යාලුවනේ මට A/L Maths karala result ඒක 2S only . මම ඊට පස්සේ ANC එකේ computer science associate degree එකක් කලා .මම degree ඒක complete කරන්ඩ next year USA යන්ඩ ඊන්නේ.
දැන් මගේ ප්රශ්නේ කිව්වොත් A/L fail වීම ගැන මම මානසික අවපීඩනයකට ගෝදුරු වෙලා .මේ ලගක ඊදන් ආයෙත් A/L fail වීම ගැන මානසික වශයෙන් පිඩාවට පත්වෙනවා .කරුනාකරළ මට මෙන්න මේ ප්රශ්නවලට පිළිතුරැ ලබා දෙන්න .
මම USA ගිහිං degree එක complete කලාට පස්සේ අයේ A/L Commerce or Art වලින් කරන්ඩද ?
A/L fail වීම පිළිබද ඇතිවන පසු තැවීම 100% නැතිකර ගන්නේ කොහොමද ?
ඔබ මම නම් පොඩ්ඩක්වත් පසු තැවෙන්නේ නෑද්ද A/L Fail වීම ගැන ?
Degree එක හොදට complete කලොත් A/L ඕනේ නෑද්ද ?
මේ ප්රශ්න වලට උත්තර දෙන හැමෝටම ගොඩක් පින්.මොකද හැම ලෙඩේටම වඩා හිතේ අමාරුව දරුණු නිසා .ඔක්කොටම බොහොම ස්තුතියි .
machan jeewithe kiyanne idiriyata yana deyak misak pasu thewi thewi inna eka newei. oyata ledak dukak nethnam sathutu wenna. mokada "aarogya paramalabha kiyala ahala ethine. oya nirogi kenek nam oyata hithe amaruwak ethiwenna hetuwak ne.



