එලකිරි සමාජිකයන්ගෙ පිම් මොඩ්ලා මකයි උනුස

Status
Not open for further replies.

kputha

Member
May 5, 2012
5,534
240
0
දැන් උඹ කියන්නේ ඇඩ්මින් / මොඩ්ස් ලට පීඑම් බලන්න බැහැ කියලද? :rolleyes:
arunaya kiyanne mod kenek balala delete karala kiyalane:rolleyes:
 
Dec 3, 2012
3,788
159
0
Purgatory
දැන් උඹ කියන්නේ ඇඩ්මින් / මොඩ්ස් ලට පීඑම් බලන්න බැහැ කියලද? :rolleyes:

එහෙම නිකන්ම බලන්ඩ බෑ නෙද? පාස්වර්ඩ් එක රෙසෙට් කරලානම් බලන්ඩ පුලුවන් මම දන්න විදිහට.
 

SaNDun

Well-known member
  • May 4, 2006
    12,694
    841
    113
    In La Srinka
    arunaya kiyanne mod kenek balala delete karala kiyalane:rolleyes:
    හරි ඒ අරුණය කියන කතාවනේ. මං අහන්නේ ඇඩ්මින් / මොඩ්ස් ලට පීඑම් බලන්න, මකන්න බැහැ කියලද? :rolleyes:
     

    Toy Boy

    Member
    Aug 25, 2013
    1,371
    43
    0
    එහෙම නිකන්ම බලන්ඩ බෑ නෙද? පාස්වර්ඩ් එක රෙසෙට් කරලානම් බලන්ඩ පුලුවන් මම දන්න විදිහට.

    v bulletin wala ehema balanna be .pm chat monawath password reset karala adminta balanna puluwan
     

    kputha

    Member
    May 5, 2012
    5,534
    240
    0
    හරි ඒ අරුණය කියන කතාවනේ. මං අහන්නේ ඇඩ්මින් / මොඩ්ස් ලට පීඑම් බලන්න, මකන්න බැහැ කියලද? :rolleyes:
    mama ahanneth ekayi ehema balala makanawada kiyala arunaya kiynana kathawa mokadda? kiyala mage kella ewapu pm thiyenwa bayayi ban mun balayi kiyala:lol:
     

    kputha

    Member
    May 5, 2012
    5,534
    240
    0
    v bulletin wala ehema balanna be .pm chat monawath password reset karala adminta balanna puluwan
    11.gif
    ethakota me chodanawa gana mokada kiyanne obe adahasa machan ?
    mama me gana tikayi danne:(
     

    aruna47

    Well-known member
  • හරි ඒ අරුණය කියන කතාවනේ. මං අහන්නේ ඇඩ්මින් / මොඩ්ස් ලට පීඑම් බලන්න, මකන්න බැහැ කියලද? :rolleyes:

    can acc eke create karapu dawasath wenas karanna puluwan, namath wenas karanna puluwan. ona deyak karanna puluwan :yes:



    එහෙම නිකන්ම බලන්ඩ බෑ නෙද? පාස්වර්ඩ් එක රෙසෙට් කරලානම් බලන්ඩ පුලුවන් මම දන්න විදිහට.

    vBulletin wala admin kenakta ho mod kenekta password reset karanna deyak naha.. user profile eka admin cp wala giyahama eken reset karanna puluwan..

    super mod kenekta unath ea dema karanna puluwan. ea acc eken log wenna pm makanna add karanna, acc eka create karapu date eka wenas karanna. thawa boho daa vB wala karanna puluwan machan..
     
    Status
    Not open for further replies.