Study කරන්න Australia යන්න ඉන්න අය එන්න..(ගිය අයත් එන්න)

da rocker

Junior member
  • Sep 23, 2010
    526
    18
    18
    yana widiha nemei bn gihin degree eka iwara karala pr ganna widiha poddak hoyapan
    naththan degree eka karala aye anith paththata harila enna thamai wenne :yes:
    mage yaluwo nan bageta bagayak inne aussi dan :yes: un nan dan shape eke karagena yanawalu eth ithin oya kiyana tharan nan sundara na ithin :dull:

    annna hithata waduna malli.... atha kathawa,,, ubath inna gman try kroth mokda malayandi....
     

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,607
    17,689
    113
    Auckland
    enlighten me bruh !!

    i have no clue what to do if I'm to go abroad.. can you explain a bit ? how much will need generally ? money wadagath wenne pennala yanna neda ? giyata passe kattak kala ekathu karan spend karana eka ne karanne godak aya ?

    mama masters ekak wage karanna puluwan kamak awoth yanna asawak thiyanawa :D
     

    NewCastle

    Member
    Feb 21, 2014
    393
    8
    0
    enlighten me bruh !!

    i have no clue what to do if I'm to go abroad.. can you explain a bit ? how much will need generally ? money wadagath wenne pennala yanna neda ? giyata passe kattak kala ekathu karan spend karana eka ne karanne godak aya ?

    mama masters ekak wage karanna puluwan kamak awoth yanna asawak thiyanawa :D

    Ok bro will PM
     

    MeGusta

    Banned
    Sep 11, 2012
    10,585
    512
    0
    Mchn ausi wala gewal patta ganan neda?yana un kohomada ban inne..life time ma rent ekatada ban inna one?nattan apartment ganna puluwanda life time?job eka gahala giyoth mokada wenne?
     

    LKS007

    Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,774
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne
    yana widiha nemei bn gihin degree eka iwara karala pr ganna widiha poddak hoyapan
    naththan degree eka karala aye anith paththata harila enna thamai wenne :yes:
    mage yaluwo nan bageta bagayak inne aussi dan :yes: un nan dan shape eke karagena yanawalu eth ithin oya kiyana tharan nan sundara na ithin :dull:


    :dull::dull::dull::dull:

    ape anata sonnalaya kana katta kiyaddi adenawa ban


    eye pereda mulu raama nidi nalu
    man call ekk dunnama kiyanawa ballo barat adu welaalu a madiwata mulu raama uni eke nidi marala danlu awe :oo::oo::oo::oo:


    adenawaa
     

    NewCastle

    Member
    Feb 21, 2014
    393
    8
    0
    Mchn ausi wala gewal patta ganan neda?yana un kohomada ban inne..life time ma rent ekatada ban inna one?nattan apartment ganna puluwanda life time?job eka gahala giyoth mokada wenne?

    ගෙවල් නම් සෑහෙන ගනන් තමයි මචන්,ඒත් එක එක්කෙනා ඉන්න විදිය අනුව වෙනස්.සල්ලි තියෙන උන් ගෙවල් සල්ලි දීලා ගන්නවා.නැත්නම් උබ කිවුවා වගේ ලන්කාවෙන් යන ගොඩක් උන් ජීවිත කාලෙම ගෙට ගෙවනවා.එහෙම අව්ලක් නෑ මචන් එහෙ ජොබ් security එක හොදයි.අනිත් එක අපිට ගෙවන්න දෙයක් නෑ ඒක ඔටෝ කැපෙනවා.සුන්දර ලෝකයක් නම් නෙමේ තියෙන්නේ.එත් එහේ ගියාම ඔය ඔක්කොම හැමෝම manage කරගන්නවා මචන්.කොහොමහරි කාගෙන වැඩේ කරගන්නවා. :)
     

    NewCastle

    Member
    Feb 21, 2014
    393
    8
    0
    :dull::dull::dull::dull:

    ape anata sonnalaya kana katta kiyaddi adenawa ban


    eye pereda mulu raama nidi nalu
    man call ekk dunnama kiyanawa ballo barat adu welaalu a madiwata mulu raama uni eke nidi marala danlu awe :oo::oo::oo::oo:


    adenawaa

    aftermath kiyana sonnaluwa hitiyet mama inna college ekemay..
    mama witaray ape college eke dgree eka iwara karanna hitan inne
    anith okkoma sonnalu tika auzy NZ uk nedakin
    eka ballek na assmnt ekkwat ahaganna
    htya okkoma gindara meter tika gihin :(


    :eek::dull:
     

    After_math

    Well-known member
  • Nov 16, 2009
    9,952
    617
    113
    31
    .::ıɹıʞɐlǝ::.
    Mchn ausi wala gewal patta ganan neda?yana un kohomada ban inne..life time ma rent ekatada ban inna one?nattan apartment ganna puluwanda life time?job eka gahala giyoth mokada wenne?

    ehema na bn city ekema gaththoth thamai ganan :P
    ape aunty la innawa tasmania wala e gollo samanyen rooms 3k withara thiyana loku garden ekak thiyana geyak aran thiyanawa $800i
    ehe salary ekath ekka shape :yes:
    eth students lata nan ithin rooms thamai :yes:
    ewath godak eun karanne partner kenek thiyagena gewana gana dekata bedagannawa :yes:
    mage yaluwek innawa nawathila unta room ekata dennatama $350kta koheda bills walatai okkotama :yes:
     

    After_math

    Well-known member
  • Nov 16, 2009
    9,952
    617
    113
    31
    .::ıɹıʞɐlǝ::.
    :dull::dull::dull::dull:

    ape anata sonnalaya kana katta kiyaddi adenawa ban


    eye pereda mulu raama nidi nalu
    man call ekk dunnama kiyanawa ballo barat adu welaalu a madiwata mulu raama uni eke nidi marala danlu awe :oo::oo::oo::oo:


    adenawaa

    ow ban yashasvi aye lankawata harila enna hadala aye hadagena indala thiyenne
    anith hama ekaama ehema thamai :P
    giyapu mul kalema hama ekaama mata kiwwe marenna honda widihak kiyapan kiyalai :rolleyes:
    giya gamanma tikak awl tikak purudu unama shape bn :yes:
    tikak kal giyama e life ekata purudu wenawa :yes:
     

    After_math

    Well-known member
  • Nov 16, 2009
    9,952
    617
    113
    31
    .::ıɹıʞɐlǝ::.
    aftermath kiyana sonnaluwa hitiyet mama inna college ekemay..
    mama witaray ape college eke dgree eka iwara karanna hitan inne
    anith okkoma sonnalu tika auzy NZ uk nedakin
    eka ballek na assmnt ekkwat ahaganna
    htya okkoma gindara meter tika gihin :(

    tho lankawe degree eka iwara karala aussi yanna hithanna epa :P
    issarahata amaru wei
    mokada umba lankawe degree eka nokara aussi giyanan
    3 years degree eka passe TR apply karanawa
    passe 1 year work karanawa awrudu 5 complete una gaman PR apply karanawa ita passe goda :yes:
    man nan kiyanne lankawe pissu kela kela inne nathuwa danmama palayan kiyala :yes:
    mokada issarahata sahenna amaru wei bn :dull: