Study කරන්න Australia යන්න ඉන්න අය එන්න..(ගිය අයත් එන්න)

The_Killer

Well-known member
  • Jan 20, 2014
    11,053
    2,201
    113
    WA, Straya 🇦🇺🦘
    www.elakiri.com
    Mulinma kiyanna ona meka mama wena kenekge thread ekakath damma. Bt information wedagath wei kiyala repost karanawa. :)

    Mama dennam wisthara tikak.

    Mamath hoyala baluwa australia skill migrate wenna, mama hoyagaththa ewa kiyannam. Australia walata skill migration yanawanam oyala skill occupation list eke thiyena job ekakata illum karanna ona. eka thama oyalage application select and pass wenna thiyena lesima path eka. oyala karapu or karanna hithan inna degree eka menna me list wala thiyenawada balanna.
    SOL (what is SOL), CSOL (what is CSOL)

    meke SOL kiyanne danata australia government eka wisin eyalata rakiya purappadu kiyala estimate karala thiyena job vacancy titles. CSOL kiyanne eka government eka wisin dadi lesa thahawuru karana lada rakiya purappadu. Oya purappadu aussie government eken ape oya warshika aya waya hadanawa wage year by year hadanne. so me year eke thiyena vacancy next year nathi wenna puluwan. July 1 eke idan thama new quota eka start wenne.

    dan hari. dan emu api karanne monawada balanna. dan oya degree ekak karapu kenek nam balanna SOL, CSOL wala thiyena job position ekakata apply karanna puluwan ekakda kale kiyala. ehe danatanam software engineersla ta hoda demand ekak thiyenawa. accounting, QS karapu ayanam try kalata kamak na bt jobs nam na machan. onna electrical or mechanical engineering karapu un udinma gannawa. Unta ewala vacancy godai. degree ekak kalata madi me fields walin working experience aniwaryenma ona minimum 2 yearwath. 2 year wath relevant field eke job experience nathuwa ape local agentla oyalage application eka baraganne na. eka points hadeddi balapanawa.

    Dan balamu me mokakda points kathawa kiyala. Points kiyanne oyage age, qualifications, experience wage wisthara walata dena lakunu pramanayak. aussie skill migration wenna nam minimum me points 60 complete wenna ona. nathnam aussie immigration council eken oyalawa accept karanne naha e thiya local agent kenek accept karanneth naha. points hadena hati me link eken balanna.
    Skill point calculator
    points 60 complete unoth oyala aussie wala awurudu 4 wenakan temporary work permit ekak ganna sudusukam labanawa. eka 2 year wennath puluwan full 4 year hambennath puluwan. points 60 wadi ayata aussie wala permanent visa walata apply akranna sudusukam labanawa. ekata oyalata 5 year visa hambenawa. dana ganna hambunu widiyata 2 year wage temporary visa yatathe odd jobs karala 1 year oya visa ganna apply kala field eke job ekak kaloth Permanent Visa (PR) ganna sudusukam labanawa. PR eken passe citizenship ganna puluwan.

    dan oketh mehema kathawak thiyenawa. visa hambunata oyalata aussie government ekawath, local agent wath oyalage illana profession ekata job ekak aniwaryen denawa kiyala porondu wenne naa. government eken karanne adu jobs tika balala quota hadana eka. aththatama e jobs walata minissu adui thamai. local agents la karanne oyala ekata qualify kiyala skill, experience ekka pennala oyalata aussie yanna chance eka aran dena eka. aussie giyata passe ehe company walata gihin oyalage CV eka deela, experience pennala job hambenawada nadda kiyana ekata kauruth waga kiyanne naa. eka hodata mathaka thiyaganna.

    job market eke mehema ewa thiyenawa. ape aya mehen oya okkoma pennala yanawa eheta. ehe company wala job interview yanawa. interview eka iwara wela answer ekak enakan balan innawa. balinnam interview fail. ai balamu moko me wenne kiyala.
    oyala mehe idan monawa karala giyath wadak na oyala karapu job eka UK qualified job ekak newei nam. methanadi podi chance ekak thiyenawa eheta giyata passe job interview select wenna. lankawe loku company ekaka manager kenek wela hitiyath wadak na ehedi oyalage skill eka 0 widiyata eyala ganne. mama mewa kiyanne hodata hoyala balala. podi chance ekak thiyenawa mama waradi wenna bt mama me kiyanne mage yaluwo 5kata wada ahala, job market eke inna aya ekka chat karala okkoma wisthara analyse karala. so mata bayak na me wisthara oyalata kiyala api ganna risk eka gana kiyanna. job interview ekedi ahanawa oyalata aussie experience thiyenawada kiyala. hath deiyane ithin oka nathi nisane job ekakata apply karanne. bt eka eyalata wadak naa. eyalata ona aussie wala previous experience thiyena ayawa. oka nisa thama godakma aya fail wenne interview walin.

