බලපන් උඹලගෙන් හොරා කාලද කියලා combank?

ExamHe

Well-known member
  • Mar 28, 2019
    5,584
    4,335
    113
    email ekak liyapan.....online account ekama branch ekai ,ebanking@combank.net

    unn hora gahapu game ekak matu wela....godak finace company losses yana...un mehama thama salary bones gewana
    ubata hambunama dapan
    un mata ciwwe db ecenma msg ecac danna cyla
     

    Rated_R

    Well-known member
  • Apr 7, 2010
    6,820
    3,608
    113
    Internet
    pamca blpn hariyata
    mama db witharayi use crnne
    eth decama capala

    eka thamai oya kiyana, eka dawasa newai...IB godak parana date ea kapala athi

    mama apahu parak baluwa mage kapila nahane. aurudda mula indan beluwa transactions

    mama service eka activate kare last year covid lockdown lift karapu dawas wala. first year free kiyala un kiwwe dan auruddak withara athi. eka nisada danne naha.

    thaththage account eken kapila. patta horune ban mun :angry: welawata me thread eka dakke. oka notice wenne nathi aya godak athi
    ------ Post added on Jul 4, 2021 at 5:46 PM
     
    Last edited:

    ExamHe

    Well-known member
  • Mar 28, 2019
    5,584
    4,335
    113
    mama apahu parak baluwa mage kapila nahane. aurudda mula indan beluwa transactions

    mama service eka activate kare last year covid lockdown lift karapu dawas wala. first year free kiyala un kiwwe dan auruddak withara athi. eka nisada danne naha.

    thaththage account eken kapila. patta horune ban mun :angry: welawata me thread eka dakke. oka notice wenne nathi aya godak athi
    ------ Post added on Jul 4, 2021 at 5:46 PM
    ow bn mu ciwwe naththm mn danneth na
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,427
    32,149
    113
    refund karada? karannam keewata thawama dala naha.
    ekata dawas keeyak ganida mun?
     

    chinmak

    Well-known member
  • Oct 27, 2014
    9,814
    8,027
    113
    මෙන්න මෙතන...
    com bank nam inne puduma kalakanni ban..ATM ekakin withdraw kranna gyma balance eka penane ne..balance eka blala withdraw kranna gyma rs. 10k kapanwa..balance eka check karatai withdrawal ekataii..puduma ewun inne ban minissu mechchara huuragena kanwa....owa control kranna inna maha ewunta ganakwath ne..
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,427
    32,149
    113
    com bank nam inne puduma kalakanni ban..ATM ekakin withdraw kranna gyma balance eka penane ne..balance eka blala withdraw kranna gyma rs. 10k kapanwa..balance eka check karatai withdrawal ekataii..puduma ewun inne ban minissu mechchara huuragena kanwa....owa control kranna inna maha ewunta ganakwath ne..
    okunta adu poliyata naya dena eka nawaththanna ona bank ekenma. mona reddakda anunge thampathu handle karaddi thanpathu wala aithikarayo hooragena kanawa... athule wada karana unta gewal, wahana ganna adupoliyata naya. nodakin.
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,427
    32,149
    113
    කෝ මුන් තවම refund කරල නෑ...
    උඹලගෙ කරාද?
     

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,332
    1
    101,190
    113
    34
    Kalutara
    මගෙත් ඔහොමයි බන්. දැන් මාසයක් විතර ඇති. අමතක වෙලා තිබ්බේ දැන් කෝල් කරලා කියන්න ඕන.
     

    Periz

    Active member
  • Jun 9, 2021
    139
    211
    43
    wena ratawal wala me serama free ban
    E wana ratawal ban.

    mamath ehemai IB witharai. ithin mona reddatada ban mun DB walatath kapala thiyenne? ara orange color login eke witharai hamadama giye...
    View attachment 133773

    Mun IB eken dan tika tika service ain karala DB ekata maru karanawa.
    ------ Post added on Jul 5, 2021 at 3:18 PM

    hmm mona reddakda manda? iye refund karanawa kiyala dan, mail karannalu. munge waradi walata api mahansi wenna onada?

    Ehema thama ban siri lankawe. Waradila wadiyen kapa ganna ewath apima thama mahansi wela passen gihin proof dila refund eka ganna ona.
    ------ Post added on Jul 5, 2021 at 3:20 PM