arunaya kiyanne mod kenek balala delete karala kiyalaneදැන් උඹ කියන්නේ ඇඩ්මින් / මොඩ්ස් ලට පීඑම් බලන්න බැහැ කියලද?![]()

arunaya kiyanne mod kenek balala delete karala kiyalaneදැන් උඹ කියන්නේ ඇඩ්මින් / මොඩ්ස් ලට පීඑම් බලන්න බැහැ කියලද?![]()

දැන් උඹ කියන්නේ ඇඩ්මින් / මොඩ්ස් ලට පීඑම් බලන්න බැහැ කියලද?![]()
හරි ඒ අරුණය කියන කතාවනේ. මං අහන්නේ ඇඩ්මින් / මොඩ්ස් ලට පීඑම් බලන්න, මකන්න බැහැ කියලද?arunaya kiyanne mod kenek balala delete karala kiyalane![]()

එහෙම නිකන්ම බලන්ඩ බෑ නෙද? පාස්වර්ඩ් එක රෙසෙට් කරලානම් බලන්ඩ පුලුවන් මම දන්න විදිහට.

එහෙම නිකන්ම බලන්ඩ බෑ නෙද? පාස්වර්ඩ් එක රෙසෙට් කරලානම් බලන්ඩ පුලුවන් මම දන්න විදිහට.
mama ahanneth ekayi ehema balala makanawada kiyala arunaya kiynana kathawa mokadda? kiyala mage kella ewapu pm thiyenwa bayayi ban mun balayi kiyalaහරි ඒ අරුණය කියන කතාවනේ. මං අහන්නේ ඇඩ්මින් / මොඩ්ස් ලට පීඑම් බලන්න, මකන්න බැහැ කියලද?![]()

v bulletin wala ehema balanna be .pm chat monawath password reset karala adminta balanna puluwan

ethakota me chodanawa gana mokada kiyanne obe adahasa machan ?![]()
mama me gana tikayi danne![]()

හරි ඒ අරුණය කියන කතාවනේ. මං අහන්නේ ඇඩ්මින් / මොඩ්ස් ලට පීඑම් බලන්න, මකන්න බැහැ කියලද?![]()
දන්න ලබ්බක් කතාකරපං බංපැටියා;15519646 said:Good Morning මචං![]()

viadi 3 wada fatan gannawa nathnam lokka kane yanawa
hawasa set wennam wada ban adaviadi 3 wada fatan gannawa nathnam lokka kane yanawa
![]()
ok machan. hawasata set wemu muge puka palanna 
හරි ඒ අරුණය කියන කතාවනේ. මං අහන්නේ ඇඩ්මින් / මොඩ්ස් ලට පීඑම් බලන්න, මකන්න බැහැ කියලද?![]()

එහෙම නිකන්ම බලන්ඩ බෑ නෙද? පාස්වර්ඩ් එක රෙසෙට් කරලානම් බලන්ඩ පුලුවන් මම දන්න විදිහට.