ela ela
bump............
ane sorry patiyo..![]()
ube hitha ridduwa ban uge![]()





aparadeI made an account in 1832. But now I cannot remember the username and the password.

ME BALABAN MACHO...MAATH 2007 SEPT ENDAN...ME MAGE 32WENI POST AKA.HODAMA DE THAMA ME 32MA DAMME ME SATHIYE ATHULATHA WEEMA...
![]()

I made an account in 1832. But now I cannot remember the username and the password.





වැඩ්පුර post දාන්න ශක්තිය ධෙර්ය ලැබෙවා..![]()

අපිත් එලකිරිඑකේ පරන මෙම්බර් කොල්ලො තමයි.... හරිය... හරිය...හරිය....
![]()























boru nokia athama kiannammacho...mama mulinma ela kiriata log une sindu baana...me lagadi thamai ela kiri gana hariatama danne....athatama mata hethana wediata meka face book walata wada happening pot akak...kenekuta udaw karala sathutu wennath puluwan, nodanna dewal egena gannath puluwan, rate loke wena de dana gannath puluwan... specially about the people and how hey think...![]()

boru nokia athama kiannammacho...mama mulinma ela kiriata log une sindu baana...me lagadi thamai ela kiri gana hariatama danne....athatama mata hethana wediata meka face book walata wada happening pot akak...kenekuta udaw karala sathutu wennath puluwan, nodanna dewal egena gannath puluwan, rate loke wena de dana gannath puluwan... specially about the people and how hey think...![]()