එහෙමද වෙන්න ඇති මචන්machan dan me oil 1 white 1kuth tynwa...
මම ඕක ගැවේ මීට අවුරුදු 6-7කට කලින් ස්කෝලෙ යන කාලෙ(දැන් නම් කොන්ඩෙ පිරන්නෙ නැ නෙ)
එහෙමද වෙන්න ඇති මචන්machan dan me oil 1 white 1kuth tynwa...
මම ඕක ගැවේ මීට අවුරුදු 6-7කට කලින් ස්කෝලෙ යන කාලෙ(දැන් නම් කොන්ඩෙ පිරන්නෙ නැ නෙ)
Oil ekak nemei Curl cream, Hair Spray etc.. thiyanwa machan. Mama echchra wisthara danne na. Keune wage brands thiyenne. mama hithanne tikak loku ganak wenawa.

Castor oil
වලස් තෙල්.... ඕක වෙන්නේ ඇගේ තෙලේ වෙඩ්වුණාම
bump
බම්ප් තමා මචෝ ..අහෝ නොදනී .
thnxz.. machancastor oil
Oil ekak nemei Curl cream, Hair Spray etc.. thiyanwa machan. Mama echchra wisthara danne na. Keune wage brands thiyenne. mama hithanne tikak loku ganak wenawa.
macha okata gedi jaathiyak gana thread 1k thibuna.1 hoyala balapan.gedi jaathiya "penela"hoda beheth kadekin aragena gediyak wathure daala thiyala athata aran tikak podi karala gaala balapan.man thread 1 hambaunoth daannam.ela
wax ban
penela gediya gapan.mamath ganawa.me elakiri buwek thamai kiwweth.beheth badu kadawala tiyenawa ganin.
hmm..Castor oil
silicone oil ???

adamai ban ahawwe na ban ehema ekak wenna bai think that is hair spray
thanks machan
elz thanks banbump
may be Silicon oil..
Eka Out Of Stock Lu ban... Ubama aran thamaiKA_I Thel..![]()

hmm..DAX hair gel eka num sira...
hair gel walata mama asa na ban... ewa gawama welena wa ne
Oliv Oil ekath hondai ban...but smell ekak num have
Hmmwedaru tel ban ae
Gear oil....

elaa thnks machanbump
machan silicon oil da?


Hmm..Kerosene gapan.
thanks machan


Hmm.. Matath hithena wa ban..penela gedi wala madee..mama hithanne
Thanks machanCaptain ජැක් ස්පැරෝ;11224390 said:bump
silicon oil


Balamu..castor oil eketh suwadak enne nathi ekakuth tiyanawa eka wennathi
පෙනෙල walata english walin kiyanne mokakda?
matath ganna oni e oil jathiya
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1117682
img ekak thiyanawanam kawuru hari pinwathek danna

Oka matath Hithuna ban.. eth mokak hari wena ekak da kiyala balanna hithuna ban..use baby oil.it doesn't harm your hair like other products do.
awulak na machan elaabump eka thama ban denna wenne
Silicon Oil genada uba kiyanne??
hebei eeke shine unata podi suwadak enawa
matanam eeka gagena inna beha :S
HmmOlive Oil
Eka ganne kello ne?LINKKESHA
elaa thanxz machan...bump


anemanda ban..wax ekak ganne..................
