Refunded ...erase kara unn tracking karana nesa...IB refund karala tiba
Last edited:
ඔය ib එකද db එකද දන්නේ නෑනේ රිඵන්ඩ් කරලා තියෙන්නේRefunded ...erase kara unn tracking karana nesa
View attachment 134027
mama question kara DB service ekak active kara an ai oyala kapuwa kiyala.un kuwa update kara kiyala...mama kuwa mama oyalata update karana kuwa na kiyala...in pasa un kalin appau IB fee refund kara...sarata mail eka thiyapan...online bank account ekanma mail eka gahana pluwan...ඔය ib එකද db එකද දන්නේ නෑනේ රිඵන්ඩ් කරලා තියෙන්නේ
මට උඹ යවපු මේල් එක එවහන්කෝ.
IN eka parana system ekalu. DB new system eka. Paran users lawa new system ekata maru karanawa. Additional fee ekak ganne naha kiwwa. Parana IB anual fee ekama thama kiwwa. E unata 2parak salli kapa gannawa.Mageth kapalane bn:
2/2: IB annual fee 500
7/1: DB renewal fee 500
mama kalin IB use kare, passe mun update kara IB walata. mokakda bn karane mekata
ekak refund karanawaIN eka parana system ekalu. DB new system eka. Paran users lawa new system ekata maru karanawa. Additional fee ekak ganne naha kiwwa. Parana IB anual fee ekama thama kiwwa. E unata 2parak salli kapa gannawa.
mage bn card ece transacion walat withrayi msg enneIB service උසේ කරන අයට, හැමෝම දැනුවත් කරන්න, මෙහෙම හොරා කන්න දෙන්න බැහැ.
හොරාට එකෙක්ගෙන් 500 ක් කැපුවට මුළු එකතුව කීයක් ඇද්ද?
මුන් හිතනවා ඇති අපි ඇඳිලා කියලා... ලොල්
Online login ekenma message karanna puluwan neda? kara ita passe call ekakuth aragena keewa, tika welawakin dai keewa. ekiyanne adath refund naha kiyana ekada? 500 n 250 k withara yanna athi call walata.මම රිෆන්ඩ් ඉල්ලුවම මේල් එකට අකවුන්ට් නම්බර් එක නොදා. දැන් උන් අකවුන්ට් නම්බර් එකයි, ෆෝන් නම්බරෙයි, අයිඩි කාඩ් නම්බරෙයි එවන්න කියල දාලා. මම ඒකත් දැම්ම. බලමු රිඵන්ඩ් කරයිද කියල.
Card fee nam ada eeye ganna ekak nemei neh neda?මේ ලඟදි NDB බෑන්ක් එකෙන් මට චාජස් 3ක් දාලා තිබුනා.
1. ඉන්ටනෙට් බැන්කින් වලට
2. කාඩ් ෆී එක කියල එකක්
3. ඇප් එක පාවිච්චි කරන එකටලු
හිඟන බැංකු!
IB service උසේ කරන අයට, හැමෝම දැනුවත් කරන්න, මෙහෙම හොරා කන්න දෙන්න බැහැ.
හොරාට එකෙක්ගෙන් 500 ක් කැපුවට මුළු එකතුව කීයක් ඇද්ද?
මුන් හිතනවා ඇති අපි ඇඳිලා කියලා... ලොල්
hari haman interest ekakwath denawa nan onna kamak nabankoloth mahabankuwak thiyeddi ita yatin inna un ohoma game nogaha indee da? mewa CB eka dakala nodakka wage innawa athi.debit card fees, internet banking , account maintenance, sms, atm withdrawal arawa mewa kiyala dan mun kiyak kapanna aranda.. auruddatama podi ganak unata ohoma bara ganakin kapuwama kiyakdahari haman interest ekakwath denawa nan onna kamak na
මට නම් ලොගින් එකෙන් දාන්න පොට් එකක් හම්බුනේ නෑ.Online login ekenma message karanna puluwan neda? kara ita passe call ekakuth aragena keewa, tika welawakin dai keewa. ekiyanne adath refund naha kiyana ekada? 500 n 250 k withara yanna athi call walata.