ජීවිතේ පලවෙනි වතාවට නිදහස වටිනවා කියල හිතෙනවා
සෝවාන් වෙන එක ඔය ඔක්කොටම වඩා වටිනවා කියලා හිතිලා නැද්ද?
ජීවිතේ පලවෙනි වතාවට නිදහස වටිනවා කියල හිතෙනවා
$10,000 kiyanne per annum or month1. $10,000 රැකියවක් + නිදහස
2. $100,000 රැකියවක් + No නිදහස
මේ වගේ option දෙකක් දුන්නොත් මම select කරන්නේ පළවැනි option එක
per month$10,000 kiyanne per annum or month
Wenna puluwannam watinawa ithinසෝවාන් වෙන එක ඔය ඔක්කොටම වඩා වටිනවා කියලා හිතිලා නැද්ද?
Jeewath wenna tharam salliyak (250k wage)salli netuwa nidahsak koheda bn
Ooka thama scene eka1. $10,000 රැකියවක් + නිදහස
2. $100,000 රැකියවක් + No නිදහස
මේ වගේ option දෙකක් දුන්නොත් මම select කරන්නේ පළවැනි option එක
නිදහස = financial නිදහස + mental නිදහස + physical නිදහස

Wenna puluwannam watinawa ithin
1. $10,000 රැකියවක් + නිදහස
2. $100,000 රැකියවක් + No නිදහස
මේ වගේ option දෙකක් දුන්නොත් මම select කරන්නේ පළවැනි option එක
it depends on your professionHigher the pay = more hours than 8 = lesser the me time..
it depends on your profession
noWould you work 9 hrs for many dollahs more..?
2nd option eken 5yrs vithara work karala passe 1st option ekata maru wenwa.(family responsibilities wedi weddi)1. $10,000 රැකියවක් + නිදහස
2. $100,000 රැකියවක් + No නිදහස
මේ වගේ option දෙකක් දුන්නොත් මම select කරන්නේ පළවැනි option එක
ඔව් 20s වල ඉන්න කෙනෙකුට මේක හොඳ option එකක්2nd option eken 5yrs vithara work karala passe 1st option ekata maru wenwa.(family responsibilities wedi weddi)
even 30s aulak ne man hitanne..wife okay namඔව් 20s වල ඉන්න කෙනෙකුට මේක හොඳ option එකක්
ඔව් early 30s අවුලක් නැහැeven 30s aulak ne man hitanne..wife okay nam
