yako mama A/L exam eketh eka subject ekak cut karapu ekek. A\L kannada ban ape set eken campus gihin job hoyagaththa godak eunta wada salary ekak man gannawa A\L nethuwa
(mutta karagahala neme honde
. pc eke thama inne dawasama )
(mutta karagahala neme honde
. pc eke thama inne dawasama )





