අමලීන් පවුලට අයත් MAS Holdings කර්මාන්ත ශාලා වසා දමන්න යයි!

kasun090354t

Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,311
    36,421
    113
    කෑගල්ල
    අවුරුදු 30කටත් එහා එහෙම කුප්පි ලාම්පු තිබුනෙ. බංකොළොත් තනි වෑල් මූසල පොන්නයගෙ පුක ලොවන බයියො වැලපෙනවා ඒ කර්මාන්ත අද වැහිලා කියාගෙන 🙈😂

    1970 ගණන් වල ඉඳන් බලේ ඉඳලා බුලත් විට තට්ටුවක් වත් කරල පෙන්නන්න බැරි උන wsgptට කඩේ යන ගමන් කියන කතා :lol:
    මන්නම් කියන්නේ මනෝ වයිද්‍ය එකෙක්ට පෙන්න ගත්තා නම් හොඳ. Wife ගේ contact එක්ක දියන් මේක විශේෂයෙන් කතා කරන්න ඕනේ බරපතල කාරණාවක්
     

    Erzo

    Well-known member
  • Aug 4, 2018
    8,314
    9,487
    113
    Heaven :p
    Sajiya wage boru kiyana pkayek.. MAS Methliya eka wahannne.. eke loss ekak thibuna loku eka cover karaganna baru una una predicct karapu widiyata.. economical crisis ekn p[asse orders enneth na cost eka wadi nisa lankawe.. wena plant ekak oya wagema kalin kala.. sewakayan okkoma eyalage anith plant walata yawanawa.. biyagama silueta ekah okama kala.. executive and Above VRS awillal thiynawa.. e company eka kawadawath wada karana lamayek parata waenna decision ganne na.. options denawa.. man MAS indapu kenek mathak wenakan.. owa dakkama company eke un hina wenawa
    Hammata bosa
     
    • Haha
    Reactions: jusi

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,742
    87,152
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    මන්නම් කියන්නේ මනෝ වයිද්‍ය එකෙක්ට පෙන්න ගත්තා නම් හොඳ. Wife ගේ contact එක්ක දියන් මේක විශේෂයෙන් කතා කරන්න ඕනේ බරපතල කාරණාවක්

    අනිවාර්යෙන්ම කරල දෙන්නං. 👍
    උබලට මනෝ වෛද්‍ය ප්‍රතිකාර ඕන කියලා දැන්වත් තේරුණ එකම ලොකු දෙයක්. 🙏🏼

    දශක 5ක් ආණ්ඩු කරලත් රට බංකොළොත් කරපු එකෙක්ට තමයි රට දියුණු කරන්න පුලුවන් කියල හිතෙන එක පොඩි මානසික රෝගයක් වෙන්න බෑ. බරපතලයි. 😢
     

    planner123

    Well-known member
  • May 22, 2018
    8,956
    15,398
    113
    අනිවාර්යෙන්ම කරල දෙන්නං. 👍
    උබලට මනෝ වෛද්‍ය ප්‍රතිකාර ඕන කියලා දැන්වත් තේරුණ එකම ලොකු දෙයක්. 🙏🏼

    දශක 5ක් ආණ්ඩු කරලත් රට බංකොළොත් කරපු එකෙක්ට තමයි රට දියුණු කරන්න පුලුවන් කියල හිතෙන එක පොඩි මානසික රෝගයක් වෙන්න බෑ. බරපතලයි. 😢
    Ithin Anurama neh kiwwe maasa 6n goda gannawa kiyala ?
     

    dinuksha_asela

    Well-known member
  • Feb 7, 2007
    6,613
    10,849
    113
    Nugegoda, Sri Lanka
    The government needs to learn the lesson that we have only one solution for our economic problems. Our only chance is the development of the service sector. Develop it. provide education, health care, and tourism to the prospective customers. Get rid of this delusion of being a developed country by industrialization. Change all the rules that barricade the development of service sector. Sadly, no one gave a damn fuck about that either.
    These guys are lunatics.. really dont think these village idiots will come to any senses.. these idiots think that number of tourists will help us.. but that income is so volatile and just like pocketmoney..
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,742
    87,152
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    Ithin Anurama neh kiwwe maasa 6n goda gannawa kiyala ?

