මටත්, මගේ නොවෙන, මගේම (කියලා හිතෙන) මෙවුවයින&#

Madhur1202

Active member
  • Apr 27, 2009
    659
    78
    28
    Colombo
    මටත්, මගේ නොවෙන, මගේම (කියලා හිතෙන) මෙවුවයින&#

    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
    තව ටික දවසකින් ලංකාවෙත් මෙහෙම තියේවි..

    අර ඒ දවස් වල එළකිරියේ අපේ කොල්ලෙකුත් Rolls Royce Phantom එකක් ගන්න හෙවුවේ...:lol::lol::lol::rofl::rofl::rofl::rofl:

    රී පොස්ට් නම් sorry හොදේ....


    ATT225647-793900.jpg


    ATT225648-795131.jpg


    ATT225649-797696.jpg


    ATT225651-701837.jpg


    ATT225655-702777.jpg


    ATT225659-705099.jpg


    ATT225660-705792.jpg


    ATT225663-707523.jpg


    ATT225664-709143.jpg


    ATT225665-710596.jpg


    ATT225666-712452.jpg


    ATT225667-714203.jpg


    ATT225668-715950.jpg


    ATT225669-717890.jpg


    ATT225670-719273.jpg


    ATT225672-721765.jpg


    ATT225674-722724.jpg


    ATT225681-725790.jpg


    ATT225682-727114.jpg



    ගත්තේ මෙතනින්
     
    • Like
    Reactions: BlueBat and SAC911

    Madhur1202

    Active member
  • Apr 27, 2009
    659
    78
    28
    Colombo
    ;)

    ;)
    මරුසිරා;15761209 said:
    ;)

    adoooo... :(
    :cool:

    ෆට්ට
    :yes:

    :yes:

    ;)

    ;)

    :yes:

    Othana thiyana Hama car Ekakma Drive Karala thiyenawa man .NSF eke
    pagani huayra patta wahane .
    :rofl::rofl::rofl:

    mata nan oya ekakwath one na meka thibunoth hondatama athi :love:
    01.jpg
    :lol:
    මොකාගෙ ගෙදරද බන් මේ? :confused::confused: මන් ගව නැති modelsuth මු ගාව තියෙනවනේ :rofl::rofl::rofl:
    අම්මපා? :rofl::rofl::rofl::lol::lol::lol:
    :D

    iron man ge gedarada bola

    :eek: koheda bn me??

    එක නම් දන්නේ නැතෝ...
    thnx all !!