mea brand ekanam fake nemei. eth uba dala thiyenne mea brand eke ewa nemei ne. ubata mea seller ewapu ewada naththan google karala dapu ewada? kohoma unath oya tika obviously fake ne ban. 780 2gb version ekak na. gtx670 eke 1gb ekakuth na. ubata seller kiwwanam china wala witarak release karapu model kiyala ubawa lassanata andala thiyenne. poddak logically hithapan. 780ti ekak kohomada 8kata danne? ubata business ekak karanna onenam Singapore walin ganin. china walin kawda ban computer hardware ganne.
Last edited:








colorful igame gtx 970 ekath $350k wenawa. 780ti 8kata balanhitapan. 