    interview fail unata salenna epa. experience ganna widiyak thiyenawa. mehemai wenne. oya company karayo asai api unta volunteer work karannam experience letter ekak ona kiyala offer karanawata. samahara aya mehema karanawata podi gaanak atha yatin gannawa. passe 03 months wage work karanna kiyala e kalaata passe letter ekak denawa oyage service eka gana. anna ehemai hoda loku company ekakata ringanne. ehema nathuwa apu gaman yanna baa.

    oya 03-06 months wenakan kaala beela inna epei. ekata podi job ekak hoyaganna wenawa. KFC, McDonanlds, Supermarkets helpers, Cleaning oya wage job ehe thiyenawa. habai hodata katta kanna ona keeyak hari ganna. igena ganna ayath oka karanna ona eyalage expence cover karaganna. oyalata thiyena wasiya thama full time work karanna pululuwan time restrictions nathuwa. igena ganna yana ayata max 20 hours work karanna hambenne. oyalata dawase 24 hour unath puluwan. ehe food, low entertainment, utility bills, house rental, transportation wage ewalata monthly expenses minimum 1000 AUD wage yanawa. ehe ape lankawa wage newei. cleaning kalath payakata aniwaryen gewanna ona ganak thiyenawa. eka gewanna ona. cleaning walata minimum wager for 1 hour eka 16 AUD wage. ohoma karala thama ithin salli hamba karala, hoda job ekakata set wela sapawathwa inna hambenne. kalin giya aya hoda maliga hadan innawa athi. eth e hamooma oya katta e kale kapu aya thama inne.
    ;)

    Dan student kenek widiyata yanawanam mehema ekakuth wenawa. oyala pennanna ona campus course fee and 1 year accommodation fee ekane. awurudu 4ka degree ekak unath 1 year accommodation and campus fee pennanna ona visa ganna, passe year eken year ekata course fee gewala hodata igena ganna. eta passe oya kiwwa wage 2 year hambenawa temporary work permit ekak. godak welaawata eka 1 year wei. e kale athulatha hodata mahansi wela job ekak hoyaganna balanna mama kalin kiuwa wage. onna oka thama goda yanna thiyena path eka. mewwa mama kiuwe SLIIT eke software engineering karanna giya ayagen hodata call dala owa gana ahala, mage 2010 di ehe igena ganna giya yaluwota katha karala ahala, ehe job karana aya ekka chat karala gaththa data walin. mama hithanawa mama kiyapu ewalin podi support ekak wenna athi kiyala me gana nodanna kenekta. :rolleyes:



    Aussie gihin igena ganna puluwan. Ehe igena ganna ekath lankawe igena ganna eka tharam lesi na puthe. Igena ganna gaman oyata part time job ekak karanna permission thiyenawa. Visa allowed time eka 20 hour per week. bt oyata work karanna puluwan cash walata. e kiuwe end of the day oyage salary eka hambenne athata. ethakota work kala time period eka danne oyai, clientui witharai. eken hoda ganak hoyaganna puluwan.

    oyata sallli awulak nam menna me widiyata karanna. Aussie aya UK recognized degree piligannawa. ithin lankawen UK recognition thiyena degree ekak karanna. lankawe idan or uk gihin. passe aussie walata migrate wenna. UK recognition degree kiuwe BCS, Edexcel wage ewa. ewa hodata piligannawa aussie wala. aussie wala working experience hada gaththanam eta passe wade goda. nathnam lankawe idan ACS karanna oya IT paththen yanawanam. Thawa ehe Aussie or UK affiliate university thiyenne,

    Ex:
    * IIT Institute - BEng (Hons) SOFTWARE ENGINEERING
    Meke degree certificate eka hambenne UK idan oya igena gaththa widiyata.
    Students of IIT will receive the degree certificate and transcripts as per University of Westminster, UK (Internal certifications)

    * ACBT - Bachelor of Computer Science
    Students will receive an internal degree from Edith Cowan University, Australia


    Api mehe idan or wena rataka idan igena gena australia walata migrate wenawanam skill assessment test kiyala ekak karanna thiyenawa. ekata api igena gaththe IT Field nam Australian Computer Society(ACS) walin api mehen submit karana certificates check karala balanawa eyalage ratata galapenawada, knowledge eka kohomada oya wage. Oken pass wennanam oya lankawe podi place walin degree ganna yanna epa. SLIIT karanawanam Curtin University, Australia eken hambena computer science degree eka karanna. IIT nam University of Westminister, UK eka karanna. anik ayage mama danne naa. Poddak hoyala balanna machan.

    Mamath me lankawe ekakin kale owa mokuth danne nathuwa. Mata yanna bari una oya skill assessment eken fail wela. Mama dan Masters karanna UK yanna hithan inne. Masters karala aye aussie yanawa tika kalekin. Onanam masters lankawe idan karanna puluwan UK or Aussie university ekaka internal degree transcript ekak hambenawanam. Ethakotath wade leesi. Aduwen salli yanne.
     

