uba eheda set wela thiyenne?මැදවච්චිය සෙට් වෙච්චි උන්, කලින් ගිය උන් ඉන්නවද ?![]()
uba eheda set wela thiyenne?
මේ වෙන වැඩකට 
Diyathalawa air force![]()
) site 1 නං දාල තිබ්බෙ දියතලාව air force camp 1 නොවැලක්විය හැකි හේතුවක් නිසා 1st 1ට ගන්න බෑ කීල. ඒ camp 1ට සෙට් උන අයට letters දැම්මේ නැ කියල 
එළ බුවා;15913587 said:මචං උබලට letters ආවද? අපේ සෙට් 1, 4කට විතර letters ආවෙ නැ (මාත් ඇතුළුව) site 1 නං දාල තිබ්බෙ දියතලාව air force camp 1 නොවැලක්විය හැකි හේතුවක් නිසා 1st 1ට ගන්න බෑ කීල. ඒ camp 1ට සෙට් උන අයට letters දැම්මේ නැ කියල
![]()
පස්සෙ බලනකොට මුලින් දියතලාව air force ආපු එකෙක්ගෙවත් නම් 1st batch එකට නෑ. දියතලාව එකේ දැනට training කේස් එකක් තියෙන හින්දා ඒක 2nd batch එකේ ඉඳන්ලු ගන්නෙ.මටත් ලියුම් ආවෙ නෑ මචන්. site එක update කරපු පළවෙනි දවසේ මට දියතලාව air force කියලා වැටිලා තිබ්බා. ඒක තමා මං එළකිරි එකේ දැම්මෙ.පස්සෙ බලනකොට මුලින් දියතලාව air force ආපු එකෙක්ගෙවත් නම් 1st batch එකට නෑ. දියතලාව එකේ දැනට training කේස් එකක් තියෙන හින්දා ඒක 2nd batch එකේ ඉඳන්ලු ගන්නෙ.
ආපහු 2nd 1ත් එහාටම සෙට් උනොත් ෆට්ට 
uu giya sareth leadership training gihilla thiyenawada ?mage yaluwa me parath AL kala uu kiyanawa gannoruwa set unoth witharalu me para camp yanne e tharamatama uta allala gihilla gannoruwa
eka nam kohomada danname saren program eka nawaththanawa kiyanne aththada ?
uu giya sareth leadership training gihilla thiyenawada ?
ah Gannoruwa nedamama heta yanwa
ela ela awilla balahanko kohomada e paththa kiyala 
ah Gannoruwa nedaela ela awilla balahanko kohomada e paththa kiyala
![]()
