awurudu 50k tisse arapuwa thamai , buddy jeppo awilla me awurudden nathi karala danneකාලෙ ඉවර වෙනකොට වැහෙන ඒව වැහෙනවා. රට පාලනය කරපු උන් කරන්න ඕන එහෙම එකක් වැහෙනකොට රට වැටෙන්නෙ නැති විදියට රට හදල තියෙන්න.
රටේ කරුමෙට කාලකණ්ණි,පොන්න, නූගත්, මූසල, සමලිංගික බල්ලන්ට අවුරුදු 50ක් රට කරන්න දීලා පයි කොට කොට ඉඳලා අන්තිමට බංකොළොත් කරපු එකනෙ කරේ.
දැන් ඉන්න උන්ට වෙලා තියෙන්නෙ 0 ඉඳන් පටන් ගන්න.
මාස් එකේ උන් පෝස්ට් ඒකක දාපු කමෙන්ට් දැකලා මන් කිව්වේ බං. අපෙත් VRS දුන්නා හෙන සෙට් එකකට.ඕක බොරුවක් නෙමේ, පෙළක් ඒව ටික ටික ගැලවෙනවා, MAS විතරක් නෙමේ. ඔය උඩ එකා කියලා තියන විදිහට එකක් තාම අනිත් ඒවට මාරු කරන එක, අනික තමා ලොකු වන්දියක් දෙන එක. ඔය දෙකම කරගෙන යනවා ගාමන්ටී වල පෙළක් කොටස්.
එහෙම කීවම පෙන්න ලොකු අවුලක් නෑ වගේ තමා, ඒත් අපේ උන්ට ඉස්සරහට වැඩ කරන්න තියන අවස්ථා අඩු වෙන එක වෙනවා නේ ඔහොම එක එක ගැලව් ගැලවී යනකොට.
ඊගාවට රට යන එක, රට ඇතුළේ වැඩක් කරන්න පුළුවන් උන් අඩු වෙන එකත් අවුලක්..
Executive level එකකට interview call කරම එනවා CVs 500ක් විතර, පහළ level එකට කොල්ලෙක් හොයා ගන්න පට්ට ගේමක් දෙන්න ඕනේ..
A issara bn.මාස් එකේ උන් පෝස්ට් ