මානසික ගැටළුවක් නිරාකරනය කර ගැනීමට ඔබේ ව&#3495

sukuru bukuru

Well-known member
  • Jul 13, 2013
    479
    74
    48
    යාලුවනේ මට A/L Maths karala result ඒක 2S only . මම ඊට පස්සේ ANC එකේ computer science associate degree එකක් කලා .මම degree ඒක complete කරන්ඩ next year USA යන්ඩ ඊන්නේ.

    දැන් මගේ ප්‍රශ්නේ කිව්වොත් A/L fail වීම ගැන මම මානසික අවපීඩනයකට ගෝදුරු වෙලා .මේ ලගක ඊදන් ආයෙත් A/L fail වීම ගැන මානසික වශයෙන් පිඩාවට පත්වෙනවා .කරුනාකරළ මට මෙන්න මේ ප්‍රශ්නවලට පිළිතුරැ ලබා දෙන්න .

    මම USA ගිහිං degree එක complete කලාට පස්සේ අයේ A/L Commerce or Art වලින් කරන්ඩද ?
    A/L fail වීම පිළිබද ඇතිවන පසු තැවීම 100% නැතිකර ගන්නේ කොහොමද ?
    ඔබ මම නම් පොඩ්ඩක්වත් පසු තැවෙන්නේ නෑද්ද A/L Fail වීම ගැන ?
    Degree එක හොදට complete කලොත් A/L ඕනේ නෑද්ද ?

    මේ ප්‍රශ්න වලට උත්තර දෙන හැමෝටම ගොඩක් පින්.මොකද හැම ලෙඩේටම වඩා හිතේ අමාරුව දරුණු නිසා .ඔක්කොටම බොහොම ස්තුතියි .


    machan jeewithe kiyanne idiriyata yana deyak misak pasu thewi thewi inna eka newei. oyata ledak dukak nethnam sathutu wenna. mokada "aarogya paramalabha kiyala ahala ethine. oya nirogi kenek nam oyata hithe amaruwak ethiwenna hetuwak ne.
     

    freak88

    Member
    Nov 15, 2008
    12,945
    1,172
    0
    Verified ✔
    a/l ona naha uba yana subject eken full professional weyan a fiald eke okkoma karanna ona awa karapan aya passata adiyak thiyanna epa a/l karanna jaya wewaa machan !!!
     

    Mali2009

    Well-known member
  • May 20, 2009
    1,833
    1,519
    113
    අයියෝ....යෝ ....යෝ... මමත් A/L Fail 1988. ඒත් අද කාලෙ වගෙ මහ ගොඩක් courses නොතිබුනු කාලෙත් මමනම් ගොඩ ගියා. ඔය Diploma ටිකක් කරල. මගෙ සමහර යාලුවො Campus Select වෙලත් ගියෙ නැහැ ඒ කාලෙත්.

    දැං මෙච්චර පහසුකම් තියෙන කාලෙ A/L නැහැ කියල පසුතැවෙන එක....... ??????? ඒකට කිවයුතු සුදුසුම වචනෙ මට මතක් වෙන්නෙ නැනෙ.............
     

    Sudden Lose

    Member
    May 1, 2013
    288
    6
    0
    අයියෝ....යෝ ....යෝ... මමත් A/L Fail 1988. ඒත් අද කාලෙ වගෙ මහ ගොඩක් courses නොතිබුනු කාලෙත් මමනම් ගොඩ ගියා. ඔය Diploma ටිකක් කරල. මගෙ සමහර යාලුවො Campus Select වෙලත් ගියෙ නැහැ ඒ කාලෙත්.

    දැං මෙච්චර පහසුකම් තියෙන කාලෙ A/L නැහැ කියල පසුතැවෙන එක....... ??????? ඒකට කිවයුතු සුදුසුම වචනෙ මට මතක් වෙන්නෙ නැනෙ.............

    Thankz a lot machan for ur kind reply...:)
     

    Hasantha125

    Well-known member
  • May 21, 2010
    2,791
    1,422
    113
    Sri Lanka
    Mama nam hithanne aya A/L ona na kiyala. degree eka tiyanawa nam aya a/l mokatada?
    anika A/L fail una eun me loke nadda ? onaa thram inne... ehema eun ona tharam job karala A/L karapu eunta wada hodata hoyanne mchn... eka nisa oka ganan ganna epa.

    mama giya sare karala a/l pass. bio walin. rank ekath hodai. eunata mchn welawakata hithenawa campus gihin thawa aurudu 4k, 5k gihin naaki wela eliyata enakota A/L paththaka daala kalin degree walata giya eun api mechchara marila giyapu thanata wada hoda thanaka innawa nd kiyala....

    eka nisa oya gana hithanna deyak na. karagena aapu eka digatama karagena yanna.
     
    • Like
    Reactions: Sudden Lose

    Silly point

    Well-known member
  • Apr 7, 2011
    23,424
    4,830
    113
    A/L kiyanne jeewithe nemei. ohoma path ekak thoragena giya eka hodai. waradin na kawadawath...
     

    ManOfSteel

    Well-known member
  • Jan 4, 2013
    2,940
    3,028
    113
    Invalid
    umbata hodata qualifications hadaganna puluwannam, professionally wada karanna puluwan nam, A/L tibba na kiyala aulak na.

    kohomath dan interview walata giyath A/L tiyada kiyala ahanne na ne ban.

    mama giya interview wala nam certificat mitiya ussan giyata ekak wath baluwe na.
    adu gane sports certificate wath.

    un baluwe degree 1i, experience & professional qualification witharai.

    eka nisa oka echchra prasnayak karaganna epa.

    mama danna godak A/L nathi eun hoda thanwala innawa.
     

    LKS007

    Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,775
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne
    lol seen ban
    mat first shy s2
    awlk kara gannepa ban man eta passe wena seen ekakatat gya ekat fail karanna deyak na eke 2nd eka kara eka pass
    onna ay man Al gamanata ek wenawa mokada gedara ayage balawat illima mata ha WENDA WIFE ge balawat balapama mata onna ita poasse itin wena mona karannada kiyala
    AL commerz walin kare,,a wagema 2nd ekat a widiyatama karanawa
    sufiriyatama pass wenawa,,dan paugalika anshaye dgree ekk karana gaman raaajya ansaye wishwa widyalata ayadum pata purola yawwa dan sati 2 pamana pera
     

    hary

    Member
    Aug 22, 2006
    5,364
    26
    0
    37
    EK Family
    යාලුවනේ මට A/L Maths karala result ඒක 2S only . මම ඊට පස්සේ ANC එකේ computer science associate degree එකක් කලා .මම degree ඒක complete කරන්ඩ next year USA යන්ඩ ඊන්නේ.

    දැන් මගේ ප්‍රශ්නේ කිව්වොත් A/L fail වීම ගැන මම මානසික අවපීඩනයකට ගෝදුරු වෙලා .මේ ලගක ඊදන් ආයෙත් A/L fail වීම ගැන මානසික වශයෙන් පිඩාවට පත්වෙනවා .කරුනාකරළ මට මෙන්න මේ ප්‍රශ්නවලට පිළිතුරැ ලබා දෙන්න .

    මම USA ගිහිං degree එක complete කලාට පස්සේ අයේ A/L Commerce or Art වලින් කරන්ඩද ?
    A/L fail වීම පිළිබද ඇතිවන පසු තැවීම 100% නැතිකර ගන්නේ කොහොමද ?
    ඔබ මම නම් පොඩ්ඩක්වත් පසු තැවෙන්නේ නෑද්ද A/L Fail වීම ගැන ?
    Degree එක හොදට complete කලොත් A/L ඕනේ නෑද්ද ?

    මේ ප්‍රශ්න වලට උත්තර දෙන හැමෝටම ගොඩක් පින්.මොකද හැම ලෙඩේටම වඩා හිතේ අමාරුව දරුණු නිසා .ඔක්කොටම බොහොම ස්තුතියි .


