මානසික ගැටළුවක් නිරාකරනය කර ගැනීමට ඔබේ ව&#3495

mottaya

Well-known member
  • Sep 3, 2008
    17,626
    378
    83
    ඇයි එන්නද?
    anunge thread walata awilla comment dala puka denne uba ubalage ammage puruddata da kariyo?
    වෙසිගෙ පුතො ඔය උබෙ ආච්චි ගැන කතා කරන්නෙ. උබ නොදන්න රෙද්දවල් වලට පුක දෙන්න ඔන නෑ හුත්තිගෙ පුතො. වැඩක් බලන් පලයන්. ඒක මමයි ඌයි බලා ගන්නම්. කොහෙවත් ඉන්න පොන්නයොන්ගෙන් නෙ බෙරෙන්න බැරි.
    edit: වෙසියෙ තොට තේරෙන්නෙ නැද්ද මූ ෆේල් වෙච්ච උන් බයිට් කරනවා කියලා....:baffled:
     
    Last edited:

    Astromaze

    Well-known member
  • Jun 9, 2013
    1,374
    208
    63
    අනන්තයේ
    යාලුවනේ මට A/L Maths karala result ඒක 2S only . මම ඊට පස්සේ ANC එකේ computer science associate degree එකක් කලා .මම degree ඒක complete කරන්ඩ next year USA යන්ඩ ඊන්නේ.

    දැන් මගේ ප්‍රශ්නේ කිව්වොත් A/L fail වීම ගැන මම මානසික අවපීඩනයකට ගෝදුරු වෙලා .මේ ලගක ඊදන් ආයෙත් A/L fail වීම ගැන මානසික වශයෙන් පිඩාවට පත්වෙනවා .කරුනාකරළ මට මෙන්න මේ ප්‍රශ්නවලට පිළිතුරැ ලබා දෙන්න .

    මම USA ගිහිං degree එක complete කලාට පස්සේ අයේ A/L Commerce or Art වලින් කරන්ඩද ?
    A/L fail වීම පිළිබද ඇතිවන පසු තැවීම 100% නැතිකර ගන්නේ කොහොමද ?
    ඔබ මම නම් පොඩ්ඩක්වත් පසු තැවෙන්නේ නෑද්ද A/L Fail වීම ගැන ?
    Degree එක හොදට complete කලොත් A/L ඕනේ නෑද්ද ?

    මේ ප්‍රශ්න වලට උත්තර දෙන හැමෝටම ගොඩක් පින්.මොකද හැම ලෙඩේටම වඩා හිතේ අමාරුව දරුණු නිසා .ඔක්කොටම බොහොම ස්තුතියි .


    aiyoo putha kisi dekata baya wenda epa,,,,,uba oya degree ekai awuruddaka experience ekai hada ganin....loweth ubata goda yatha haki.jaya wewa saho :)
     
    Last edited:

    Sudden Lose

    Member
    May 1, 2013
    288
    6
    0
    aah oya enne depression eliyata...:rofl:
    ubata hari aasai ne minissunge attention ganna..:rofl:
    umba mokadda karanne pass wela fail wechcha un hoyanawada?:rofl:

    mottaya = jason rulez

    lajja nadda ban anunge thread walata enda epa kiyaddith third class eke higanno wage passen awith ada ada maskatu lewa kanda enne.balapn poddak essella uba pirimiyekda kiyala...natham jason rulez=mottaya ubata pu*e ari :P

    Ayeth kiyanwa anunge thread walata awilla p*ka denda epa(ubata kochara kiwwath therenne nane,, ane ammapa ubanm mottayekma thama :D)
     

    mottaya

    Well-known member
  • Sep 3, 2008
    17,626
    378
    83
    ඇයි එන්නද?
    mottaya = jason rulez

    lajja nadda ban anunge thread walata enda epa kiyaddith third class eke higanno wage passen awith ada ada maskatu lewa kanda enne.balapn poddak essella uba pirimiyekda kiyala...natham jason rulez=mottaya ubata pu*e ari :P

    Ayeth kiyanwa anunge thread walata awilla p*ka denda epa(ubata kochara kiwwath therenne nane,, ane ammapa ubanm mottayekma thama :D)
    aaah.. depression anaathayata sahenna ridila™..:rofl:
     

    Cima & Future

    Member
    May 21, 2013
    21
    0
    0
    A/L kiyanne mona Huyannakda ban.... Uba oya karana wada tika unanduwen karan palayan,,,kisima hethuwak uda atha arina epa....anna echarai wadagath.anika uba witharada lankawenma a/l fail? dan godak ewun a/l karanneth na foundation courses karala degree karanwa...aiyooo bn onna oka amatahaka karala fun eke hotapan.
     
    Last edited:

    Sudden Lose

    Member
    May 1, 2013
    288
    6
    0
    A/L kiyanne mona Huyannakda ban.... Uba oya karana wada tika unanduwen karan palayan,,,kisima hethuwak uda atha arina epa....anna echarai wadagath.anika uba witharada lankawenma a/l fail? dan godak ewun a/l karanneth na foundation courses karala degree karanwa...aiyooo bn onna oka amatahaka karala fun eke hotapan.

    woow great advise bro,,,,,Thankz machan :)
     

    JesonRulez

    Well-known member
  • Jul 17, 2013
    18,684
    1,936
    113
    ළිං පතුල
    woow great advise bro,,,,,Thankz machan :)

    images
     

    JesonRulez

    Well-known member
  • Jul 17, 2013
    18,684
    1,936
    113
    ළිං පතුල
    mottaya = jason rulez

    lajja nadda ban anunge thread walata enda epa kiyaddith third class eke higanno wage passen awith ada ada maskatu lewa kanda enne.balapn poddak essella uba pirimiyekda kiyala...natham jason rulez=mottaya ubata pu*e ari :P

    Ayeth kiyanwa anunge thread walata awilla p*ka denda epa(ubata kochara kiwwath therenne nane,, ane ammapa ubanm mottayekma thama :D)

    Please help me
    :( :( :(