macahn pm karapankoo.aniwa 23 uda wennama onada
40laks walin wade patan ganna barida Computer Engineering wage degreeyak???
Full or Half undergraduate Scholership ganna widiha gana danna kauruhari innawanan danna..loku pinak...New zealand unath kamakna..
dan umba hariyatama australia gana danagena da yanna hadanne ?
umba dannawada ausy wala pr ganna eka koi taram gemak da kiyala ?
degree eka compleat kalat ekata hariyana job ekak ausy wala hamba wenne na kiyala dannawada ?
awurudu 8k withara studant visa digatama aragena aragena eka eka course kara kara indala tamai anthimata nadu dala pr ganne kiyala dannawada ?
hithana taram atal na malli ehe... wadi wisthara ona nam pm karanna

දළ වශයෙන් කොච්චර විතර ගානක් යනවද Computer Field එකකට හෝ Engneering වලට?
වැඩේ sure ද?![]()

un nan dan shape eke karagena yanawalu eth ithin oya kiyana tharan nan sundara na ithin 
yana widiha nemei bn gihin degree eka iwara karala pr ganna widiha poddak hoyapan
naththan degree eka karala aye anith paththata harila enna thamai wenne
mage yaluwo nan bageta bagayak inne aussi danun nan dan shape eke karagena yanawalu eth ithin oya kiyana tharan nan sundara na ithin
![]()