Study කරන්න Australia යන්න ඉන්න අය එන්න..(ගිය අයත් එන්න)

SleepingDog

Well-known member
  • Nov 20, 2013
    968
    1
    152
    63
    40laks walin wade patan ganna barida Computer Engineering wage degreeyak???
    Full or Half undergraduate Scholership ganna widiha gana danna kauruhari innawanan danna..loku pinak...New zealand unath kamakna..
     

    elama tama

    Well-known member
  • Feb 26, 2012
    1,370
    71
    48
    gulf
    dan umba hariyatama australia gana danagena da yanna hadanne ?

    umba dannawada ausy wala pr ganna eka koi taram gemak da kiyala ?

    degree eka compleat kalat ekata hariyana job ekak ausy wala hamba wenne na kiyala dannawada ?

    awurudu 8k withara studant visa digatama aragena aragena eka eka course kara kara indala tamai anthimata nadu dala pr ganne kiyala dannawada ?

    hithana taram atal na malli ehe... wadi wisthara ona nam pm karanna
     

    NewCastle

    Member
    Feb 21, 2014
    393
    8
    0
    dan umba hariyatama australia gana danagena da yanna hadanne ?

    umba dannawada ausy wala pr ganna eka koi taram gemak da kiyala ?

    degree eka compleat kalat ekata hariyana job ekak ausy wala hamba wenne na kiyala dannawada ?

    awurudu 8k withara studant visa digatama aragena aragena eka eka course kara kara indala tamai anthimata nadu dala pr ganne kiyala dannawada ?

    hithana taram atal na malli ehe... wadi wisthara ona nam pm karanna

    මට ඔය system එක අදාල නෑ මචන්.ඒ නිසා අව්ලක් නෑ.අනික මන් එහෙ ඉන්න නෑදෑයෝ යාලුවො ඔක්කෝම ගැනත් හොදටම දන්නවා.ඒ අය PR/Citizen ගත්ත හැටිත් දන්නවා.ජොබ්ස් හම්බුන හැටිත් හොදට දන්නවා මචන්.ඒ නිසා අව්ලක් නෑ.මන් කට්ටිය එක එක්කෙනාට ගැලපෙන විදියට details දුන්නා මචන්. :)
     

    H-GMS

    Member
    Mar 1, 2013
    1,104
    121
    0
    දළ වශයෙන් කොච්චර විතර ගානක් යනවද Computer Field එකකට හෝ Engneering වලට? :confused:

    වැඩේ sure ද? :dull:
     

    NewCastle

    Member
    Feb 21, 2014
    393
    8
    0
    දළ වශයෙන් කොච්චර විතර ගානක් යනවද Computer Field එකකට හෝ Engneering වලට? :confused:

    වැඩේ sure ද? :dull:

    වැඩේ sure ද අහන්නේ මන් details දෙනවා විතරයි බන්.PM කරන්නම්.
     

    After_math

    Well-known member
  • Nov 16, 2009
    9,952
    617
    113
    31
    .::ıɹıʞɐlǝ::.
    yana widiha nemei bn gihin degree eka iwara karala pr ganna widiha poddak hoyapan
    naththan degree eka karala aye anith paththata harila enna thamai wenne :yes:
    mage yaluwo nan bageta bagayak inne aussi dan :yes: un nan dan shape eke karagena yanawalu eth ithin oya kiyana tharan nan sundara na ithin :dull:
     

    NewCastle

    Member
    Feb 21, 2014
    393
    8
    0
    yana widiha nemei bn gihin degree eka iwara karala pr ganna widiha poddak hoyapan
    naththan degree eka karala aye anith paththata harila enna thamai wenne :yes:
    mage yaluwo nan bageta bagayak inne aussi dan :yes: un nan dan shape eke karagena yanawalu eth ithin oya kiyana tharan nan sundara na ithin :dull:

    එල Thanks මචන් PM