mama katha kara com bank ekata dan....un kiyana social media dana epa, refund karana nam kuwa....patta boruwak kara
our banking supervision branch of Central Bank is sleeping. This kind of thing is not possible in countries like UK. They do not charge for credit / debit cards and even interest is given for all accounts irrespective of they being used for cheques.
Think of the saving from using these apps to them, they do not need teller personnel, paper, etc. ATM cards and apps are huge cost savings for Banks
IB wala nam mehema balala thamai hoya gaththe...Ado mn yanne Digital Banking cyan ecatane
un ecta yanna cylane ewwe
Oya deca decac da bn
mn hithuwe un Digital Banking walata maru wenwa cyla
Khmatha bn oce una transaction occoma balanne
Transaction occoma pennane na ne
transaction occoma balanna puluwandaIB wala nam mehema balala thamai hoya gaththe...
mama dekama use karanawa mage ohoma kepila ne ne
ubage dates ekka check kara mama den
Ado mn yanne Digital Banking cyan ecatane
un ecta yanna cylane ewwe
Oya deca decac da bn
mn hithuwe un Digital Banking walata maru wenwa cyla
Khmatha bn oce una transaction occoma balanne
Transaction occoma pennane na ne

+94 11 2353596 CallCari pomnayo 2/2/2021 IB banking cyla 500 capala 1/7/2021 DB banking cyla thwa 500 capala
DB banking wala mulu transaction list eca pennaneth na
Mu ciwwa nisa calandar view ghilla hewwe
Dan mcada mecata crnne
munge IB customer base eka kochcharak innawada? 500 wadikarala balanna thibba...මගෙත් IB, DB දෙකටම කපලා.
email ekak liyapan.....online account ekama branch ekai ,ebanking@combank.netmama katha kara com bank ekata dan....un kiyana social media dana epa, refund karana nam kuwa....patta boruwak kara
pamca blpn hariyatamage welawata DB Renewal fee witharai kapala thiyenne. mama anith platform eka use kare naha eka nisa wenna athi
eka thamai oya kiyana, eka dawasa newai...IB godak parana date ea kapala athimage welawata DB Renewal fee witharai kapala thiyenne. mama anith platform eka use kare naha eka nisa wenna athi