Degree 1k tiyeddi ALs gana ahanawa kiyanne
OLs A9k tiyana ekekgen Shishatwaya pass da kiyala ahanawa wage![]()
uba lankawe government job 1k karanna balaporottu wenawanam ubata ALs oni
uba private or abroad yanawanam , ALs results wedak naha![]()
mage OLs hodai , maths science walata A's tibba , mama ALs nokara degree 1 complete kala sahenna adu wayasin
mama giya 1 interview ekakin wath ALs ahuwe na, degree 1 unat qualification witarai un balanne ape skill 1![]()
Thankz a lot machan for ur kind reply
