ඕනෑම ෆිලිම් එකක් පට ගාල බාන්න එකවුන්ට්

gayankuwait

Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    ගයිය.. හරියටම මේක කලාද ඔයා.. තව ටිකක් පැහැදිලි කරපන්..
    මේකෙන් ගින්දර වගේ බෑවෙනවද...? im confused machaaaaaaaa
    ow sirawatama wada oya thiyena vidiyata karapan badu wada:yes:;)
     

    Prabasha

    Well-known member
  • Jan 31, 2009
    4,431
    1,456
    113
    IN THE INTERNET
    Macho mage gawa thiyena jdownloader eka uba kiyanawa wage cfg kiyala folder ekak na ban thiyenne config kiyala folder ekak ne arath eka athuleth uba dala thiyena file ekath nane uba dala thiyena file eka config folder ekata dammath wada nane.:(
     

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    Macho mage gawa thiyena jdownloader eka uba kiyanawa wage cfg kiyala folder ekak na ban thiyenne config kiyala folder ekak ne arath eka athuleth uba dala thiyena file ekath nane uba dala thiyena file eka config folder ekata dammath wada nane.:(
    meka ba gena balanna machan

    Jdownloader 2 {Portable} එක මෙතනින් බා ගන්න

    oke thiyenawa badu wada karanawa
    me balanna
    tytyty.png