අපෝ මට නම් ඔය ඉවොක් නැතුවට කමක් නෑ. මට මගේ තියෙන වාහනේ හොඳයි.උබට තියෙන්නෙ ඉවොක් එකෙ යන්න ආසාවනෙ.![]()
අපෝ මට නම් ඔය ඉවොක් නැතුවට කමක් නෑ. මට මගේ තියෙන වාහනේ හොඳයි.උබට තියෙන්නෙ ඉවොක් එකෙ යන්න ආසාවනෙ.![]()






අපෝ මට නම් ඔය ඉවොක් නැතුවට කමක් නෑ. මට මගේ තියෙන වාහනේ හොඳයි.
උබලත් එක්කනම් කොහොමටවත් අවුලක් නැහැ උබලා දාන් ඉන්න කණ්නාඩි නිසා
එක බොරුවක් වහන්න උ බොරු කියක් කිවුවාද අන්තිමට ලේ කෝප වෙලා දෙවියො පස්සෙ යන ත්රෙඩ් හිටන් දාන්න උනා 
එයා පඩ ශෝ නොදා ඉන්නවානම් අපිත් වලිය අත හැරලා දානවා නැතිව ඉස්සර වගෙ අම්මලාට බැන බැන පොස්ට් දැම්මොත් නවත්වන්නෙත් නැහැ දිගටම එයාට ඉල්ලන් කන්න වෙන්නෙ
ඕකට කියන්නේ ඉවොක් ජෙල කියලා.![]()

උබගෙ ගොලයො ද බන් මෙකෙ මොඩ්ලා මගෙ -රෙප් 150 අරන් දියන්මගෙ අම්මො,මගෙ pm මොඩ්ල වෙනස් කරල.
කවුද ඔයි මෙ වගෙ මිහරක් කතා කියන,පොල් බුරුව.
මට පුදුම බලයක්නෙ තියෙන්නෙ බලන් ගියාම,එලකිරි එකේ.![]()
පැටියා;15522274 said:සහතික ඇත්ත මචං.
කෝ මගෙ දොලදුක සන්සිඳුවන්න ඇරුණ47 උගෙ ඉවොක් එකේ පොටෝ දැම්මෙ නෑනෙ![]()

මොඩ්ල නෙමේ බන් pm මැකුවෙ මම කියුවෙ උබලට කලින්,මම කොහොමද pm මැකුවෙ කියල.උබගෙ ගොලයො ද බන් මෙකෙ මොඩ්ලා මගෙ -රෙප් 150 අරන් දියන්
![]()


ෆොටෝ දාන්න ඌට ඉවොක් එකක් නැතුව ඇති බං.පැටියා;15522274 said:සහතික ඇත්ත මචං.
කෝ මගෙ දොලදුක සන්සිඳුවන්න ඇරුණ47 උගෙ ඉවොක් එකේ පොටෝ දැම්මෙ නෑනෙ![]()

මොඩ්ල නෙමේ බන් pm මැකුවෙ මම කියුවෙ උබලට කලින්,මම කොහොමද pm මැකුවෙ කියල.![]()


ඔන්න බලපල්ල ps බැල්ලි තව ටිකකින් කියයි,pm මැකුවෙ මොඩ්ල නෙමේ gt කියල.![]()


ඔන්න බලපල්ල ps බැල්ලි තව ටිකකින් කියයි,pm මැකුවෙ මොඩ්ල නෙමේ gt කියල.![]()



ඔකට වෙන දේ ඔකවත් දන්නෙ නැ මචන්,මූ නිකන් අර මර්වියා වගේ මචන් ...බොරුවට කහින්නේ අන්තිමට මූට පාර වදිනවා ...බලන්හන්කෝ .....![]()


අරුනය මෙච්චර බලු උන කාලයක් මතකද එලකිරි එකේ.


මේ වගේ කුප්ප කතා කියද්දි ආයේ අහන්ඩ දෙයක් නැ.ඌට කියලා කියලා මූ කවද හරි GT ගෙන්ම කෙලව ගන්නවා ................![]()


ඔකට වෙන දේ ඔකවත් දන්නෙ නැ මචන්,අරුනය මෙච්චර බලු උන කාලයක් මතකද එලකිරි එකේ.
දැන් කොල්ලොයි බල්ලොයි ඔක්කොම අරිනව අරුනයට බිම දාගෙන.
මේ වගේ කුප්ප කතා කියද්දි ආයේ අහන්ඩ දෙයක් නැ.![]()

ඌ මා ජඩයෙක් කලින් මම හිතන් හිටියේ ඌ scurvy යව bite කරනවා කියලා ...බලද්දී මේක ජාතිය ආගම අම්මා තාත්තා මෙකි නොකී හැම කුණු හරුපයම කියනවා මදිවට පද කෝටියයි ෆොන්ස් ගේ ........ඔකට වෙන දේ ඔකවත් දන්නෙ නැ මචන්,අරුනය මෙච්චර බලු උන කාලයක් මතකද එලකිරි එකේ.
දැන් කොල්ලොයි බල්ලොයි ඔක්කොම අරිනව අරුනයට බිම දාගෙන.
මේ වගේ කුප්ප කතා කියද්දි ආයේ අහන්ඩ දෙයක් නැ.![]()
ඌ මා ජඩයෙක් කලින් මම හිතන් හිටියේ ඌ scurvy යව bite කරනවා කියලා ...බලද්දී මේක ජාතිය ආගම අම්මා තාත්තා මෙකි නොකී හැම කුණු හරුපයම කියනවා මදිවට පද කෝටියයි ෆොන්ස් ගේ ........