    NewCastle

    Member
    Feb 21, 2014
    393
    8
    0
    Mulinma kiyanna ona meka mama wena kenekge thread ekakath damma. Bt information wedagath wei kiyala repost karanawa. :)

    Mama dennam wisthara tikak.

    Mamath hoyala baluwa australia skill migrate wenna, mama hoyagaththa ewa kiyannam. Australia walata skill migration yanawanam oyala skill occupation list eke thiyena job ekakata illum karanna ona. eka thama oyalage application select and pass wenna thiyena lesima path eka. oyala karapu or karanna hithan inna degree eka menna me list wala thiyenawada balanna.
    SOL (what is SOL), CSOL (what is CSOL)

    meke SOL kiyanne danata australia government eka wisin eyalata rakiya purappadu kiyala estimate karala thiyena job vacancy titles. CSOL kiyanne eka government eka wisin dadi lesa thahawuru karana lada rakiya purappadu. Oya purappadu aussie government eken ape oya warshika aya waya hadanawa wage year by year hadanne. so me year eke thiyena vacancy next year nathi wenna puluwan. July 1 eke idan thama new quota eka start wenne.

    dan hari. dan emu api karanne monawada balanna. dan oya degree ekak karapu kenek nam balanna SOL, CSOL wala thiyena job position ekakata apply karanna puluwan ekakda kale kiyala. ehe danatanam software engineersla ta hoda demand ekak thiyenawa. accounting, QS karapu ayanam try kalata kamak na bt jobs nam na machan. onna electrical or mechanical engineering karapu un udinma gannawa. Unta ewala vacancy godai. degree ekak kalata madi me fields walin working experience aniwaryenma ona minimum 2 yearwath. 2 year wath relevant field eke job experience nathuwa ape local agentla oyalage application eka baraganne na. eka points hadeddi balapanawa.

    Dan balamu me mokakda points kathawa kiyala. Points kiyanne oyage age, qualifications, experience wage wisthara walata dena lakunu pramanayak. aussie skill migration wenna nam minimum me points 60 complete wenna ona. nathnam aussie immigration council eken oyalawa accept karanne naha e thiya local agent kenek accept karanneth naha. points hadena hati me link eken balanna.
    Skill point calculator
    points 60 complete unoth oyala aussie wala awurudu 4 wenakan temporary work permit ekak ganna sudusukam labanawa. eka 2 year wennath puluwan full 4 year hambennath puluwan. points 60 wadi ayata aussie wala permanent visa walata apply akranna sudusukam labanawa. ekata oyalata 5 year visa hambenawa. dana ganna hambunu widiyata 2 year wage temporary visa yatathe odd jobs karala 1 year oya visa ganna apply kala field eke job ekak kaloth Permanent Visa (PR) ganna sudusukam labanawa. PR eken passe citizenship ganna puluwan.

    dan oketh mehema kathawak thiyenawa. visa hambunata oyalata aussie government ekawath, local agent wath oyalage illana profession ekata job ekak aniwaryen denawa kiyala porondu wenne naa. government eken karanne adu jobs tika balala quota hadana eka. aththatama e jobs walata minissu adui thamai. local agents la karanne oyala ekata qualify kiyala skill, experience ekka pennala oyalata aussie yanna chance eka aran dena eka. aussie giyata passe ehe company walata gihin oyalage CV eka deela, experience pennala job hambenawada nadda kiyana ekata kauruth waga kiyanne naa. eka hodata mathaka thiyaganna.

    job market eke mehema ewa thiyenawa. ape aya mehen oya okkoma pennala yanawa eheta. ehe company wala job interview yanawa. interview eka iwara wela answer ekak enakan balan innawa. balinnam interview fail. ai balamu moko me wenne kiyala.
    oyala mehe idan monawa karala giyath wadak na oyala karapu job eka UK qualified job ekak newei nam. methanadi podi chance ekak thiyenawa eheta giyata passe job interview select wenna. lankawe loku company ekaka manager kenek wela hitiyath wadak na ehedi oyalage skill eka 0 widiyata eyala ganne. mama mewa kiyanne hodata hoyala balala. podi chance ekak thiyenawa mama waradi wenna bt mama me kiyanne mage yaluwo 5kata wada ahala, job market eke inna aya ekka chat karala okkoma wisthara analyse karala. so mata bayak na me wisthara oyalata kiyala api ganna risk eka gana kiyanna. job interview ekedi ahanawa oyalata aussie experience thiyenawada kiyala. hath deiyane ithin oka nathi nisane job ekakata apply karanne. bt eka eyalata wadak naa. eyalata ona aussie wala previous experience thiyena ayawa. oka nisa thama godakma aya fail wenne interview walin.

    interview fail unata salenna epa. experience ganna widiyak thiyenawa. mehemai wenne. oya company karayo asai api unta volunteer work karannam experience letter ekak ona kiyala offer karanawata. samahara aya mehema karanawata podi gaanak atha yatin gannawa. passe 03 months wage work karanna kiyala e kalaata passe letter ekak denawa oyage service eka gana. anna ehemai hoda loku company ekakata ringanne. ehema nathuwa apu gaman yanna baa.

    oya 03-06 months wenakan kaala beela inna epei. ekata podi job ekak hoyaganna wenawa. KFC, McDonanlds, Supermarkets helpers, Cleaning oya wage job ehe thiyenawa. habai hodata katta kanna ona keeyak hari ganna. igena ganna ayath oka karanna ona eyalage expence cover karaganna. oyalata thiyena wasiya thama full time work karanna pululuwan time restrictions nathuwa. igena ganna yana ayata max 20 hours work karanna hambenne. oyalata dawase 24 hour unath puluwan. ehe food, low entertainment, utility bills, house rental, transportation wage ewalata monthly expenses minimum 1000 AUD wage yanawa. ehe ape lankawa wage newei. cleaning kalath payakata aniwaryen gewanna ona ganak thiyenawa. eka gewanna ona. cleaning walata minimum wager for 1 hour eka 16 AUD wage. ohoma karala thama ithin salli hamba karala, hoda job ekakata set wela sapawathwa inna hambenne. kalin giya aya hoda maliga hadan innawa athi. eth e hamooma oya katta e kale kapu aya thama inne.
    ;)

    Dan student kenek widiyata yanawanam mehema ekakuth wenawa. oyala pennanna ona campus course fee and 1 year accommodation fee ekane. awurudu 4ka degree ekak unath 1 year accommodation and campus fee pennanna ona visa ganna, passe year eken year ekata course fee gewala hodata igena ganna. eta passe oya kiwwa wage 2 year hambenawa temporary work permit ekak. godak welaawata eka 1 year wei. e kale athulatha hodata mahansi wela job ekak hoyaganna balanna mama kalin kiuwa wage. onna oka thama goda yanna thiyena path eka. mewwa mama kiuwe SLIIT eke software engineering karanna giya ayagen hodata call dala owa gana ahala, mage 2010 di ehe igena ganna giya yaluwota katha karala ahala, ehe job karana aya ekka chat karala gaththa data walin. mama hithanawa mama kiyapu ewalin podi support ekak wenna athi kiyala me gana nodanna kenekta. :rolleyes:



    Aussie gihin igena ganna puluwan. Ehe igena ganna ekath lankawe igena ganna eka tharam lesi na puthe. Igena ganna gaman oyata part time job ekak karanna permission thiyenawa. Visa allowed time eka 20 hour per week. bt oyata work karanna puluwan cash walata. e kiuwe end of the day oyage salary eka hambenne athata. ethakota work kala time period eka danne oyai, clientui witharai. eken hoda ganak hoyaganna puluwan.

    oyata sallli awulak nam menna me widiyata karanna. Aussie aya UK recognized degree piligannawa. ithin lankawen UK recognition thiyena degree ekak karanna. lankawe idan or uk gihin. passe aussie walata migrate wenna. UK recognition degree kiuwe BCS, Edexcel wage ewa. ewa hodata piligannawa aussie wala. aussie wala working experience hada gaththanam eta passe wade goda. nathnam lankawe idan ACS karanna oya IT paththen yanawanam. Thawa ehe Aussie or UK affiliate university thiyenne,

    Ex:
    * IIT Institute - BEng (Hons) SOFTWARE ENGINEERING
    Meke degree certificate eka hambenne UK idan oya igena gaththa widiyata.
    Students of IIT will receive the degree certificate and transcripts as per University of Westminster, UK (Internal certifications)

    * ACBT - Bachelor of Computer Science
    Students will receive an internal degree from Edith Cowan University, Australia


    Api mehe idan or wena rataka idan igena gena australia walata migrate wenawanam skill assessment test kiyala ekak karanna thiyenawa. ekata api igena gaththe IT Field nam Australian Computer Society(ACS) walin api mehen submit karana certificates check karala balanawa eyalage ratata galapenawada, knowledge eka kohomada oya wage. Oken pass wennanam oya lankawe podi place walin degree ganna yanna epa. SLIIT karanawanam Curtin University, Australia eken hambena computer science degree eka karanna. IIT nam University of Westminister, UK eka karanna. anik ayage mama danne naa. Poddak hoyala balanna machan.

    Mamath me lankawe ekakin kale owa mokuth danne nathuwa. Mata yanna bari una oya skill assessment eken fail wela. Mama dan Masters karanna UK yanna hithan inne. Masters karala aye aussie yanawa tika kalekin. Onanam masters lankawe idan karanna puluwan UK or Aussie university ekaka internal degree transcript ekak hambenawanam. Ethakotath wade leesi. Aduwen salli yanne.


    Good Post bro :)
     
    Sep 23, 2013
    188
    6
    0
    Mulinma kiyanna ona meka mama wena kenekge thread ekakath damma. Bt information wedagath wei kiyala repost karanawa. :)

    Mama dennam wisthara tikak.

