VGA,RAM etc පොඩි බිස්නස් එකක් පටන් ගන්න?

sachi911

Member
Jan 31, 2010
3,363
222
0
In heR HeaRT <3
TB2ZPMmapXXXXXiXpXXXXXXXXXX-1775443985.jpg_.webp

mea brand ekanam fake nemei. eth uba dala thiyenne mea brand eke ewa nemei ne. ubata mea seller ewapu ewada naththan google karala dapu ewada? kohoma unath oya tika obviously fake ne ban. 780 2gb version ekak na. gtx670 eke 1gb ekakuth na. ubata seller kiwwanam china wala witarak release karapu model kiyala ubawa lassanata andala thiyenne. poddak logically hithapan. 780ti ekak kohomada 8kata danne? ubata business ekak karanna onenam Singapore walin ganin. china walin kawda ban computer hardware ganne.
 
Last edited:

SleepingDog

Well-known member
  • Nov 20, 2013
    968
    1
    152
    63
    mea brand ekanam fake nemei. eth uba dala thiyenne mea brand eke ewa nemei ne. ubata mea seller ewapu ewada naththan google karala dapu ewada? kohoma unath oya tika obviously fake ne ban. 780 2gb version ekak na. gtx670 eke 1gb ekakuth na. ubata seller kiwwanam china wala witarak release karapu model kiyala ubawa lassanata andala thiyenne. poddak logically hithapan. 780ti ekak kohomada 8kata danne? ubata business ekak karanna onenam Singapore walin ganin. china walin kawda ban computer hardware ganne.

    fake GPU neme bn ....NVdia Original gpu eka..;);)
    but brand eka china.mama kalin daapuwa waradi..ASUS ehema e gaanata ganna ba...:(:(:(

    Zotac-GTX970-4GD5 Plus-Rs.60,000i
    igame GTX780ti rs.20,000k wenawa...
     

    man white

    Well-known member
  • Aug 2, 2014
    1,214
    268
    83
    mage thiyenne asus bn,,, ekth 15k una,,, gt610 den awruddak withara,,, dennam adui,,, uba china walin ganda epa,,, math ohoma suddek samsung s4 wagayk ewwa,,, yako ewwa adekatwath thiyanda lajjai,,,
    uba owwa genath wikunaganda puluwan wei,,, hebei ubata anthimata hireth ynda wenawa,,, cheene inne supiri mola karayo bn,,, un oka pc eketa connect karapuwama software eke liya thiyenne oya uba dapu widihata pennanda,,, ahu wenda epa yako,,,
     

    SleepingDog

    Well-known member
  • Nov 20, 2013
    968
    1
    152
    63
    mage thiyenne asus bn,,, ekth 15k una,,, gt610 den awruddak withara,,, dennam adui,,, uba china walin ganda epa,,, math ohoma suddek samsung s4 wagayk ewwa,,, yako ewwa adekatwath thiyanda lajjai,,,
    uba owwa genath wikunaganda puluwan wei,,, hebei ubata anthimata hireth ynda wenawa,,, cheene inne supiri mola karayo bn,,, un oka pc eketa connect karapuwama software eke liya thiyenne oya uba dapu widihata pennanda,,, ahu wenda epa yako,,,

    ow ow....GTX 780ti GPU thiyena VGA thiyenawa..rs.8000i .But unbrabded..top rated seller,positive comments... e unata wada karanna puluwan athi awulak nane..game eka wadanan brand mokatada??:lol::lol:
     

    NEMISIS

    Well-known member
  • Nov 13, 2013
    11,410
    19,589
    113
    Colombo
    these prices are correct...But Unbranded VGA card with Nvidia GPU..:sorry::sorry:

    if those are correct prices and real nvidia gpu, brand won't matter ppl would buy, Thing is for that price no one can not produce a vga card with real Nvidia GPU, GPU alone costs more than your prices.
     

    SleepingDog

    Well-known member
  • Nov 20, 2013
    968
    1
    152
    63
    if those are correct prices and real nvidia gpu, brand won't matter ppl would buy, Thing is for that price no one can not produce a vga card with real Nvidia GPU, GPU alone costs more than your prices.

    Nvidia factory thiyenne China walane..e nisa eken unge structure eka ussala china un wenama hadanawa athi..naththan CPU-Z software ekatath ahu wennathi wenna un gema deela thiyenne...:lol::lol::yes::yes:
     

    NEMISIS

    Well-known member
  • Nov 13, 2013
    11,410
    19,589
    113
    Colombo
    Nvidia factory thiyenne China walane..e nisa eken unge structure eka ussala china un wenama hadanawa athi..naththan CPU-Z software ekatath ahu wennathi wenna un gema deela thiyenne...:lol::lol::yes::yes:

    ehema structure eka ussala gpu hadanna puluwan nam monawa karanna barida ban, api gpu-z eken check kare naha ne, un dala thiyna screenshots ne thiyenne. anith eka un gts 210 wage ekak aregena eke system info overrite karala ehema thibunoth GPU-Z eken detect karanna bari wenna puluwan. ethakota bench mark tools walin thami hoyanna wenne.
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,557
    22,254
    113
    Gotland
    Nvidia factory thiyenne China walane..e nisa eken unge structure eka ussala china un wenama hadanawa athi..naththan CPU-Z software ekatath ahu wennathi wenna un gema deela thiyenne...:lol::lol::yes::yes:

    nvidia GPU die eka hadanne taiwan fab ekaka. oka copy karala gahuwath chinata malata oya ganata denna ba. loku die oke thiyenne. wafers are extremely expensive
     

    sachi911

    Member
    Jan 31, 2010
    3,363
    222
    0
    In heR HeaRT <3
    fake GPU neme bn ....NVdia Original gpu eka..;);)
    but brand eka china.mama kalin daapuwa waradi..ASUS ehema e gaanata ganna ba...:(:(:(

    Zotac-GTX970-4GD5 Plus-Rs.60,000i
    igame GTX780ti rs.20,000k wenawa...

    inno3D worldwide famous brand ekak. brand eka wenas una kiyala price eka wenas wenne na. ubata manufacturing process ekagana melo idea ekak na wage. asus, evga, msi, colorful, inno3d arawa mewa hama brand ekema retail price same. wenas wenne $10-20 wage range eke, ita wada wadi wenne special edition cards wala witarai. unbraned kiyala ewa na. colorful igame ekath popular brand ekak china wala. ehema una kiyala 2gb 780ti na unge. igame gtx 970 ekakma $350 wenawa. 780ti ekak 8kata balan hitapan. lol. ubata oya denna gahanne fake products tikak. oya cards wala performance saahenna adui. genallama balanako uba thin. ethakotawath therei.
     
    Last edited:

    SleepingDog

    Well-known member
  • Nov 20, 2013
    968
    1
    152
    63
    ehema structure eka ussala gpu hadanna puluwan nam monawa karanna barida ban, api gpu-z eken check kare naha ne, un dala thiyna screenshots ne thiyenne. anith eka un gts 210 wage ekak aregena eke system info overrite karala ehema thibunoth GPU-Z eken detect karanna bari wenna puluwan. ethakota bench mark tools walin thami hoyanna wenne.

    ethakota seller ge feeddback eka gana moko hithanne?
    piece 1000k1500k selluth karala ..positive commentsuth thiyenakota?:eek::eek:
     

    SleepingDog

    Well-known member
  • Nov 20, 2013
    968
    1
    152
    63
    inno3D worldwide famous brand ekak. brand eka wenas una kiyala price eka wenas wenne na. ubata manufacturing process ekagana melo idea ekak na wage. asus, evga, msi, colorful, inno3d arawa mewa hama brand ekema retail price same. wenas wenne $10-20 wage range eke, ita wada wadi wenne special edition cards wala witarai. unbraned kiyala ewa na. colorful igame ekath popular brand ekak china wala. ehema una kiyala 2gb 780ti na unge. ubata oya denna gahanne fake products tikak. oya cards wala performance saahenna adui. genallama balanako uba thin. ethakotawath therei.

    :baffled::baffled::baffled::baffled::baffled::baffled:
     

    Lakshan-Seram

    Well-known member
  • May 31, 2011
    24,754
    12,689
    113
    127.0.0.1:8080/Kandy
    hebei ithin eBay eken nam mehta wada adui wage thama mama meka gatte awrudu ganakata issara wela.. Mehen Rs 7000 ganakata wage... eth eBay eke adu wage..

    $_35.JPG


    mama ithin web dev nisa mata nam VGA gena wediya interest ekak na.. meketh DIV / HDMI support nisai 1080p display puluwan nisai ithin thawama awlak na.. eth ganna asai.. ;)
     
    Last edited: