yana widiha nemei bn gihin degree eka iwara karala pr ganna widiha poddak hoyapan
naththan degree eka karala aye anith paththata harila enna thamai wenne
mage yaluwo nan bageta bagayak inne aussi danun nan dan shape eke karagena yanawalu eth ithin oya kiyana tharan nan sundara na ithin
![]()

enlighten me bruh !!
i have no clue what to do if I'm to go abroad.. can you explain a bit ? how much will need generally ? money wadagath wenne pennala yanna neda ? giyata passe kattak kala ekathu karan spend karana eka ne karanne godak aya ?
mama masters ekak wage karanna puluwan kamak awoth yanna asawak thiyanawa![]()
annna hithata waduna malli.... atha kathawa,,, ubath inna gman try kroth mokda malayandi....

yana widiha nemei bn gihin degree eka iwara karala pr ganna widiha poddak hoyapan
naththan degree eka karala aye anith paththata harila enna thamai wenne
mage yaluwo nan bageta bagayak inne aussi danun nan dan shape eke karagena yanawalu eth ithin oya kiyana tharan nan sundara na ithin
![]()









Mchn ausi wala gewal patta ganan neda?yana un kohomada ban inne..life time ma rent ekatada ban inna one?nattan apartment ganna puluwanda life time?job eka gahala giyoth mokada wenne?

ape anata sonnalaya kana katta kiyaddi adenawa ban
eye pereda mulu raama nidi nalu
man call ekk dunnama kiyanawa ballo barat adu welaalu a madiwata mulu raama uni eke nidi marala danlu awe
adenawaa
aftermath kiyana sonnaluwa hitiyet mama inna college ekemay..
mama witaray ape college eke dgree eka iwara karanna hitan inne
anith okkoma sonnalu tika auzy NZ uk nedakin
eka ballek na assmnt ekkwat ahaganna
htya okkoma gindara meter tika gihin![]()


Machan Nursing Degree eka karala PR ekak ganna widiha kiypanko ?

Mchn ausi wala gewal patta ganan neda?yana un kohomada ban inne..life time ma rent ekatada ban inna one?nattan apartment ganna puluwanda life time?job eka gahala giyoth mokada wenne?





ape anata sonnalaya kana katta kiyaddi adenawa ban
eye pereda mulu raama nidi nalu
man call ekk dunnama kiyanawa ballo barat adu welaalu a madiwata mulu raama uni eke nidi marala danlu awe
adenawaa




aftermath kiyana sonnaluwa hitiyet mama inna college ekemay..
mama witaray ape college eke dgree eka iwara karanna hitan inne
anith okkoma sonnalu tika auzy NZ uk nedakin
eka ballek na assmnt ekkwat ahaganna
htya okkoma gindara meter tika gihin![]()



