නායකත්ව පුහුනුවට(Camp) ගියපු අය, යන්න ඉන්න අය එ&#350

Isuru Nayanajith Bandara

Well-known member
  • Nov 8, 2007
    4,528
    108
    63
    34
    Take a Look Around
    giya paara giya camp aeka trinco army school of training & logistic Clebenberg Trincomalee..
    ganna thiyana athal serama gaththa..biwwa th aekka :P kaama nan anthima sawuththui..katta kaapu aekek nan exercises drill practice nothing..lecture hall aeke nidiyanna puluwan :P patta sex lectures tikak ahanna puluwan..trinco watema awidda..mata nan hoda experience aekak una
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    giya paara giya camp aeka trinco army school of training & logistic Clebenberg Trincomalee..
    ganna thiyana athal serama gaththa..biwwa th aekka :P kaama nan anthima sawuththui..katta kaapu aekek nan exercises drill practice nothing..lecture hall aeke nidiyanna puluwan :P patta sex lectures tikak ahanna puluwan..trinco watema awidda..mata nan hoda experience aekak una

    sex lectures gana thawa tikak kiyannakoo :shocked::shocked::shocked:
     

    kaveensri

    Member
    Nov 23, 2011
    379
    12
    0
    Sri Lanka
    giya paara giya camp aeka trinco army school of training & logistic Clebenberg Trincomalee..
    ganna thiyana athal serama gaththa..biwwa th aekka :P kaama nan anthima sawuththui..katta kaapu aekek nan exercises drill practice nothing..lecture hall aeke nidiyanna puluwan :P patta sex lectures tikak ahanna puluwan..trinco watema awidda..mata nan hoda experience aekak una
    bonawada bonna dunne wine da :P
     

    Isuru Nayanajith Bandara

    Well-known member
  • Nov 8, 2007
    4,528
    108
    63
    34
    Take a Look Around
    sex lectures gana thawa tikak kiyannakoo :shocked::shocked::shocked:

    apita awe docec ban..uge nama mathaka naha..mans thamai kohomahri sex physcology gana lankawe 1st..mans gen ithin ape aewun aeka aeka chit yawa yawa ambaanata kunu katha ahuwa..minihath ful athal aeke hama aekatama answers dunna :P :P anthimata porage hand phone number aekath deela giya onama welawaka prashnayak thiyanawa nan ahanna kiyala :P :P :lol::lol:
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    apita awe docec ban..uge nama mathaka naha..mans thamai kohomahri sex physcology gana lankawe 1st..mans gen ithin ape aewun aeka aeka chit yawa yawa ambaanata kunu katha ahuwa..minihath ful athal aeke hama aekatama answers dunna :P :P anthimata porage hand phone number aekath deela giya onama welawaka prashnayak thiyanawa nan ahanna kiyala :P :P :lol::lol:

    :lol::lol::lol::lol:
     

    king_pandukabaya

    Well-known member
  • Apr 20, 2010
    13,465
    891
    113
    Colombo
    අපේ යාලුවොත් ඉස්සර අවුරුදු දෙකේ ගියා. ගියපු අය නම් හොඳයි කීවා.
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    :growl: charterma camp eka boossa navy wewa :rofl:

    ridichcha paara™

    sj73.jpg
    :lol::sorry: