මචං හැබැයි LED ලයිට්වල සර්කිට් එක හරිම සරලයි නේද ? ඒක නිසා කොස්ට් එක අඩු නැද්ද ?
...මත් දෙකක් විතර හදා ගන්න කියලා ඉන්නේ,කොටුවේ කඩ අස්සේ රින්ගන්ඩ කම්මැලි නිසා හිටියේ
, ට්රියි එකක් දාලා බලන්න ඕන
.....bump




ටොමා මෙ දැන් මමත් LED bulb එකක් repair කරනගමන් ඉන්නෙ . මෙකත් 2years වෙනවා දාලා outdoor තියන නිසා rust එනවා ඉක්මනට Hotgun එක එකෙන් අල්ලා ගත්තම අයෙත්වෑඩ

Branded බල්බ් පට්ට ගනන් උනාට ඔය කියන ඇත්ත 7w ම යන්නේ ආසන්න වශයෙන් හරි ඒවායේ. අපි Assemble කරත් හොදම බඩු දාලා ඒ ලගින් ගානක් යනවා. සල්ලි තියෙන එකෙක් Philips වගේ දැම්මට අව්ලක් නෑ Pocket එකට වඩා රට ගැන හිතන්න පුලුවන් එකෙක්. නැත්නම් LED Bulb දාන එක තාමත් පාඩුයි. CFL වල පරිසරයට හානියක් වෙන්නේ නැ අපි හරි විදියට ඒක dispose කරොත්. එහෙම හරි හමන් ක්රමයක් ලංකාවේ නැති එකයි අවුල. ලාබෙට තියෙන CFL ගැනත් ඒ ටිකම තමයි කියන්න තියෙන්නේ ඔය ගහලා තියෙන ගානට වඩා ඒවයේ වැය වෙනවා. LED වල Power unit එකෙන් තමයි කාර්යක්ෂමතාවය එන්නේ. LED එකක් Assemble කරනවා නම් අනිවා හොද එකක් දාන්න ඕනේ. එහෙම එකක් ගනන්. නැත්නම් හිටු කියලා කරන්ට් එක පිච්චෙනවා වගේම කාර්යක්ෂමතාවය CFL ගානම තමයි එතකොට. පිටකොටුවේ බඩු දාලා හදනවා නම් හොදම එකෙන් ගන්න වෙනවා එතකොට හොද ගානක් සෙට් වෙයි අනිත් එක මම හිතන්නේ නෑ හොද Power unit එහෙම ඇති කියලා පිටකොටුවේ. මම නම් හිතන්නේ LED තාම දියුනු වෙන්න ඕනේ මොකද CFL ආවෙත් අස්ප ගනන් වලට පස්සේ දියුනු වෙලා මිලත් අඩු උනා. ඉතින් LED දාලා විදුලි බිලේ තවම ලොකු ඉතිරියක් කරගන්න බෑ මොකද LED bulb වලට ලොකු වියදමක් යන නිසා. දැනට 4-5 star හෝ අවම 3 star CFL පාවිච්චි කරාට අව්ලක් නෑ
මේක මගේ අදහසක් විතරයි
Anyway thanks for sharing machan
Good post......


Pettah micro electronic eken aran hadala damma 1 year withara wenawa ,thama wada ,important thing light bill eka 7000 idala 4500 ta adu una.
ela , mamath oya widihata ekak hadala thiyenawa
+5
Thanks Machan'මචං මේව අකුණු ගහනකොට අවුල් යනව නේද?
අපේ ගෙදර බල්බ් 2-3 ක් ම වැඩ කරන්නැතුව ගියා.
තව 2-3 දාල ටිකක් වෙලා යනකොට නිවි නිවි පත්තු වෙනව
මේවට හේතු මොනවද?
bump
thnx machan


