Domain එකට බොරු විස්තර දුන්නොත් අවුල් ද
Domain එකට දුන්න විස්තර ඔකොම මාරු කරලා බොරු ඒවා දැම්මා. නමත් බොරු එකක් දැම්මා. E-mail address එක වැඩ කරන නමුත් සයිට් එකේ නමින් හදපු එකක් දැම්මේ. රට UK දාලා UK වල Divert කරපු Phone Number එකක් දැම්මා. අවුලක් යයිද Domain එකට ?
Domain එකට දුන්න විස්තර ඔකොම මාරු කරලා බොරු ඒවා දැම්මා. නමත් බොරු එකක් දැම්මා. E-mail address එක වැඩ කරන නමුත් සයිට් එකේ නමින් හදපු එකක් දැම්මේ. රට UK දාලා UK වල Divert කරපු Phone Number එකක් දැම්මා. අවුලක් යයිද Domain එකට ?

