මානසික ගැටළුවක් නිරාකරනය කර ගැනීමට ඔබේ ව&#3495

Sudden Lose

Member
May 1, 2013
288
6
0
මානසික ගැටළුවක් නිරාකරනය කර ගැනීමට සහය ව&#3505

යාලුවනේ මට A/L Maths karala result ඒක 2S only . මම ඊට පස්සේ ANC එකේ computer science associate degree එකක් කලා .මම degree ඒක complete කරන්ඩ next year USA යන්ඩ ඊන්නේ.

දැන් මගේ ප්‍රශ්නේ කිව්වොත් A/L fail වීම ගැන මම මානසික අවපීඩනයකට ගෝදුරු වෙලා .මේ ලගක ඊදන් ආයෙත් A/L fail වීම ගැන මානසික වශයෙන් පිඩාවට පත්වෙනවා .කරුනාකරළ මට මෙන්න මේ ප්‍රශ්නවලට පිළිතුරැ ලබා දෙන්න .

මම USA ගිහිං degree එක complete කලාට පස්සේ අයේ A/L Commerce or Art වලින් කරන්ඩද ?
A/L fail වීම පිළිබද ඇතිවන පසු තැවීම 100% නැතිකර ගන්නේ කොහොමද ?
ඔබ මම නම් පොඩ්ඩක්වත් පසු තැවෙන්නේ නෑද්ද A/L Fail වීම ගැන ?
Degree එක හොදට complete කලොත් A/L ඕනේ නෑද්ද ?

මේ ප්‍රශ්න වලට උත්තර දෙන හැමෝටම ගොඩක් පින්.මොකද හැම ලෙඩේටම වඩා හිතේ අමාරුව දරුණු නිසා .ඔක්කොටම බොහොම ස්තුතියි .

 
Last edited:

dath kimbula

Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....
    massina......
    දැන් යම් පාරක් තෝර ගෙන යන්න පටන් අරං නේද තියෙන්නේ.....
    ඒලෙවල් නැති වීම ප්‍රශනයක් නෙවෙයි.........උඹ යන පාරෙ හරියට පලයන්............

    ඔය ලදරං ඒලෙවල් බල්ල ගේ කූඩුවට දාපං ඌට තදියං වෙච්ච වෙලාවකට ආතල් එකක් ගන්න......
     

    Sudden Lose

    Member
    May 1, 2013
    288
    6
    0
    massina......
    දැන් යම් පාරක් තෝර ගෙන යන්න පටන් අරං නේද තියෙන්නේ.....
    ඒලෙවල් නැති වීම ප්‍රශනයක් නෙවෙයි.........උඹ යන පාරෙ හරියට පලයන්............

    ඔය ලදරං ඒලෙවල් බල්ල ගේ කූඩුවට දාපං ඌට තදියං වෙච්ච වෙලාවකට ආතල් එකක් ගන්න......

    ow machan.degree eka complete karanda inne .oyata godak pin dunna upadeseta.
     

    HashanR

    Member
    Jun 26, 2011
    2,839
    421
    0
    Matara
    degree ekak gaththata passe godak welawata A/L hoyanne naha ban
    hoyanne ihalama sudusukama tahmai
    A/L nathi kochchara aya innawada degree karala honda job karana
    baya nathuwa karana de uparimayen karapan
     

    your_love

    Well-known member
  • Apr 7, 2012
    14,126
    1
    11,133
    113
    Don't worry... karagena yana eka karan yanna.. A/l kiyanne eka path ekak witharai.. thawa one tharan paths thiyenawa... so uba hithapan dan thamai hari parata watune kiyala.. A/l kiyanne waradi path ekak ubata.. hamotama ekama paare gihin hari yan na ne machan.. so think like that.. all the best.
     

    KingCM

    Well-known member
  • Jul 23, 2013
    6,920
    948
    113
    www.biogen.lk
    apo ganan ganna epa.me mamath A/L fail.mamath higher study.degree ekak gaththata passe kauruwath ahanne na,oya A/L pass da fail da kiyala.

    dan karana wade hariyata karanna.nathnam uba okath fail unoth,ubata pissuma hadenawa.

    okkotama issella A/L kiyana akuru 2ka amathaka karala danna.dan oyata A/L wadak nane.

    A/L fail una hethuwa hoya ganna okkotama issella.

    A/L fail wenna hethuwa therunanam,a de ayeth wenna denne nathi wenna thaman waga bala ganna.
     

    Sudden Lose

    Member
    May 1, 2013
    288
    6
    0
    degree ekak gaththata passe godak welawata A/L hoyanne naha ban
    hoyanne ihalama sudusukama tahmai
    A/L nathi kochchara aya innawada degree karala honda job karana
    baya nathuwa karana de uparimayen karapan

    godak pin machan uba man weinuwen ube adahas share kara gathata.
     

    Sudden Lose

    Member
    May 1, 2013
    288
    6
    0
    Don't worry... karagena yana eka karan yanna.. A/l kiyanne eka path ekak witharai.. thawa one tharan paths thiyenawa... so uba hithapan dan thamai hari parata watune kiyala.. A/l kiyanne waradi path ekak ubata.. hamotama ekama paare gihin hari yan na ne machan.. so think like that.. all the best.

    Godak pin machan oyata.Thankz a lot
     

    Sudden Lose

    Member
    May 1, 2013
    288
    6
    0
    apo ganan ganna epa.me mamath A/L fail.mamath higher study.degree ekak gaththata passe kauruwath ahanne na,oya A/L pass da fail da kiyala.

    dan karana wade hariyata karanna.nathnam uba okath fail unoth,ubata pissuma hadenawa.

    okkotama issella A/L kiyana akuru 2ka amathaka karala danna.dan oyata A/L wadak nane.

    A/L fail una hethuwa hoya ganna okkotama issella.

    A/L fail wenna hethuwa therunanam,a de ayeth wenna denne nathi wenna thaman waga bala ganna.

    Godak watina adahasak mcn.godak pin oyata.
     

    romero2005

    Well-known member
  • Sep 13, 2006
    4,116
    191
    63
    Lankawe
    machan matath ohomai.eth man watune na.man AL patan aran 1.5 years yaddi mata poddak kela una.man ohe AL karala igena gaththa.ratath giya. Degree ekak aran uba job ekakata yaddi kauru hari AL illuwoth uba yanda epa.AL nokara ma goda giya aya innawa me rate sahenda.AL kiyanne nikanma nikan tawath exam ekak.api eka market karan inne waradi vidihata kola

    uba dan yana margaya ela....hodata exam karapan.USA giyama ubata life eka gana tawa terei....hodata study karapan. samahara vita lankawata enda hitena ekakuth na.
     

    mottaya

    Well-known member
  • Sep 3, 2008
    17,626
    378
    83
    ඇයි එන්නද?

    A/L fail වීම පිළිබද ඇතිවන පසු තැවීම 100% නැතිකර ගන්නේ කොහොමද ?
    1730.gif

    අත්දුටුවයි... ප්‍රත්‍යක්ෂයි..... නිවාරණයි......
     

    janiranga

    Junior member
  • Aug 1, 2012
    445
    17
    18
    oka machang ape rate unta vitarak tiyena prashnayak. AL fail eka loku deyak nemei ban. ape rateth godak ihala tenvala inna poraval 8vath pass un nemei. api katta kala kala hodata igenagena dekata thunata nemila sir kiyagena inne e vage poraval valata tamai. dammika perera kiyana lankave no1 salli karaya igenagaththa ekek nemei. eth uge yatate digree gahapu kedenek innavada?? ekama de uba prashne diha balana kone venas karapan.. hodata buddiyata tenadila hitala hitala tiranayak ganin. kauruth kiyanadeval karanna yanna epa. Good Luck Macho...!
     

    HASITHA DIMANTHA

    Well-known member
  • Mar 7, 2009
    7,709
    535
    113
    Kandy
    owa gana hithanna epa bn....dan oya uba karagena yanne ela degree ekak ne...anika dan uba usa yanna yanne...degree eka complete karala.. related professional course karalapan
    ubata aniwa jobk set wenawa...

    ithin dan ubata a/l mokatada??????
    owa okoma amathaka karala...karana wade elatama karagena yanna....
    good luck...
     

    Sudden Lose

    Member
    May 1, 2013
    288
    6
    0
    machan matath ohomai.eth man watune na.man AL patan aran 1.5 years yaddi mata poddak kela una.man ohe AL karala igena gaththa.ratath giya. Degree ekak aran uba job ekakata yaddi kauru hari AL illuwoth uba yanda epa.AL nokara ma goda giya aya innawa me rate sahenda.AL kiyanne nikanma nikan tawath exam ekak.api eka market karan inne waradi vidihata kola

    uba dan yana margaya ela....hodata exam karapan.USA giyama ubata life eka gana tawa terei....hodata study karapan. samahara vita lankawata enda hitena ekakuth na.

    Ubata godak pin machan man wenuwen kapa wela msg kalata.Thnx a lot
     

    Sudden Lose

    Member
    May 1, 2013
    288
    6
    0
    oka machang ape rate unta vitarak tiyena prashnayak. AL fail eka loku deyak nemei ban. ape rateth godak ihala tenvala inna poraval 8vath pass un nemei. api katta kala kala hodata igenagena dekata thunata nemila sir kiyagena inne e vage poraval valata tamai. dammika perera kiyana lankave no1 salli karaya igenagaththa ekek nemei. eth uge yatate digree gahapu kedenek innavada?? ekama de uba prashne diha balana kone venas karapan.. hodata buddiyata tenadila hitala hitala tiranayak ganin. kauruth kiyanadeval karanna yanna epa. Good Luck Macho...!

    Thankz a lot machan.godak pin ubata.
     

    Sudden Lose

    Member
    May 1, 2013
    288
    6
    0
    owa gana hithanna epa bn....dan oya uba karagena yanne ela degree ekak ne...anika dan uba usa yanna yanne...degree eka complete karala.. related professional course karalapan
    ubata aniwa jobk set wenawa...

    ithin dan ubata a/l mokatada??????
    owa okoma amathaka karala...karana wade elatama karagena yanna....
    good luck...

    Godak pin mcn oyata....:)