නියමයි මචන්. දිගටම විස්තර දාපන්. අපිත් ආසයි විස්තර දැනගන්න මේ වගේ. උඹ ලොකු හෝටල් කියලා අදහස් කරේ Heritance kandalama, grand hotel, jetwing, hunnas falls වගේ ඒවාද? ඒවා නන් ලෝකල් අය ගොඩක් යන එන තැන තමයි නේද?
1. නොන්ඩි නොවී කියල කියන්න හේතුව තමා ඒ ලොකු හොටල් Standard එක Class එක Maintan කරන නිසා ඒගොල්ලො එන ගෙසාලගෙනුත් ඒ Class , Standard බලාපොරොත්තු වෙනවා.
2. කොහේ හරි දැක්ක පලියට, ඩිස්කවුන්ට් දැක්ක පලියට Book කරන්නං වාලේ හොටලෙ Book කරන්න එපා.. හොයල බලන්න, මොන මාස වලද පිටරට ගෙස්ට්ලා වැඩි, ලොකල් අයට වෙනම ගානක් තියෙනවද, මොන මාසවලද, ඒ පැත්තට මොන කාලවලදිද වහින්නේ, (වහින කාලවලට ඔවට ගියොත් කමරේ අස්සට වෙල ජිංගිබිරිස් තමා හැම වෙලාවෙම, වෙන එකෙක්ගේ කෑල්ලක් දිහා හොරෙන්වත් බලාගන්න වෙන්නේ නෑ ) කෑම වල රිවිව් කොහොමද, රූම් රිවිව් කොහොමද, යන්න කොච්චරවෙල යනවද, පාරෙ අලි ඉන්නවද, වහන පාකින් තියෙනවද.. එකි මෙකි නොකිහ් හැම හුයන්නක්ම හොයන්න බැරි නෑ පුලුවන් මොකද ඉන්ටර්නෙට් එකේ අප්පට හුඩු වැල හොයන්න එහෙම දන්නවනේ සො මෙක මොන කජ්ජක්ද
3. ඔක්කොම හොයගෙන ලොකුවට Booking.com එකෙන් එහෙම කරන්න එප ඔං. කෙලින්ම කතා කරන්න Reservation Number එකට (මොකද ඉස්සේලම පිට් වෙන්න ඕනේ Reservation එකෙ එකත් එක්ක..) .. (ගොඩක් වෙලාවට සූටි නංගි බබෙක්ගේ සුරතල කටහඩින් තමා විස්තර දැනගන්න පුලුවන් ) අහන්න රූම් තියෙනවද, මොනාද වර්ග, කපල් වලට තියන රූම් මොනාද, ඔයා රෙකමන්ඩ් කරන්නෙ මොන රූම් එකද, ඩිස්කවුන්ට් මොනාද (මුරුංග අත්තේම තම තියන්න ඔනේ).
තව එකක් Booking එක දාලා ඩොං ගාල බුක් කරපු දවශෙ යන්න හදන්න එපා.. යන්න කලින් දෙතුං පාරක් කතාකරල එක මතක් කරන්න.. වල් පල් පොඩ්ඩක් කතා කරන්න... (හැබයි පුතේ වල් පල් කිව්වේ එහෙට වහිනවද, මේ දවස් වල බිශි ද? වගේ වල් පල් ඔකේ.. )
Reasevation එකට කතා කරන්න හොදම ටයිම් එක උදේ 07:30 ටු 10:30 AM
මොකද උන් වැඩට ආව විතරයි,, ඔලුව ෆ්රී, හොදට කතා කරනව.. හවස්වෙලා කතා කරන්න යන්න එපා මොකද උදේ ඉදං එකම කියල කියල මල පැනල ඉන්නේ... හවසට ගෙදර යන්න තදියමේ නිසා ගොඩක් වෙලාවට උබලට ඕන Details උංගෙන් ගන්න බෑ සෝ Next Time කීප් ඉන්ඩ් මයින්ඩ්
මෙහ් තව එකක්, ට්රයි කරල බලන්න වෙනා කොහොමද කියල
Reservation එකේ ඉන්නේ කොල්ලෙක් නං කෙල්ලෙක්ට කියල හරි, වයිපරේට හරි, ගර්ල් ෆ්රෙන්ඩ්ට හරි, බඩු කැල්ලට හරි කියල හුරතලෙට කතා කරල බුක් කරන්න.. මොකද ඔකෙ ඉන්න කොල්ලොත් ඇට දෙක මැද්දේ බට කැල්ල තියන කොල්ලො නෙහ්.
පස්සෙ ලියන්නං ඉතුරුවා...