මෙන්න පරණම එලකිරි මෙම්බර් කෙනෙක්...

tnnera

Well-known member
  • Sep 8, 2007
    4,801
    484
    113
    Angoda
    :cool:ME BALABAN MACHO...MAATH 2007 SEPT ENDAN...ME MAGE 32WENI POST AKA.HODAMA DE THAMA ME 32MA DAMME ME SATHIYE ATHULATHA WEEMA...;)
     

    sasliit

    Member
    Jun 12, 2007
    36,024
    1,538
    0
    ලොවෙත් නැති තැනක
    අපිත් එලකිරිඑකේ පරන මෙම්බර් කොල්ලො තමයි.... හරිය... හරිය...හරිය....
    tumblr_lkr1kuf1iI1qflxld.gif
     

    chami_84

    Well-known member
  • Sep 23, 2008
    21,829
    3,413
    113
    :cool:ME BALABAN MACHO...MAATH 2007 SEPT ENDAN...ME MAGE 32WENI POST AKA.HODAMA DE THAMA ME 32MA DAMME ME SATHIYE ATHULATHA WEEMA...;)

    වැඩ්පුර post දාන්න ශක්තිය ධෙර්ය ලැබෙවා..:yes:
     

    tnnera

    Well-known member
  • Sep 8, 2007
    4,801
    484
    113
    Angoda
    වැඩ්පුර post දාන්න ශක්තිය ධෙර්ය ලැබෙවා..:yes:

    boru nokia athama kiannammacho...mama mulinma ela kiriata log une sindu baana...me lagadi thamai ela kiri gana hariatama danne....athatama mata hethana wediata meka face book walata wada happening pot akak...kenekuta udaw karala sathutu wennath puluwan, nodanna dewal egena gannath puluwan, rate loke wena de dana gannath puluwan... specially about the people and how hey think...:D
     

    chami_84

    Well-known member
  • Sep 23, 2008
    21,829
    3,413
    113
    boru nokia athama kiannammacho...mama mulinma ela kiriata log une sindu baana...me lagadi thamai ela kiri gana hariatama danne....athatama mata hethana wediata meka face book walata wada happening pot akak...kenekuta udaw karala sathutu wennath puluwan, nodanna dewal egena gannath puluwan, rate loke wena de dana gannath puluwan... specially about the people and how hey think...:D

    sirawatama..mamat ehema thama..2008 reg. wunta post danna aran thama 1year wath na..Gud luck!:)
     

    senarath

    Well-known member
  • Dec 2, 2006
    4,312
    1,223
    113
    47
    ඩවුන් සවුත්
    boru nokia athama kiannammacho...mama mulinma ela kiriata log une sindu baana...me lagadi thamai ela kiri gana hariatama danne....athatama mata hethana wediata meka face book walata wada happening pot akak...kenekuta udaw karala sathutu wennath puluwan, nodanna dewal egena gannath puluwan, rate loke wena de dana gannath puluwan... specially about the people and how hey think...:D

    ෆේස් බුක් මොනාද බනස්. එලකිරිය නේ පොට් එක. මේකේ මොනාද නැත්තේ. අර ලන්ත, මේ ලන්ත, නයිට් ක්ලබ්, ලැට්, පන්සල්, පල්ලි, ෆොන් ෂොප්, ඇන්ඩ්රොයිඩ්, ඊ බේ, පේ පෑල්, ඔන් ලයින් මනි තව අරවද මේවද, ත්රෙඩ් එකක් දාන සැනින් එන්නේ පෝලිමේ. දිගටම හිටපන් මචං. හැබැයි කාඩ් එක චා කරගන්න එපා. ගුඩ් ලක්.