ow sirawatama wada oya thiyena vidiyata karapan badu wadaගයිය.. හරියටම මේක කලාද ඔයා.. තව ටිකක් පැහැදිලි කරපන්..
මේකෙන් ගින්දර වගේ බෑවෙනවද...? im confused machaaaaaaaa



meka ba gena balanna machanMacho mage gawa thiyena jdownloader eka uba kiyanawa wage cfg kiyala folder ekak na ban thiyenne config kiyala folder ekak ne arath eka athuleth uba dala thiyena file ekath nane uba dala thiyena file eka config folder ekata dammath wada nane.![]()