    Machan mama A/L kareth na namuth mama thora gathta pare mama hariyata awa,mama dan mge gamane yanna ona hodam athana innawa,A/l nathi una kiyala mata paduwak une na,api karana de gana hari adishtanekin wada karnawanam , apita ape gamana sarthakawa yanna puluwan , anika api me yana gamnedi A/L kiyanne loku deyak mawa pana eka boru wibagayak witharai :) uba duk wenna epa oya yana gamana hariyata yaman , ubata jaya machan
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    Degree 1k tiyeddi ALs gana ahanawa kiyanne :)
    OLs A9k tiyana ekekgen Shishatwaya pass da kiyala ahanawa wage :D

    uba lankawe government job 1k karanna balaporottu wenawanam ubata ALs oni :)
    uba private or abroad yanawanam , ALs results wedak naha :)

    mage OLs hodai , maths science walata A's tibba , mama ALs nokara degree 1 complete kala sahenna adu wayasin :)

    mama giya 1 interview ekakin wath ALs ahuwe na, degree 1 unat qualification witarai un balanne ape skill 1 ;)
     

    tigooo

    Well-known member
  • Oct 31, 2009
    7,349
    630
    113
    Mount Lavinia
    oka ubama theruma ganna one deyak

    dan uba yanna path1k thoragenane inne, eka hariyata karapan, apahu A/L gana hethala wadak ne, Degree1k thiyanawanam A/L balanne ne.

    uba dan USA yanneth A/L kela una nesane, pass unanam ekath ne ne

    yako hamadema wenne hodata keyala hethala hetha hada ganin, wechcha dewal wela ewarai
     

    Sudden Lose

    Member
    May 1, 2013
    288
    6
    0
    Mama nam hithanne aya A/L ona na kiyala. degree eka tiyanawa nam aya a/l mokatada?
    anika A/L fail una eun me loke nadda ? onaa thram inne... ehema eun ona tharam job karala A/L karapu eunta wada hodata hoyanne mchn... eka nisa oka ganan ganna epa.

    mama giya sare karala a/l pass. bio walin. rank ekath hodai. eunata mchn welawakata hithenawa campus gihin thawa aurudu 4k, 5k gihin naaki wela eliyata enakota A/L paththaka daala kalin degree walata giya eun api mechchara marila giyapu thanata wada hoda thanaka innawa nd kiyala....

    eka nisa oya gana hithanna deyak na. karagena aapu eka digatama karagena yanna.

    Machan man wenuwen mahansi wela hoda adahasak dunnnata oyata pin.
     

    Sudden Lose

    Member
    May 1, 2013
    288
    6
    0
    umbata hodata qualifications hadaganna puluwannam, professionally wada karanna puluwan nam, A/L tibba na kiyala aulak na.

    kohomath dan interview walata giyath A/L tiyada kiyala ahanne na ne ban.

    mama giya interview wala nam certificat mitiya ussan giyata ekak wath baluwe na.
    adu gane sports certificate wath.

    un baluwe degree 1i, experience & professional qualification witharai.

    eka nisa oka echchra prasnayak karaganna epa.

    mama danna godak A/L nathi eun hoda thanwala innawa.

    godak pin machan oyata man wenuwen oyage adahas ediripath kalata.
     

    Miami-Vice

    Well-known member
  • Apr 19, 2010
    22,586
    14,526
    113
    Fail weccha eka gana kocchara pasu thawunath umbata wedak wenne nahane...
    oka nikamma amathaka wela yayi eelangata mokakda karanna one kiyala plan karoth... :yes:
     

    Sudden Lose

    Member
    May 1, 2013
    288
    6
    0
    lol seen ban
    mat first shy s2
    awlk kara gannepa ban man eta passe wena seen ekakatat gya ekat fail karanna deyak na eke 2nd eka kara eka pass
    onna ay man Al gamanata ek wenawa mokada gedara ayage balawat illima mata ha WENDA WIFE ge balawat balapama mata onna ita poasse itin wena mona karannada kiyala
    AL commerz walin kare,,a wagema 2nd ekat a widiyatama karanawa
    sufiriyatama pass wenawa,,dan paugalika anshaye dgree ekk karana gaman raaajya ansaye wishwa widyalata ayadum pata purola yawwa dan sati 2 pamana pera

    Thankz a lot machan for ur kind help :)
     

    Sudden Lose

    Member
    May 1, 2013
    288
    6
    0
    Machan mama A/L kareth na namuth mama thora gathta pare mama hariyata awa,mama dan mge gamane yanna ona hodam athana innawa,A/l nathi una kiyala mata paduwak une na,api karana de gana hari adishtanekin wada karnawanam , apita ape gamana sarthakawa yanna puluwan , anika api me yana gamnedi A/L kiyanne loku deyak mawa pana eka boru wibagayak witharai :) uba duk wenna epa oya yana gamana hariyata yaman , ubata jaya machan

    Ela....Thankz a lot machan for ur kind reply :)