mata ona mchn gedarata single internet connection ekakin wada tika serama karaganna. dan internet yanne ekakin. tv balanne ekakin. SLT sakkili dan voice line eka witharak denneth na. voice line ganna nm peotv or internet connection deken 1k ona. dialog, hutch, mobitel melo rahak na. kisima stable gathiyak na. fiber witharai stable connection ekakata thiyenne. ekath FUP thiyenawa. lokuma de customer service eka zero level thiyenne.
aduma 60mbps - 100mbps athara speed ekak thiyena wireless connection ekak thiyenawa nm mata starlink onath na. fiber onath na.
dan me welawe ape parana gedara fibre speed eka. down 40-50 mbps. up 20-30 mbps. ithin hithapnko. peotv labbath digatama balanna ba. stuck wenawa. drop wenawa. maha wathayak. complain dammata wadakuth na. sakkili.