Study කරන්න Australia යන්න ඉන්න අය එන්න..(ගිය අයත් එන්න)

NewCastle

Member
Feb 21, 2014
393
8
0
Study කරන්න Australia යන්න ඉන්න අය එන්න..(ගිය අයත් එන්න)

London A/L and Local A/L උත් ඉවරයි නේ. ඉදිරි මාස 8 ඇතුලත study කරන්න Australia යන්න ඉන්න අය විතරක් මෙතනට සෙට් වෙන්න. (Preferably Engineering) (හැබැයි යන්න හැකියාවක් තියෙන අය විතරක් සෙට් වෙන්න ආසාව විතරක් මදි මුදල් උත් අවශ්‍ය නේ.) කට්ටිය හැමෝටම වැදගත් වේවි.අපි ඔක්කොම අවශ්‍ය details බෙදා ගමු.මටත් දෙන්න පුලුවන් අවශ්‍ය කට්ටියට හෙල්ප් එකක් Engineering related details pm වලින්. :yes:

If you are already studying Engineering or any other field if that matter in Australia please give some tips in this thread it self.

උදව්වක් හැටියට අනිත් අය bump එකක් දාලා වත් යන්න. :yes::yes: :)
 
Last edited:

NewCastle

Member
Feb 21, 2014
393
8
0
NewZealand ganath daamuda ban? (Aussy lagama ratane).

මම Ausi යන්න ට්‍රයි කරන්නෙ මචන්..ඒ නිසා Ausi යන සෙට් එක තමා සෙට් කරගන්න බැලුවෙ..මන් මේ ගැන උබත් එක්ක ලගදි කතා කලානේ. :)
 

Jagoris

Well-known member
  • Jul 1, 2014
    437
    175
    83
    මේ thread එකේ bump & thanks හෑර වෙන මුකුත් නෑනේ. Australia වල study කරන එවුන් කොච්චර නම් එලකිරියේ ඉන්නවද එකෙක්වත් මුකුත් දාලා නෑ. බෝට්ටුවෙන් ගිහිපු එකෙක්වත් විස්තරයක් දාපල්ලකො බන්. :D:D


    නෝටි බබා;17033376 said:
    hithana tharam lassana na kyla witharak kiyannam

    ඒ මොකද බන් ඒ? පොඩ්ඩක් විස්තර කරන්නකෝ. :confused:
     

    NewCastle

    Member
    Feb 21, 2014
    393
    8
    0
    මේ thread එකේ bump & thanks හෑර වෙන මුකුත් නෑනේ. Australia වල study කරන එවුන් කොච්චර නම් එලකිරියේ ඉන්නවද එකෙක්වත් මුකුත් දාලා නෑ. බෝට්ටුවෙන් ගිහිපු එකෙක්වත් විස්තරයක් දාපල්ලකො බන්. :D:D

    ඒකනෙ බන් උබත් Ausi යන්න බලන් ද ඉන්නෙ?මන් සමහරුන්ට details දුන්නා.ඕනේනම් pm එකක් දාන්න.තාම හරියට යන කවුරුවත් සෙට් උනේ නෑ.bump විතරයි උබ කිවුවා වගේ. :D


    ඒ මොකද බන් ඒ? පොඩ්ඩක් විස්තර කරන්නකෝ. :confused:

    ඕවා ගනන් ගන්න එපා බන්. :)
     
    Last edited: