ඈගිල්ල ගහන ලංකාවේ කෙල්ලෝ අඩු ඇයි?

Emios

Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,639
    67,991
    113
    Screenshot_20200627-180724_Facebook.jpg
     

    D_Mad

    Well-known member
  • Jun 11, 2013
    25,606
    42,097
    113
    Deniyaya
    80/90 වල ඉපදුන බොහෝ පිරිසක් බේරිලා හිටියා,තමන් බඳිනකන් මොනවත්ම කර ගන්නේ නෑ කියන මතේ.. සමහර හැදිච්ච කෙල්ලෝ හිතුවා ඒක පවක් විදියට... ලංකාවේ සංස්කෘතිය එක්ක වැඩි දෙනෙක් ඕවට පෙළඹුනේ නෑ... වැඩිම උනොත් කෙළ ටිකක් ගාලා ක්ලිට් එක ස්ටිමියුලේට් කරයි..

    මෑතකාලීන තරුණ පරපුර හාත්පසින්ම වෙනස්.. තාක්ෂණේ දියුණුවත් එක්ක අඩු වයසින් ඕවට
    නැඹුරු වෙනවා .. නිකමට ඔය පෝන් ටෙලිග්‍රෑම් ගෘප් එහෙකට ජොයින්ඩ් වෙයන්.. පොඩි පොඩි කෙල්ලෝ කී දෙනෙක්ගේ ලීක් වෙනද බලන්න.. අද කාලේ ඔය "පෙට්ටි / කන්‍යාභාවය" කියලා එකක් නෑ බන්.. අද අවුරුදු 15 වෙද්දී ඔය සියළු ශිල්ප හදාරලා ඉවරයි...

    links nedda mukuth ?
     

    siberian Loku

    Active member
  • Jul 3, 2018
    268
    109
    28
    " උනත් කෙල්ලෝ කරනවා අඩුයි නේ. "
    AHEMA NA BAN uba kohoma da danne adu kiyala uba kollek ne
    "mage kellla nam oka karana wa ban "
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    ape school eke kellekta batu getiya natta kadan Assata gihin hospital aran gihin eliyata gaththe
    උබල වගේ නගින්නෙ නැති පොන්නයෝ ඉන්න කොට බටුවත් බස්සා ගත්තොත් තමයි 🤣🤣🤣🤣🤣
     

    siberian Loku

    Active member
  • Jul 3, 2018
    268
    109
    28
    ඔයා ඇගිල්ලංල ගහනව කියල අදහස්කා කරේ ස්වෙවයං වින්දනයනම් කෙල්ලො 99.9% ක්ම ඕක කරනව
    මොකද ජීව විද්‍යාත්මකව සහ ස්වභාව දහම අනුව බැලුවොත් අනිවාර්යෙන්ම තමන්ගේ හැගීම් පිට කල යුතුයි ගැහැනියක් වැඩිවියට පත්වෙනව කියන්නෙ ඇය වර්ගයා බෝකිරීමට සූදානම් කියන එක ඒ අනුව ඇය එදාපටන් කාමුක සිතුවිලි සහ හැගීම් වලින් පෙලෙනව එම කාරණාව නිසාම ඇය මෙම කරුන කෙරේ නිතැතින්ම යොමු වෙනවා... ලෝක සවුක්ය සංවිධානය කර ඇති පරීක්ෂණයකට අනුව ලෝකයේ වෙසෙන කාන්තාවන්ගෙන් 65% ක් ස්වයං වින්දනයේ යෙදෙනව යමෙකුට ලංකාව වැනි රටවල එම තත්වය අඩු ඇතියැයි සිතුවත් එය ඊට වැැඩි බව වෛද්‍ය ආරියසේන යූ. ගමගේ මහතා කල සමීක්ෂණයකින් පිරිමින් අතරින් සියයට 98ක් පමණත් කාන්තාවන් අතරින් සියයට 70ක් පමණත් ස්වයං වින්දනයේ යෙදෙන බව ඔප්පු වී ඇතැයි විශේෂඥ පෙන්වා දෙනවා

    තවත් කර ඇති පරීක්ෂණයකට අනුව පැවසෙන්නෙ සූරූපී තරුණියන් අන් අයට වඩා ස්වයං වින්දනයට පෙළඹවෙන බවය විවාහක කාන්තාවන් පවා ස්වයං වින්දනයට බහුලව යොමු වේ ඊට පුධාන කරුණක්නම් ස්වාමියා විසින් තමාව සූරාන්තයට පත්නොකිරීමයි බොහෝ කාන්තවාන් ලිංකිකව හැසිරීමෙන් පසුව සුරාන්තයට පත්නොවුයේනම් ඇය විසින් හොර රහසේම ස්වයං වින්දනයේ යෙදෙනවා

    :cool:
     

    sahani_000

    Well-known member
  • Nov 4, 2011
    2,667
    949
    113
    Australia
    Agilla gahana kello serama අමු වල් ගෑණු wenawada

    එහෙම වෙනවද නැද්ද මම දන්නෙ නෑ. ඒත් මේ ගෑණු දෙන්නා නම් එහෙමයි. මම කිව්වෙ මේ සාම්පල් එකේ සයිස් එක මදි කියලා
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    උබල වගේ නගින්නෙ නැති පොන්නයෝ ඉන්න කොට බටුවත් බස්සා ගත්තොත් තමයි 🤣🤣🤣🤣🤣
    eda ubata #k arina kota uba mata ponnya kiuwe naha ne ban
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    පොනයෙක්ට අමුතුවෙන් පොන්නයා කියලා කියන්න දෙයක් නැහැ .ඌ පොන්නයාම තමයි🤣🤣🤣


    wachala kamata kiywala uba tharam ponnyek wenna mata ona ne ban.
    ithin sathutin innawada 2/3 hada gena iwarada dan
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    wachala kamata kiywala uba tharam ponnyek wenna mata ona ne ban.
    ithin sathutin innawada 2/3 hada gena iwarada dan
    උබල කොල්ලො හොයනකොට කෙල්ලෝ කොහොමත් වම්බටු බස්සනවා යකෝ 😀
    අපොයි කොළුකොත පොන්නයෝ කොළු සීන් වලට මම නැහැ 🤮🤮🤮🤮
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    උබල කොල්ලො හොයනකොට කෙල්ලෝ කොහොමත් වම්බටු බස්සනවා යකෝ 😀
    අපොයි කොළුකොත පොන්නයෝ කොළු සීන් වලට මම නැහැ 🤮🤮🤮🤮


    uba eda ohoma kiuwe ne
     

    atrz

    Well-known member
  • Nov 22, 2009
    999
    137
    63
    Earth
    kello owa ona tharam karanawa but kollo wage kiyawa kiyawa inne nehe , ethin kollo hithanne kello mewa karanne nehe kiyala , kellange sex drive eka kollanta wada patta lokui and wild imaginations thiyenne but ewa eliyata dannewath , yaluwek ekkawath kiyanne nehe , hithe thiyan innawa witharai
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,875
    23,561
    113
    මේක දාන්න හිතුනේ බීච් වල බිකිනි අඳින ලංකාවේ කෙල්ලෝ අඩු ඇයි කියල දාල තිබ්බ පොස්ට් එක හින්ද.
    බිකිනි වගේම ඈගිල්ල ගහන එකත් ලංකාවේ කෙල්ලෝ වැඩිය කරන්නේ නැහැ නේ. සුද්දියෝ නන් කරනවා ගේමක් නැතුව. ලංකාවේ කොල්ලෙක් අතෙ ගහන එක සාමාන්‍ය දෙයක් උනත් කෙල්ලෝ කරනවා අඩුයි නේ. ඉතින් උඹල දන්න ඈගිල්ල ගහන ලංකාවේ කෙල්ලෝ ඉන්නවද? මම අදහස් කරන්නේ ලංකාව ඇතුලේ (ලංකාවේ උන් පිටරටදී නන් ඈගිල්ල ගහනවා ඇති). ප්‍රසිද්දියේ නැති වුනත් හොටලෙකදී, function එකකදී, පාටි එකකදී, ගෙඩරඩි වගේ ඈගිල්ල ගහන උන්.
    Function එකකදි පාටි එකකදි? WTF :baffled:
     

    HmNRazor

    Well-known member
  • විවේචනය කරන්න එපා කියලා ඉල්ලා හිටිනවා සහෝදරවරුන් ගෙන්, මම 80 ගනන් වල ඉපදුන චරිතයක්, පුංචි කාලේ ඉදලාම මම දහම් පාසල් අධ‍්‍යාපනය ලබපු පන්සල එක්කම හිටපු ධර්මාචාර්‍ය කරලා පොඩිඋන්ට උගන්නපු චරිතයක්.... "පව පඩිසන් දීම වෙන්න තියනවා නම් කොහොමත් වෙනවා".

    මගේ නංගි කොලඹ පාසල් ගියේ, දැනට පිටරට වැඩ කරනවා, උපාධිය ගත්තේ පිටරට නිසා එහෙම ඉන්නවා. මේ සිද්ධිය වෙන්න බල පෑවේ මගේ යාලුවන් දෙතුන් දෙනෙක් මට විහිලු කල නිසා.

    "මොනාද බන් නංගි මට බැන්නා නේ යාලු වෙන්න අහපු ගමන්"
    "සොරි බන් උබලාගේ නංගි අපේ අම්මාට කියලා නේ මම යාලු වෙන්න අැහුවා කියලා"
    "මේ මොකද බන් උබලෑ නංගි මේ insta Facebook වල කෙල්ලො photos එක්කම දාන්නෙ?"
    "කෙල්ලෝ එක්ක ලෙන්ගතුකම වැඩී වගේ නේද?"

    ඔහොම විවිධාකාර කතා අැහුවා, ගොඩක් දෙනා විහිලුවට කියපුවා. මම සාමාන්‍යයෙන් හිත ලාමක චරිතයක්, අනිත් අය ගැන හොයන්න බලන්න ගියාම බොක්කෙන්ම හොයනවා බලනවා. ඒවගේම තමයි මගේ ප්‍රශ්න ගැන හිතන්න ගියාම පිස්සු හැදෙනකන්ම හිතනවා. ඉතින් මේ නංගි ගැන යාලුවෝ කියන ඒවා මට හිතේ කරදරයක් උනා, ඒ නිසාම මම Facebook එක බොරු profile එකක් හදාගෙන එයාගේ post / photo වලට comment කරා අවුරුදු 2ක් විතර , chat කරන්න එහෙම උත්සාහ කලත් හරි ගියේ නෑ. ඔහොම අවුරුදු 2කින් පස්සේ එක්තරා දවසක් මට chat කලා, මාසයක් තිස්සේ chat කරලා දෙන්නා එක්ක කුලුපග උනා. එකදවසක් ඉඳලා ඉඳලා එයාම මගෙන් අදාල මාතෘකාව අැහුවා. එයා හිතන්නේ මම පාසල් යන කෙල්ලෙක් කියලා

    එයා - නංගි ඔයාට Boyfriend කෙනෙක් නැද්ද?
    මම - නෑ අක්කා මුලින්ම studies කරගන්න ඕනී
    එයා - පුදුමයි කොලඹ ඉස්කොලෙ යන කෙල්ලෙක්ට Boyfriend නෑ කිව්වාම

    ඔහොම chat එක යන අතරේ අයිත් අහනවා

    එයා - Boyfriend නෑ කිව්වාට Girlfriend කෙනෙක් නම් අැති නේද?
    මම - අපෝ නෑ
    එයා - බොරු කියන්න එපා ඉතින්, කෙනෙක්ට අාසාවත් නැද්ද? ඉස්කෝලේ අක්කලා යාලුවෙන්න අහලා නැද්ද?
    මම - එහෙම නෑ ඔයා පිස්සු දේවල් කියන්න එපා.

    ඔන්න ඔතන ඉඳන් එක දුර දිග යනවා. ජීවිතේටවත් මම අහපු නැති කතා මම දැනගත්තා මේ කොලඹ කාන්තා පාසල් හා ඒ ආශ්‍රිත Lesbian සමාජය ගැන.

    • කාන්තා කාන්තා හමුවීම්.
    • කාන්තා කාන්තා ආදර සම්බන්ධතා
    • කොහොමද ඒවා රහසෙන් කරගෙන යන්නෙ?
    • කොහොමද එහෙම කෙනෙක් ව අඳුරගන්නෙ?
    • කොලඹ එවැනි කාන්තාවන් (කෙල්ලො සහ මැදිවයස් වල) ගැවසෙන්නේ කොහෙද?
    • මොනාද කතාකරන ඉඟි භාෂාව? (Hint language)

    එකී මෙකී නොකී සියලුම දේ. ඒ අතරේ මේ කාන්තා ස්‍වයංවිදනය හා ඒක කරන්නේ කොහොමද කියලා එයාම මට කියලා දුන්නා...

    ඊට අමතරව එයාගේ Girlfriends ලාගේ විස්තර සහ Photo. පිටරට Lesbian සංස්කෘතිය. Threesome සංස්කෘතිය. එයා ආශ‍්‍රය කරපු කපල් ගැන. Club ගියාම වෙන දේවල්. ලංකාවේ සුපිරි පවුල්වල වෙන දේවල්. (අැතැම් අවස්ථා වල ලංකාවේ එයාගේ කොලඹ යාලුවන් එක්ක Group Chat එහෙම කලා)

    හිතාගන්න මට අැතිවුන මානසික පීඩනය කොහොමද කියලා? පුංචි කාලේ ඉඳලා අැහැක් වගේ බලාගෙන, කියන්න තේරෙන්නේ නැහැ ඒ හැගීම ඉතින්. අනුගේ ලීක් මමත් හොයනවා අනුන් ගේ ඕපාදූප මමත් බලනවා අහනවා සමහරුන්ව විවේචනය කරනවා ඕක බඩුව, දන්නකාලේ ඉඳන් ඕක වටේ තමයි කියලා.
    හිතාගන්න දෛවයේ සරදම කොහොමද කියලා? තමන්ගේම කෙනෙක්ගේ දේවල් දැනගනකොට?
    මානසිකව ගොඩක් වැටුනා මම. පන්සලෙන් බැහැර උනා මම හිත ගොඩාක් අවුල් උන නිසා. (ඒකයි මම කිව්වේ පව පඩිසන් දීම කියලා) දැන් මම බොන්න අැබ්බැහිවෙලා. තනියම ඉන්න කැමතී සමාජෙන් මිදිලා. තාම මම අවිවාහකයි. මනස අවුල් උනාම භාවනා කරනවා පිස්සු හැදෙයි කියලා බයයි. කිසිකෙනෙක්ට හිතේ තියන මේ දේ කියන්න බෑ, මට කිසිකෙනෙක් විශ්වාස නෑ. සමාජෙන් විවේඡනය වෙන්න බයයි. තව ලියන්න බෑ අැතැම් දේවල් මතක් වෙනකොට හිතට හරිම අමාරුයි.

    වැඩිහිටියෙකුගෙන් වෙන්න ඕනා යුතුකම් ඉටුකලේ නෑ කියලා මගේ හිත මටම කියනවා. ආරක්‍ෂාව/රැකවරණය දුන්නේ නෑ කියලා මගේ හිත මටම කියනවා. හරි මගට යොමුකලේ නෑ කියලා මගේ හිත මටම කියනවා. කෙනෙක් කියයි මම හනමිටි අදහස් තියන පොරක් කියලා. තවත් අය වෙන වෙන දේවල් කියයි.

    "ප‍්‍රරශ්නය තමාගේ නොවන තුරු පිලිතුර දාර්ශනිකයි" "ප‍්‍රරශ්නය තමාගේ උනාම තමයි දන්නේ මනසින් විඳවන ආකාරය"

    පුංචි වෙලාවක් අරගෙන මගේ කතාවට තමන්ව අදාල කරගෙන හිතලා බලන්න..........



    1.jpg
    2.jpg
    3.jpg
    4.jpg
    5.jpg
    6.jpg
     

    dingi man

    Active member
  • Feb 2, 2015
    214
    72
    28
    විවේචනය කරන්න එපා කියලා ඉල්ලා හිටිනවා සහෝදරවරුන් ගෙන්, මම 80 ගනන් වල ඉපදුන චරිතයක්, පුංචි කාලේ ඉදලාම මම දහම් පාසල් අධ‍්‍යාපනය ලබපු පන්සල එක්කම හිටපු ධර්මාචාර්‍ය කරලා පොඩිඋන්ට උගන්නපු චරිතයක්.... "පව පඩිසන් දීම වෙන්න තියනවා නම් කොහොමත් වෙනවා".

    මගේ නංගි කොලඹ පාසල් ගියේ, දැනට පිටරට වැඩ කරනවා, උපාධිය ගත්තේ පිටරට නිසා එහෙම ඉන්නවා. මේ සිද්ධිය වෙන්න බල පෑවේ මගේ යාලුවන් දෙතුන් දෙනෙක් මට විහිලු කල නිසා.

    "මොනාද බන් නංගි මට බැන්නා නේ යාලු වෙන්න අහපු ගමන්"
    "සොරි බන් උබලාගේ නංගි අපේ අම්මාට කියලා නේ මම යාලු වෙන්න අැහුවා කියලා"
    "මේ මොකද බන් උබලෑ නංගි මේ insta Facebook වල කෙල්ලො photos එක්කම දාන්නෙ?"
    "කෙල්ලෝ එක්ක ලෙන්ගතුකම වැඩී වගේ නේද?"

    ඔහොම විවිධාකාර කතා අැහුවා, ගොඩක් දෙනා විහිලුවට කියපුවා. මම සාමාන්‍යයෙන් හිත ලාමක චරිතයක්, අනිත් අය ගැන හොයන්න බලන්න ගියාම බොක්කෙන්ම හොයනවා බලනවා. ඒවගේම තමයි මගේ ප්‍රශ්න ගැන හිතන්න ගියාම පිස්සු හැදෙනකන්ම හිතනවා. ඉතින් මේ නංගි ගැන යාලුවෝ කියන ඒවා මට හිතේ කරදරයක් උනා, ඒ නිසාම මම Facebook එක බොරු profile එකක් හදාගෙන එයාගේ post / photo වලට comment කරා අවුරුදු 2ක් විතර , chat කරන්න එහෙම උත්සාහ කලත් හරි ගියේ නෑ. ඔහොම අවුරුදු 2කින් පස්සේ එක්තරා දවසක් මට chat කලා, මාසයක් තිස්සේ chat කරලා දෙන්නා එක්ක කුලුපග උනා. එකදවසක් ඉඳලා ඉඳලා එයාම මගෙන් අදාල මාතෘකාව අැහුවා. එයා හිතන්නේ මම පාසල් යන කෙල්ලෙක් කියලා

    එයා - නංගි ඔයාට Boyfriend කෙනෙක් නැද්ද?
    මම - නෑ අක්කා මුලින්ම studies කරගන්න ඕනී
    එයා - පුදුමයි කොලඹ ඉස්කොලෙ යන කෙල්ලෙක්ට Boyfriend නෑ කිව්වාම

    ඔහොම chat එක යන අතරේ අයිත් අහනවා

    එයා - Boyfriend නෑ කිව්වාට Girlfriend කෙනෙක් නම් අැති නේද?
    මම - අපෝ නෑ
    එයා - බොරු කියන්න එපා ඉතින්, කෙනෙක්ට අාසාවත් නැද්ද? ඉස්කෝලේ අක්කලා යාලුවෙන්න අහලා නැද්ද?
    මම - එහෙම නෑ ඔයා පිස්සු දේවල් කියන්න එපා.

    ඔන්න ඔතන ඉඳන් එක දුර දිග යනවා. ජීවිතේටවත් මම අහපු නැති කතා මම දැනගත්තා මේ කොලඹ කාන්තා පාසල් හා ඒ ආශ්‍රිත Lesbian සමාජය ගැන.

    • කාන්තා කාන්තා හමුවීම්.
    • කාන්තා කාන්තා ආදර සම්බන්ධතා
    • කොහොමද ඒවා රහසෙන් කරගෙන යන්නෙ?
    • කොහොමද එහෙම කෙනෙක් ව අඳුරගන්නෙ?
    • කොලඹ එවැනි කාන්තාවන් (කෙල්ලො සහ මැදිවයස් වල) ගැවසෙන්නේ කොහෙද?
    • මොනාද කතාකරන ඉඟි භාෂාව? (Hint language)

    එකී මෙකී නොකී සියලුම දේ. ඒ අතරේ මේ කාන්තා ස්‍වයංවිදනය හා ඒක කරන්නේ කොහොමද කියලා එයාම මට කියලා දුන්නා...

    ඊට අමතරව එයාගේ Girlfriends ලාගේ විස්තර සහ Photo. පිටරට Lesbian සංස්කෘතිය. Threesome සංස්කෘතිය. එයා ආශ‍්‍රය කරපු කපල් ගැන. Club ගියාම වෙන දේවල්. ලංකාවේ සුපිරි පවුල්වල වෙන දේවල්. (අැතැම් අවස්ථා වල ලංකාවේ එයාගේ කොලඹ යාලුවන් එක්ක Group Chat එහෙම කලා)

    හිතාගන්න මට අැතිවුන මානසික පීඩනය කොහොමද කියලා? පුංචි කාලේ ඉඳලා අැහැක් වගේ බලාගෙන, කියන්න තේරෙන්නේ නැහැ ඒ හැගීම ඉතින්. අනුගේ ලීක් මමත් හොයනවා අනුන් ගේ ඕපාදූප මමත් බලනවා අහනවා සමහරුන්ව විවේචනය කරනවා ඕක බඩුව, දන්නකාලේ ඉඳන් ඕක වටේ තමයි කියලා.
    හිතාගන්න දෛවයේ සරදම කොහොමද කියලා? තමන්ගේම කෙනෙක්ගේ දේවල් දැනගනකොට?
    මානසිකව ගොඩක් වැටුනා මම. පන්සලෙන් බැහැර උනා මම හිත ගොඩාක් අවුල් උන නිසා. (ඒකයි මම කිව්වේ පව පඩිසන් දීම කියලා) දැන් මම බොන්න අැබ්බැහිවෙලා. තනියම ඉන්න කැමතී සමාජෙන් මිදිලා. තාම මම අවිවාහකයි. මනස අවුල් උනාම භාවනා කරනවා පිස්සු හැදෙයි කියලා බයයි. කිසිකෙනෙක්ට හිතේ තියන මේ දේ කියන්න බෑ, මට කිසිකෙනෙක් විශ්වාස නෑ. සමාජෙන් විවේඡනය වෙන්න බයයි. තව ලියන්න බෑ අැතැම් දේවල් මතක් වෙනකොට හිතට හරිම අමාරුයි.

    වැඩිහිටියෙකුගෙන් වෙන්න ඕනා යුතුකම් ඉටුකලේ නෑ කියලා මගේ හිත මටම කියනවා. ආරක්‍ෂාව/රැකවරණය දුන්නේ නෑ කියලා මගේ හිත මටම කියනවා. හරි මගට යොමුකලේ නෑ කියලා මගේ හිත මටම කියනවා. කෙනෙක් කියයි මම හනමිටි අදහස් තියන පොරක් කියලා. තවත් අය වෙන වෙන දේවල් කියයි.

    "ප‍්‍රරශ්නය තමාගේ නොවන තුරු පිලිතුර දාර්ශනිකයි" "ප‍්‍රරශ්නය තමාගේ උනාම තමයි දන්නේ මනසින් විඳවන ආකාරය"

    පුංචි වෙලාවක් අරගෙන මගේ කතාවට තමන්ව අදාල කරගෙන හිතලා බලන්න..........



    View attachment 84652View attachment 84653View attachment 84654View attachment 84655View attachment 84656View attachment 84657
    me ubalage nangi da ban