    පොනිල් රාජපක්ස්ලගෙ කාලෙ නිල වශයෙන් බංකොළොත් කරපු රටේ ආර්ථිකය අනුරගෙ කාලෙ නිල වශයෙන් ඒකෙන් ගොඩ ගත්තා. ✌️

    වෙන මොකක්ද මාස 6න් ගොඩ ගන්නෙ?
     

    pavanruka

    Well-known member
  • Mar 17, 2015
    5,927
    3,288
    113
    Malabe
    Owanan Wahuwata Kamak Ne. MAS or Brandix or what ever they couldn't develop their own BRAND for world. Just Suddonge Katu Suppu Karana Company & Management
    Both MAS and Brandix did create their own brands. Amante was one by MAS. I think Brandix had Moose.
     

    planner123

    Well-known member
  • May 22, 2018
    8,956
    15,398
    113
    පොනිල් රාජපක්ස්ලගෙ කාලෙ නිල වශයෙන් බංකොළොත් කරපු රටේ ආර්ථිකය අනුරගෙ කාලෙ නිල වශයෙන් ඒකෙන් ගොඩ ගත්තා. ✌️

    වෙන මොකක්ද මාස 6න් ගොඩ ගන්නෙ?
    Anura eddi foreign reserves dan me weddi foreign reserves numbers kohomada ?
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,742
    87,152
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    Anura eddi foreign reserves dan me weddi foreign reserves numbers kohomada ?

    දන්නෙ නෑ. මම මහබැංකුවෙ නෙවෙයි වැඩ.

    මහබැංකු records වල බලපන්.

    අහපු දේට උත්තරේ හම්බුනානෙ. ඒකට රිදුන නිසා වෙන බයිල ගැහුවට හරියන්නෙ නෑ 😂
     
    • Haha
    Reactions: planner123

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,661
    75,728
    113
    පොනිල් රාජපක්ස්ලගෙ කාලෙ නිල වශයෙන් බංකොළොත් කරපු රටේ ආර්ථිකය අනුරගෙ කාලෙ නිල වශයෙන් ඒකෙන් ගොඩ ගත්තා. ✌️

    වෙන මොකක්ද මාස 6න් ගොඩ ගන්නෙ?
     

    planner123

    Well-known member
  • May 22, 2018
    8,956
    15,398
    113
    දන්නෙ නෑ. මම මහබැංකුවෙ නෙවෙයි වැඩ.

    මහබැංකු records වල බලපන්.

    අහපු දේට උත්තරේ හම්බුනානෙ. ඒකට රිදුන නිසා වෙන බයිල ගැහුවට හරියන්නෙ නෑ 😂
    Ube ewata reply daana welawath aparade bn.
    Ube heena loke uba indapan. Prashnayak ahuwama rate nathi baila gahala yanawa. Prashnayak awama kelina moona denna bari charter ekek uba ;)
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,742
    87,152
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    Ube ewata reply daana welawath aparade bn.
    Ube heena loke uba indapan. Prashnayak ahuwama rate nathi baila gahala yanawa. Prashnayak awama kelina moona denna bari charter ekek uba ;)

    Ubane harako rate nathi baila gahanne ponilta wadinakota ridila. 😂

    Mama kiyapu eka waradi nan piligath resource ekakin pennnapan. Thopi wage thari gobba bayyange talk ballekuta wadak na. Mama kiwwe facts.

    Ponil rata bankoloth kara kiyana fact ekak neweida?
    Anurage anduwa tiyeddi rata bankoloth bawen goda gatta kiyana eka fact ekak neweida? 😂

    Facts kiwwama ridila baila gagaha wate gihin kedirigala moona denna barilu. Thotane pako aththata moona denna bari. 😂 Ai ban ubalage wesa bayyo okkoma mada manasika? 🙈
     
    • Haha
    Reactions: planner123

    pavanruka

    Well-known member
  • Mar 17, 2015
    5,927
    3,288
    113
    Malabe
    Ubane harako rate nathi baila gahanne ponilta wadinakota ridila. 😂

    Mama kiyapu eka waradi nan piligath resource ekakin pennnapan. Thopi wage thari gobba bayyange talk ballekuta wadak na. Mama kiwwe facts.

    Ponil rata bankoloth kara kiyana fact ekak neweida?
    Anurage anduwa tiyeddi rata bankoloth bawen goda gatta kiyana eka fact ekak neweida? 😂

    Facts kiwwama ridila baila gagaha wate gihin kedirigala moona denna barilu. Thotane pako aththata moona denna bari. 😂 Ai ban ubalage wesa bayyo okkoma mada manasika? 🙈

    "Ponil rata bankoloth kara kiyana fact ekak neweida?"
    Ranil bankoloth vuna rata baara aragena hari track ekey thibba. Bankoloth venna vivida hethu thibba.

    "Anurage anduwa tiyeddi rata bankoloth bawen goda gatta kiyana eka fact ekak neweida?"

    Na. Thaama rata bankruptcy valin goda gihin na. Thaama IMF prg ekey inne. Ranil plan kaley 2028 bankruptcy clear karanna.

    Sri Lanka’s Economic Reform Program is Delivering—Keep Going for a Full Recovery

    https://www.imf.org/en/news/article...-program-is-delivering?utm_source=chatgpt.com
     

    kanakaJ

    Active member
  • Oct 16, 2025
    288
    205
    43
    math senior executive kenek.. man HR eke internship ekak kala mulin.. Passe man product developper kneke une.. e company eke 7 years man hitya.. cculure eka gana dannawa.. usually AM and above salary machan package widiyata yanne.. AM kenekta petrol walata payement ekak denawa.. onnam driver kenek denawa.. anith ayata wada wadi insuarance ekak labenawa.. awashya nam company eken driver kenek denawa.. oya tike rates fixed..salary eka skill eka.. imprtance eka anuwa wenas wenawa..kenagen genata.. bt loku diviation na.. ewa man mehana kiyanen na. ethical na..anika facotory eken facctry ekata ha.. cluter wise salary wala podi podi wenas kam thiynewa.. 25% wage.. othanin uda yanakota fuel allowance eka denne calculation ekak.. salary eka kohomath wenas wenawa.. manager kenek unama business visa wadinne.. DGM above airport eke VIP yanne.. loku wistharayk thiyenawa ban :lol::lol:
    apita thiyenne nithi kipayai.. thamunta pahala kenek ekak hukanna yanna epa.. sambandakam thiyaganna epa.. e kiyane mahana lamai ekka..assistant la ekka.. (worker level and staff wedgers board)anika thama thamunge salry eka ka ekkawath discuss karanan epa.. anith ayage salary gana hoyanna epa..athul mahan adum kisima widiyakin eliyata geniyanan epa.. oya thunama gedara nawathinna puluwan reason
    7 years experience walata assistance manager, DGM wage yanna puluwan neda? Mama danna samhra un innawa fresh graduate executive widiyata awilla 1.5-2 years walin senior executive una aya. same position hitiyath experience wadi weddi salary wadi wenawada? Capital, Twinery wala salary wadi ho adu seen ekak thiynawada production yana plant(ayathi, silueta, kreeda..) walata wada. Mama thama intern kenek widiyata inne oke
     

    jusi

    Well-known member
  • Sep 2, 2012
    984
    870
    93
    7 years experience walata assistance manager, DGM wage yanna puluwan neda? Mama danna samhra un innawa fresh graduate executive widiyata awilla 1.5-2 years walin senior executive una aya. same position hitiyath experience wadi weddi salary wadi wenawada? Capital, Twinery wala salary wadi ho adu seen ekak thiynawada production yana plant(ayathi, silueta, kreeda..) walata wada. Mama thama intern kenek widiyata inne oke
    unta mawa AM karanna puluwan kama thibuna.. kale na.. kari wada thama.. mahesh amalean hoda eka.. apparel board ekai cluster eke directors lata inne hoda minissu.. pallehata enna enna kariyo inne.. unta man AM una kiyala aulak nathi unath kapilla danawa.. 1.5 walin ba 2 years walin senior executve wenna pluan.. man uneth ehmai startup eka executive awith.. ehana indan mawa udata damme na.. podi podi business eke changes wagayakuth thibuna.. VRS ekakuth awa.. passe mata asanipayak haduna.. un udaw kala..b man hithuwa .. inna puluwan kale mage deyak karagena paule aya ekka innaawa kiala.. godak aya adathat mage sepa duka hoyala balanwa.. gada kariyo nam msg danne na.. danawata kamthith na..

    company ekaka culture eka hoda unama wenne.. intrnal politics adui.. apith ekka inna un compete karana eka wadi wenawa.. ekata indala arinawa.. ekai machan scene eka.. anika man drinks gannena.. smoke karanne na.. anith un lokko ekka set wela ewayen wasi gatta...

    GDM giya yaluwk hitiya.. pora me lagadi south afica walata giya wena company ekaka GM widiyata.. oyage BOSS oyata salakana widiya balapanawa oyage creer ekatama.. first job eke boss and colege oda unoth life eka hoai.. nathnam life ekama fuck wenawa..
     

    planner123

    Well-known member
  • May 22, 2018
    8,956
    15,398
    113
    unta mawa AM karanna puluwan kama thibuna.. kale na.. kari wada thama.. mahesh amalean hoda eka.. apparel board ekai cluster eke directors lata inne hoda minissu.. pallehata enna enna kariyo inne.. unta man AM una kiyala aulak nathi unath kapilla danawa.. 1.5 walin ba 2 years walin senior executve wenna pluan.. man uneth ehmai startup eka executive awith.. ehana indan mawa udata damme na.. podi podi business eke changes wagayakuth thibuna.. VRS ekakuth awa.. passe mata asanipayak haduna.. un udaw kala..b man hithuwa .. inna puluwan kale mage deyak karagena paule aya ekka innaawa kiala.. godak aya adathat mage sepa duka hoyala balanwa.. gada kariyo nam msg danne na.. danawata kamthith na..

    company ekaka culture eka hoda unama wenne.. intrnal politics adui.. apith ekka inna un compete karana eka wadi wenawa.. ekata indala arinawa.. ekai machan scene eka.. anika man drinks gannena.. smoke karanne na.. anith un lokko ekka set wela ewayen wasi gatta...

    GDM giya yaluwk hitiya.. pora me lagadi south afica walata giya wena company ekaka GM widiyata.. oyage BOSS oyata salakana widiya balapanawa oyage creer ekatama.. first job eke boss and colege oda unoth life eka hoai.. nathnam life ekama fuck wenawa..
    Similar to my story.

    Habai machan uda inne babbu kiyala hithanna epa. Un serama dannawa. Unge PR skilla hoda nisa apita penne uda un hena hodai, eeta pahala un thamai kariyo kiyala. Habai uda ekaage idanma kariyo thamaa.
    Maath dan MAS eken ain wela inne. More than 6 years hitiya oke. Jump ekak damma with more than double the salary I was getting at MAS. Dan innawa chill eke.
     

    jusi

    Well-known member
  • Sep 2, 2012
    984
    870
    93
    Similar to my story.

    Habai machan uda inne babbu kiyala hithanna epa. Un serama dannawa. Unge PR skilla hoda nisa apita penne uda un hena hodai, eeta pahala un thamai kariyo kiyala. Habai uda ekaage idanma kariyo thamaa.
    Maath dan MAS eken ain wela inne. More than 6 years hitiya oke. Jump ekak damma with more than double the salary I was getting at MAS. Dan innawa chill eke.
    inboxed
     
    • Like
    Reactions: planner123