මම බෙනා;19226156 said:එල සහෝඅ..තෑන්ක්ස්..සීෆ්ල් වලට වඩා කොස්ට් එක සැරයිද මචන්..මම ඉතින් ඒවෑ ගනන් දන්නෙත් නෑ..
අඩේ මාත් ඔය වැඩේ කරන්න හෙන ආසයි ඒත් පාස්සන්න ගියාම කෙලවෙනව.
මට හරියට පාස්සන් හැටි කියල දියන්.
ඊයම් කොච්චරවත් බව්ත් එකේ ඇලෙනෙවනේ. අපි හිතමු කම්බි 2ක් පාස්සන්න යනව කියලා. ඊයම් කම්බි වල හිටින්නෑ බව්තෙකටම ඇලෙනව. ඉතින් හත්පොලේ ගාගන්න ඕනෙ වැඩක් කරන්න ගියාම.![]()
ela macho bump


ela
rep +1

ඇයි මොකක්ද බං හේතුව මොනවහරි සමීක්ෂණ වාර්තා හෝ පිලිගන්න පුලුවන් සාදක තියනවද? මොකද ගොක් අය කියනවා නිතර ඉන්න තැන්වල ටියුබ් ලයිට්, සීඑෆ්එල් එහෙමත් දාන්න එපා කියලා. නමුත් කව්රුත් හරි සාදකයක් කියන්නෙ නෑ. එහෙම නම් ඉතිං නිතර ඉන්න තැන් වලට හරි යන්නේ පරණ සූත්රිකා බල්බ්ද?මචන් l.e.d නිතරම ඉන්න තැන් වලට දාන්න එපා. හොද නෑ.

මචං ත්රෙඩ් එකේ අභිප්රාය වුනේ හදන හැටි කියලා දෙනවට වඩා මේක ගැන දන්නේ නැති අයව දැනුවත් කරන එක. වීඩියෝ එකක් කරන්න තරම් වෙලාවක් නම් නෑ මචං. ඉස්සරහට බලමුකෝ.Akanan supiri wede. Meke video 1k hadala danna puluwannan godak watinawa saho. Thawa kotuwe ganna thiyena place & price genath danna puluwanda. Tfs +++++

ape gedatta nadayinta ehema mn hadala dunnna ohoma
dan 1year wage wenawa thama wada awlk naa
echara ganak giyeth naa alminum eka
විස්තර කිව්වට ස්තූතී මචංbump

වටිනා නුලක් මචං!


නෑ මල්ලි වැඩිම ගාන යන්නේ ඔය ඇලුමිනියම් හව්සින් එකට, ඊටපස්සේ බල්බ් ටිකටඩ්රයිවර් සර්කිට් එකටයි, බල්බ් වලටයි තමා වැඩි ගාණක් යන්නෙ...
ela machan rep added

Thanks Machanbump.. TFS saho

හදන්න ට්රයි එකක් දෙන්න ඕනේ .
You must spread some Reputation around before giving it to Mr.Tom again.
අව්ලක් වුනොත් අහපංela machan ..... +++

මචං සරළවම කියනව නම් මෙහෙම ඉල්ලුවම හරි 1w led බල්බ් 7 ක් දාලා හදන බල්බ් එකක හව්සින් එක සහ බල්බ් දෙන්න කියලා. දැන් හැමතැනම වගේ හව්සින් එක එක්කම ඩ්රයිව් සර්කිට් එක දෙනවා. හව්සින් එක කිව්වේ ඇලුමිනියම් හීට් සිංක් එක+ උඩ ප්ලාස්ටික් ආවරණය, හෝල්ඩර් එකට හයිවෙන කනෙක්ටර් එක සහිත ඒකකය. බල් තොරනකොට බලන්න එයාලා ගනං තුනකට වගේ යන බල්බ් වර්ග තුනක් ගැන කියනවා. ඒ ගනං තුන වෙනස් වෙන්නේ ලුමිනස් එකෙන්. මට මතක විදිහට ලුමිනස් අගය 130-140 තමයි මම ගත්තේ. ඔය අගය බල්බ් එන පැකට් එකේ ගහලා තියනවා. කොහොමත් කඩ වලට ගියාම කොලිටි එක වැඩි හා අඩු බල්බ් එයාලා පෙන්නනවා.1 බල්බ් එකේ ඇලුමිනියම් කවරේ.
2 බල්බ් ටික
3 සර්කිට් එක
මචං මේ බල්බ් එක එන්නේ ඇලුමිනියම් කවරෙත් එක්කද ?
1w led bulb කියලා ඉල්ලුවොත් හරිද ( දන්නෙ නැතුව ඉල්ලලා චා වෙන්න බෑ මචං ඒකයි)
සර්කිට් එක ඉල්ලන්න මොකක් හරී number එකක් තියෙනවද ?
එතකොට අර heat sink compound එක කොහොමද ගන්නේ ?
මතක ඇතුව ලුමිනස් එක වැඩි හොද බල්බ් ගන්න.
මේක කොහොමද තෝර ගන්නේ ?
pls help machan.
එහෙම නම් ඉතිං ලංකාවේ සමහර පැති වල CFL පාවිච්චි කරන්නම වෙන්නෙ නෑ මචං. ලයිට් ඩිම් වෙන එක ලංකාවේ සුලභ දෙයක්නේ. වෙලාවට දෙතුන් පාරක් ගිහිල්ලා එනවා. ලයිට් සෑහෙන්න ඩිම් වුනත් එල්ඊඩී නම් ඔහොත්තු දෙනවා. මම කියන්නෙ නෑ මුලු පඩියෙන් බල්බ් ගන්න කියලා. නමුත් මාසෙට බල්බ් එකක් හෝ දෙකක් අරං හරි මිනිස්සුන්ට මේවා දාගන්න පුලුවන්. අනිත් එක මම දැකලා තියනවා ඉලෙක්ට්රොනික් කඩ කරන අය ඇසෙම්බල් කරලා විකුණන බල්බ්. එයාලා ඒවට අව්රුද්දක් හෝ දෙකක් වොරන්ටිත් දෙනවා.තව එකක් CFL ගොඩක්ම යන්නේ අපේ අයගේ නොදැනුවත් කම හින්දා. අඩු වෝල්ටීයතාවයක් ඇති අවස්ථාවල (ඩිම් වෙලාවට) පාවිච්චි කිරීම සහ නිතරම On/off කරද්දිත් bulb එක දැවී යාමේ සම්බාවිතාව වැඩි වෙනවා. ගොඩක්ම එහෙම තැනක් නම් වැඩිය පාවිච්චි වෙන්නේ නැති එතනට සුත්රිකා පහනක් දැම්මට අව්ලක් නෑ. අනිත් ගොඩක් අය මධ්යම පාන්තිකයි නේ. මුලු පඩියටම හැට හුටහමාරක් CFL/LED බල්බ් ගෙනල්ලා පඩියට කෙලව ගන්න ඕනේ නෑ. අවශ්ය තැන් වලට විතරක් CFL දාන්න මාසෙට පැයක් දෙකක් වත් දැමෙන්නේ නැති තැන් වලට සූත්රිකා පහන් දාන්න ගොඩක් සල්ලි ඉතුරු වෙයි එතකොට
කොටුවෙම යන්න ඕනෙ නෑ මල්ලි. සුලු ගානක් වැඩි වුනත් සාමාන්ය ඉලෙක්ට්රොනික් බඩු තියන කඩ වලත් ගන්න තියනවා.හොද ලිපියක් අයියේ...මත් දෙකක් විතර හදා ගන්න කියලා ඉන්නේ,කොටුවේ කඩ අස්සේ රින්ගන්ඩ කම්මැලි නිසා හිටියේ
, ට්රියි එකක් දාලා බලන්න ඕන
.....