ubata hambunama dapanemail ekak liyapan.....online account ekama branch ekai ,ebanking@combank.net
unn hora gahapu game ekak matu wela....godak finace company losses yana...un mehama thama salary bones gewana
un mata ciwwe db ecenma msg ecac danna cyla
welawata me thread eka dakke. oka notice wenne nathi aya godak athi