use karana device gana wadi athi nattan router eke issue ekak wenna athi

    View attachment 254693
    mama iphone 15 pro max ekak use karanawa. eken balala thama dawal speed eka kiwwe.

    router eke issue ekak wenna puluwan. eth me besikayonta complain kalama awilla balan nane. ekane prashne. ekko ehen reset ekak damma kiyayi. naththan magata awilla connection eka baluwa kiyala service request eka close karanawa.
    ------ Post added on Aug 5, 2025 at 3:40 PM
     

    රෝසි ආච්චි

    Well-known member
  • Dec 10, 2011
    11,915
    26,452
    113
    mata ona mchn gedarata single internet connection ekakin wada tika serama karaganna. dan internet yanne ekakin. tv balanne ekakin. SLT sakkili dan voice line eka witharak denneth na. voice line ganna nm peotv or internet connection deken 1k ona. dialog, hutch, mobitel melo rahak na. kisima stable gathiyak na. fiber witharai stable connection ekakata thiyenne. ekath FUP thiyenawa. lokuma de customer service eka zero level thiyenne.

    aduma 60mbps - 100mbps athara speed ekak thiyena wireless connection ekak thiyenawa nm mata starlink onath na. fiber onath na.

    dan me welawe ape parana gedara fibre speed eka. down 40-50 mbps. up 20-30 mbps. ithin hithapnko. peotv labbath digatama balanna ba. stuck wenawa. drop wenawa. maha wathayak. complain dammata wadakuth na. sakkili.
    18064703471.png
     
    • Wow
    Reactions: MihiCherub