    Mamath hoyala baluwa australia skill migrate wenna, mama hoyagaththa ewa kiyannam. Australia walata skill migration yanawanam oyala skill occupation list eke thiyena job ekakata illum karanna ona. eka thama oyalage application select and pass wenna thiyena lesima path eka. oyala karapu or karanna hithan inna degree eka menna me list wala thiyenawada balanna.
    SOL (what is SOL), CSOL (what is CSOL)

    meke SOL kiyanne danata australia government eka wisin eyalata rakiya purappadu kiyala estimate karala thiyena job vacancy titles. CSOL kiyanne eka government eka wisin dadi lesa thahawuru karana lada rakiya purappadu. Oya purappadu aussie government eken ape oya warshika aya waya hadanawa wage year by year hadanne. so me year eke thiyena vacancy next year nathi wenna puluwan. July 1 eke idan thama new quota eka start wenne.

    dan hari. dan emu api karanne monawada balanna. dan oya degree ekak karapu kenek nam balanna SOL, CSOL wala thiyena job position ekakata apply karanna puluwan ekakda kale kiyala. ehe danatanam software engineersla ta hoda demand ekak thiyenawa. accounting, QS karapu ayanam try kalata kamak na bt jobs nam na machan. onna electrical or mechanical engineering karapu un udinma gannawa. Unta ewala vacancy godai. degree ekak kalata madi me fields walin working experience aniwaryenma ona minimum 2 yearwath. 2 year wath relevant field eke job experience nathuwa ape local agentla oyalage application eka baraganne na. eka points hadeddi balapanawa.

    Dan balamu me mokakda points kathawa kiyala. Points kiyanne oyage age, qualifications, experience wage wisthara walata dena lakunu pramanayak. aussie skill migration wenna nam minimum me points 60 complete wenna ona. nathnam aussie immigration council eken oyalawa accept karanne naha e thiya local agent kenek accept karanneth naha. points hadena hati me link eken balanna.
    Skill point calculator
    points 60 complete unoth oyala aussie wala awurudu 4 wenakan temporary work permit ekak ganna sudusukam labanawa. eka 2 year wennath puluwan full 4 year hambennath puluwan. points 60 wadi ayata aussie wala permanent visa walata apply akranna sudusukam labanawa. ekata oyalata 5 year visa hambenawa. dana ganna hambunu widiyata 2 year wage temporary visa yatathe odd jobs karala 1 year oya visa ganna apply kala field eke job ekak kaloth Permanent Visa (PR) ganna sudusukam labanawa. PR eken passe citizenship ganna puluwan.

    dan oketh mehema kathawak thiyenawa. visa hambunata oyalata aussie government ekawath, local agent wath oyalage illana profession ekata job ekak aniwaryen denawa kiyala porondu wenne naa. government eken karanne adu jobs tika balala quota hadana eka. aththatama e jobs walata minissu adui thamai. local agents la karanne oyala ekata qualify kiyala skill, experience ekka pennala oyalata aussie yanna chance eka aran dena eka. aussie giyata passe ehe company walata gihin oyalage CV eka deela, experience pennala job hambenawada nadda kiyana ekata kauruth waga kiyanne naa. eka hodata mathaka thiyaganna.

    job market eke mehema ewa thiyenawa. ape aya mehen oya okkoma pennala yanawa eheta. ehe company wala job interview yanawa. interview eka iwara wela answer ekak enakan balan innawa. balinnam interview fail. ai balamu moko me wenne kiyala.
    oyala mehe idan monawa karala giyath wadak na oyala karapu job eka UK qualified job ekak newei nam. methanadi podi chance ekak thiyenawa eheta giyata passe job interview select wenna. lankawe loku company ekaka manager kenek wela hitiyath wadak na ehedi oyalage skill eka 0 widiyata eyala ganne. mama mewa kiyanne hodata hoyala balala. podi chance ekak thiyenawa mama waradi wenna bt mama me kiyanne mage yaluwo 5kata wada ahala, job market eke inna aya ekka chat karala okkoma wisthara analyse karala. so mata bayak na me wisthara oyalata kiyala api ganna risk eka gana kiyanna. job interview ekedi ahanawa oyalata aussie experience thiyenawada kiyala. hath deiyane ithin oka nathi nisane job ekakata apply karanne. bt eka eyalata wadak naa. eyalata ona aussie wala previous experience thiyena ayawa. oka nisa thama godakma aya fail wenne interview walin.

    interview fail unata salenna epa. experience ganna widiyak thiyenawa. mehemai wenne. oya company karayo asai api unta volunteer work karannam experience letter ekak ona kiyala offer karanawata. samahara aya mehema karanawata podi gaanak atha yatin gannawa. passe 03 months wage work karanna kiyala e kalaata passe letter ekak denawa oyage service eka gana. anna ehemai hoda loku company ekakata ringanne. ehema nathuwa apu gaman yanna baa.

    oya 03-06 months wenakan kaala beela inna epei. ekata podi job ekak hoyaganna wenawa. KFC, McDonanlds, Supermarkets helpers, Cleaning oya wage job ehe thiyenawa. habai hodata katta kanna ona keeyak hari ganna. igena ganna ayath oka karanna ona eyalage expence cover karaganna. oyalata thiyena wasiya thama full time work karanna pululuwan time restrictions nathuwa. igena ganna yana ayata max 20 hours work karanna hambenne. oyalata dawase 24 hour unath puluwan. ehe food, low entertainment, utility bills, house rental, transportation wage ewalata monthly expenses minimum 1000 AUD wage yanawa. ehe ape lankawa wage newei. cleaning kalath payakata aniwaryen gewanna ona ganak thiyenawa. eka gewanna ona. cleaning walata minimum wager for 1 hour eka 16 AUD wage. ohoma karala thama ithin salli hamba karala, hoda job ekakata set wela sapawathwa inna hambenne. kalin giya aya hoda maliga hadan innawa athi. eth e hamooma oya katta e kale kapu aya thama inne.
    ;)

    Dan student kenek widiyata yanawanam mehema ekakuth wenawa. oyala pennanna ona campus course fee and 1 year accommodation fee ekane. awurudu 4ka degree ekak unath 1 year accommodation and campus fee pennanna ona visa ganna, passe year eken year ekata course fee gewala hodata igena ganna. eta passe oya kiwwa wage 2 year hambenawa temporary work permit ekak. godak welaawata eka 1 year wei. e kale athulatha hodata mahansi wela job ekak hoyaganna balanna mama kalin kiuwa wage. onna oka thama goda yanna thiyena path eka. mewwa mama kiuwe SLIIT eke software engineering karanna giya ayagen hodata call dala owa gana ahala, mage 2010 di ehe igena ganna giya yaluwota katha karala ahala, ehe job karana aya ekka chat karala gaththa data walin. mama hithanawa mama kiyapu ewalin podi support ekak wenna athi kiyala me gana nodanna kenekta. :rolleyes:



    Aussie gihin igena ganna puluwan. Ehe igena ganna ekath lankawe igena ganna eka tharam lesi na puthe. Igena ganna gaman oyata part time job ekak karanna permission thiyenawa. Visa allowed time eka 20 hour per week. bt oyata work karanna puluwan cash walata. e kiuwe end of the day oyage salary eka hambenne athata. ethakota work kala time period eka danne oyai, clientui witharai. eken hoda ganak hoyaganna puluwan.

    oyata sallli awulak nam menna me widiyata karanna. Aussie aya UK recognized degree piligannawa. ithin lankawen UK recognition thiyena degree ekak karanna. lankawe idan or uk gihin. passe aussie walata migrate wenna. UK recognition degree kiuwe BCS, Edexcel wage ewa. ewa hodata piligannawa aussie wala. aussie wala working experience hada gaththanam eta passe wade goda. nathnam lankawe idan ACS karanna oya IT paththen yanawanam. Thawa ehe Aussie or UK affiliate university thiyenne,

    Ex:
    * IIT Institute - BEng (Hons) SOFTWARE ENGINEERING
    Meke degree certificate eka hambenne UK idan oya igena gaththa widiyata.
    Students of IIT will receive the degree certificate and transcripts as per University of Westminster, UK (Internal certifications)

    * ACBT - Bachelor of Computer Science
    Students will receive an internal degree from Edith Cowan University, Australia


    Api mehe idan or wena rataka idan igena gena australia walata migrate wenawanam skill assessment test kiyala ekak karanna thiyenawa. ekata api igena gaththe IT Field nam Australian Computer Society(ACS) walin api mehen submit karana certificates check karala balanawa eyalage ratata galapenawada, knowledge eka kohomada oya wage. Oken pass wennanam oya lankawe podi place walin degree ganna yanna epa. SLIIT karanawanam Curtin University, Australia eken hambena computer science degree eka karanna. IIT nam University of Westminister, UK eka karanna. anik ayage mama danne naa. Poddak hoyala balanna machan.

    Mamath me lankawe ekakin kale owa mokuth danne nathuwa. Mata yanna bari una oya skill assessment eken fail wela. Mama dan Masters karanna UK yanna hithan inne. Masters karala aye aussie yanawa tika kalekin. Onanam masters lankawe idan karanna puluwan UK or Aussie university ekaka internal degree transcript ekak hambenawanam. Ethakotath wade leesi. Aduwen salli yanne.
    Godak watina wistharayak machan.godak ewa danagatha
     

    srlankanboyrr

    Member
    May 26, 2009
    278
    3
    0
    Mulinma kiyanna ona meka mama wena kenekge thread ekakath damma. Bt information wedagath wei kiyala repost karanawa. :)

    Mama dennam wisthara tikak.

