මානසික ගැටළුවක් නිරාකරනය කර ගැනීමට ඔබේ ව&#3495

Jul 26, 2011
8,378
730
0
no sinhala land
yako mama A/L exam eketh eka subject ekak cut karapu ekek. A\L kannada ban ape set eken campus gihin job hoyagaththa godak eunta wada salary ekak man gannawa A\L nethuwa :D (mutta karagahala neme honde :rofl: . pc eke thama inne dawasama )
 

Sudden Lose

Member
May 1, 2013
288
6
0
කලු පූසා;15420937 said:
yako mama A/L exam eketh eka subject ekak cut karapu ekek. A\L kannada ban ape set eken campus gihin job hoyagaththa godak eunta wada salary ekak man gannawa A\L nethuwa :D (mutta karagahala neme honde :rofl: . pc eke thama inne dawasama )

Ela machan.
 

san1020

Well-known member
  • Jun 8, 2011
    3,496
    506
    113
    ලැප ඉදිරියේ
    math AL 2s ban , but mama dan bcs / bit karana gaman associate software engineer kenek widiyata work karanawa . AL fail una kiyala mage jeewithe kisi adupaduwak na . campus 4 years idala apu aya magen dewal igena gannawa mokada eyalata theory knowledge eka witharai thiyenne practicle experience na . mama dan campus out una kenek ta samana salary ekak gannawa . AL fail weemen une mage jeewithe 4 years ithuru una eka witharai . eka hodai kiyala hithenawa dan apahu harila baladdi .

    eth degree ekak karala qualification hadaganna oni experince ekkama ethakota thama apita wadi salry ekakata yanna puluwan .

    government section eka gana nam katha karala wadak na . godak aya degree eka witharak thiyena aya inne .
     

    mottaya

    Well-known member
  • Sep 3, 2008
    17,626
    378
    83
    ඇයි එන්නද?
    math AL 2s ban , but mama dan bcs / bit karana gaman associate software engineer kenek widiyata work karanawa . AL fail una kiyala mage jeewithe kisi adupaduwak na . campus 4 years idala apu aya magen dewal igena gannawa mokada eyalata theory knowledge eka witharai thiyenne practicle experience na . mama dan campus out una kenek ta samana salary ekak gannawa . AL fail weemen une mage jeewithe 4 years ithuru una eka witharai . eka hodai kiyala hithenawa dan apahu harila baladdi .

    eth degree ekak karala qualification hadaganna oni experince ekkama ethakota thama apita wadi salry ekakata yanna puluwan .

    government section eka gana nam katha karala wadak na . godak aya degree eka witharak thiyena aya inne .
    ela machan thanx:(
    plz help:(
     

    mottaya

    Well-known member
  • Sep 3, 2008
    17,626
    378
    83
    ඇයි එන්නද?
    images

    :rofl::rofl::rofl::rofl:
     

    prazadx

    Well-known member
  • Sep 2, 2011
    2,008
    578
    113
    Gampaha
    massina......
    දැන් යම් පාරක් තෝර ගෙන යන්න පටන් අරං නේද තියෙන්නේ.....
    ඒලෙවල් නැති වීම ප්‍රශනයක් නෙවෙයි.........උඹ යන පාරෙ හරියට පලයන්............

    ඔය ලදරං ඒලෙවල් බල්ල ගේ කූඩුවට දාපං ඌට තදියං වෙච්ච වෙලාවකට ආතල් එකක් ගන්න......

    agreed...
     

    Sudden Lose

    Member
    May 1, 2013
    288
    6
    0
    math AL 2s ban , but mama dan bcs / bit karana gaman associate software engineer kenek widiyata work karanawa . AL fail una kiyala mage jeewithe kisi adupaduwak na . campus 4 years idala apu aya magen dewal igena gannawa mokada eyalata theory knowledge eka witharai thiyenne practicle experience na . mama dan campus out una kenek ta samana salary ekak gannawa . AL fail weemen une mage jeewithe 4 years ithuru una eka witharai . eka hodai kiyala hithenawa dan apahu harila baladdi .

    eth degree ekak karala qualification hadaganna oni experince ekkama ethakota thama apita wadi salry ekakata yanna puluwan .

    government section eka gana nam katha karala wadak na . godak aya degree eka witharak thiyena aya inne .

    Machan very useful idea,,,Thanx for sharing with me....
     

    option

    Member
    May 18, 2013
    120
    3
    0
    මට තේරෙන්නේ නැත්තේ මේකයි දැන් කීදෙනෙක් උඹව වටකරගෙන හුරතල් කලාද? ඒත් උඹ තාම මේ ත්‍රෙඩ් එක බම්ප් කරනවා. මොකද්ද උඹ එළකිරි එකෙන් බලාපොරොත්තු වෙන්නේ කියපන්? කවුරු මොනවා කිවුවත් හරියන්නේ නැත්නම් මානසික ඩොකෙකුට පෙන්නපන්.
    කෝකටත් කියල පෙන්නලා බලපන් මට තේරෙන විදියට උඹට මිනිස්සුන්ගේ අවධානය දිනාගන්න ලොකු උවමනාවක් තියෙනවා.

    yakoo kollek amaruwe watunahama uta udaw karanwa misak wena Hunnawal wadak nane.uba methana anunge thread ekaka mehema mottayek wage gon athal ganda epa bn,,,uba wage kar**we**geputhala hinda thama lankawata hena gahala thiyenne.Manasika docekta pennanda one ubawai.
     
    Last edited:

    mottaya

    Well-known member
  • Sep 3, 2008
    17,626
    378
    83
    ඇයි එන්නද?
    yakoo kollek amaruwe watunahama uta udaw karanwa misak wena Hunnawal wadak nane.uba methana anunge thread ekaka mehema mottayek wage gon athal ganda epa bn,,,uba wage kar**we**geputhala hinda thama lankawata hena gahala thiyenne.Manasika docekta pennanda one ubawai.
    රිදිලා™..
    වේසි තොගෙ තාත්තට ඔහොමද කතා කරන්නෙ? මම මොනව කිව්වත් කෙරුවත් උබට පාන්ද? නකදී පුසින්නෙ නැතුව වැඩක් බලාගෙන පලයන් අනාත පොන්නයා. අනුන්ගෙ හුයන්නවල් වලට පුක දෙන්න ආවා..
     

    option

    Member
    May 18, 2013
    120
    3
    0
    රිදිලා™..
    වේසි තොගෙ තාත්තට ඔහොමද කතා කරන්නෙ? මම මොනව කිව්වත් කෙරුවත් උබට පාන්ද? නකදී පුසින්නෙ නැතුව වැඩක් බලාගෙන පලයන් අනාත පොන්නයා. අනුන්ගෙ හුයන්නවල් වලට පුක දෙන්න ආවා..

    anunge thread walata awilla comment dala puka denne uba ubalage ammage puruddata da kariyo?