    Mamath hoyala baluwa australia skill migrate wenna, mama hoyagaththa ewa kiyannam. Australia walata skill migration yanawanam oyala skill occupation list eke thiyena job ekakata illum karanna ona. eka thama oyalage application select and pass wenna thiyena lesima path eka. oyala karapu or karanna hithan inna degree eka menna me list wala thiyenawada balanna.
    SOL (what is SOL), CSOL (what is CSOL)

    meke SOL kiyanne danata australia government eka wisin eyalata rakiya purappadu kiyala estimate karala thiyena job vacancy titles. CSOL kiyanne eka government eka wisin dadi lesa thahawuru karana lada rakiya purappadu. Oya purappadu aussie government eken ape oya warshika aya waya hadanawa wage year by year hadanne. so me year eke thiyena vacancy next year nathi wenna puluwan. July 1 eke idan thama new quota eka start wenne.

    dan hari. dan emu api karanne monawada balanna. dan oya degree ekak karapu kenek nam balanna SOL, CSOL wala thiyena job position ekakata apply karanna puluwan ekakda kale kiyala. ehe danatanam software engineersla ta hoda demand ekak thiyenawa. accounting, QS karapu ayanam try kalata kamak na bt jobs nam na machan. onna electrical or mechanical engineering karapu un udinma gannawa. Unta ewala vacancy godai. degree ekak kalata madi me fields walin working experience aniwaryenma ona minimum 2 yearwath. 2 year wath relevant field eke job experience nathuwa ape local agentla oyalage application eka baraganne na. eka points hadeddi balapanawa.

    Dan balamu me mokakda points kathawa kiyala. Points kiyanne oyage age, qualifications, experience wage wisthara walata dena lakunu pramanayak. aussie skill migration wenna nam minimum me points 60 complete wenna ona. nathnam aussie immigration council eken oyalawa accept karanne naha e thiya local agent kenek accept karanneth naha. points hadena hati me link eken balanna.
    Skill point calculator
    points 60 complete unoth oyala aussie wala awurudu 4 wenakan temporary work permit ekak ganna sudusukam labanawa. eka 2 year wennath puluwan full 4 year hambennath puluwan. points 60 wadi ayata aussie wala permanent visa walata apply akranna sudusukam labanawa. ekata oyalata 5 year visa hambenawa. dana ganna hambunu widiyata 2 year wage temporary visa yatathe odd jobs karala 1 year oya visa ganna apply kala field eke job ekak kaloth Permanent Visa (PR) ganna sudusukam labanawa. PR eken passe citizenship ganna puluwan.

    dan oketh mehema kathawak thiyenawa. visa hambunata oyalata aussie government ekawath, local agent wath oyalage illana profession ekata job ekak aniwaryen denawa kiyala porondu wenne naa. government eken karanne adu jobs tika balala quota hadana eka. aththatama e jobs walata minissu adui thamai. local agents la karanne oyala ekata qualify kiyala skill, experience ekka pennala oyalata aussie yanna chance eka aran dena eka. aussie giyata passe ehe company walata gihin oyalage CV eka deela, experience pennala job hambenawada nadda kiyana ekata kauruth waga kiyanne naa. eka hodata mathaka thiyaganna.

    job market eke mehema ewa thiyenawa. ape aya mehen oya okkoma pennala yanawa eheta. ehe company wala job interview yanawa. interview eka iwara wela answer ekak enakan balan innawa. balinnam interview fail. ai balamu moko me wenne kiyala.
    oyala mehe idan monawa karala giyath wadak na oyala karapu job eka UK qualified job ekak newei nam. methanadi podi chance ekak thiyenawa eheta giyata passe job interview select wenna. lankawe loku company ekaka manager kenek wela hitiyath wadak na ehedi oyalage skill eka 0 widiyata eyala ganne. mama mewa kiyanne hodata hoyala balala. podi chance ekak thiyenawa mama waradi wenna bt mama me kiyanne mage yaluwo 5kata wada ahala, job market eke inna aya ekka chat karala okkoma wisthara analyse karala. so mata bayak na me wisthara oyalata kiyala api ganna risk eka gana kiyanna. job interview ekedi ahanawa oyalata aussie experience thiyenawada kiyala. hath deiyane ithin oka nathi nisane job ekakata apply karanne. bt eka eyalata wadak naa. eyalata ona aussie wala previous experience thiyena ayawa. oka nisa thama godakma aya fail wenne interview walin.

    interview fail unata salenna epa. experience ganna widiyak thiyenawa. mehemai wenne. oya company karayo asai api unta volunteer work karannam experience letter ekak ona kiyala offer karanawata. samahara aya mehema karanawata podi gaanak atha yatin gannawa. passe 03 months wage work karanna kiyala e kalaata passe letter ekak denawa oyage service eka gana. anna ehemai hoda loku company ekakata ringanne. ehema nathuwa apu gaman yanna baa.

    oya 03-06 months wenakan kaala beela inna epei. ekata podi job ekak hoyaganna wenawa. KFC, McDonanlds, Supermarkets helpers, Cleaning oya wage job ehe thiyenawa. habai hodata katta kanna ona keeyak hari ganna. igena ganna ayath oka karanna ona eyalage expence cover karaganna. oyalata thiyena wasiya thama full time work karanna pululuwan time restrictions nathuwa. igena ganna yana ayata max 20 hours work karanna hambenne. oyalata dawase 24 hour unath puluwan. ehe food, low entertainment, utility bills, house rental, transportation wage ewalata monthly expenses minimum 1000 AUD wage yanawa. ehe ape lankawa wage newei. cleaning kalath payakata aniwaryen gewanna ona ganak thiyenawa. eka gewanna ona. cleaning walata minimum wager for 1 hour eka 16 AUD wage. ohoma karala thama ithin salli hamba karala, hoda job ekakata set wela sapawathwa inna hambenne. kalin giya aya hoda maliga hadan innawa athi. eth e hamooma oya katta e kale kapu aya thama inne.
    ;)

    Dan student kenek widiyata yanawanam mehema ekakuth wenawa. oyala pennanna ona campus course fee and 1 year accommodation fee ekane. awurudu 4ka degree ekak unath 1 year accommodation and campus fee pennanna ona visa ganna, passe year eken year ekata course fee gewala hodata igena ganna. eta passe oya kiwwa wage 2 year hambenawa temporary work permit ekak. godak welaawata eka 1 year wei. e kale athulatha hodata mahansi wela job ekak hoyaganna balanna mama kalin kiuwa wage. onna oka thama goda yanna thiyena path eka. mewwa mama kiuwe SLIIT eke software engineering karanna giya ayagen hodata call dala owa gana ahala, mage 2010 di ehe igena ganna giya yaluwota katha karala ahala, ehe job karana aya ekka chat karala gaththa data walin. mama hithanawa mama kiyapu ewalin podi support ekak wenna athi kiyala me gana nodanna kenekta. :rolleyes:



    Aussie gihin igena ganna puluwan. Ehe igena ganna ekath lankawe igena ganna eka tharam lesi na puthe. Igena ganna gaman oyata part time job ekak karanna permission thiyenawa. Visa allowed time eka 20 hour per week. bt oyata work karanna puluwan cash walata. e kiuwe end of the day oyage salary eka hambenne athata. ethakota work kala time period eka danne oyai, clientui witharai. eken hoda ganak hoyaganna puluwan.

    oyata sallli awulak nam menna me widiyata karanna. Aussie aya UK recognized degree piligannawa. ithin lankawen UK recognition thiyena degree ekak karanna. lankawe idan or uk gihin. passe aussie walata migrate wenna. UK recognition degree kiuwe BCS, Edexcel wage ewa. ewa hodata piligannawa aussie wala. aussie wala working experience hada gaththanam eta passe wade goda. nathnam lankawe idan ACS karanna oya IT paththen yanawanam. Thawa ehe Aussie or UK affiliate university thiyenne,

    Ex:
    * IIT Institute - BEng (Hons) SOFTWARE ENGINEERING
    Meke degree certificate eka hambenne UK idan oya igena gaththa widiyata.
    Students of IIT will receive the degree certificate and transcripts as per University of Westminster, UK (Internal certifications)

    * ACBT - Bachelor of Computer Science
    Students will receive an internal degree from Edith Cowan University, Australia


    Api mehe idan or wena rataka idan igena gena australia walata migrate wenawanam skill assessment test kiyala ekak karanna thiyenawa. ekata api igena gaththe IT Field nam Australian Computer Society(ACS) walin api mehen submit karana certificates check karala balanawa eyalage ratata galapenawada, knowledge eka kohomada oya wage. Oken pass wennanam oya lankawe podi place walin degree ganna yanna epa. SLIIT karanawanam Curtin University, Australia eken hambena computer science degree eka karanna. IIT nam University of Westminister, UK eka karanna. anik ayage mama danne naa. Poddak hoyala balanna machan.

    Mamath me lankawe ekakin kale owa mokuth danne nathuwa. Mata yanna bari una oya skill assessment eken fail wela. Mama dan Masters karanna UK yanna hithan inne. Masters karala aye aussie yanawa tika kalekin. Onanam masters lankawe idan karanna puluwan UK or Aussie university ekaka internal degree transcript ekak hambenawanam. Ethakotath wade leesi. Aduwen salli yanne.


    Very Good post bro.
    Eth Skill migration eken visa apply karanavanam skill assessment vitarak madi.
    IELTS (or similar language test score) + Work experience onamay.natnam mona qualification tibbath vadak naha.
     

    priyasadm4

    Junior member
  • Aug 16, 2013
    301
    18
    18
    machn MBA ekak krnna yanna hitan inne
    details ewpnko
    job oni naa bn
    mama financial market trade/investor knk
    pm ekak dpnko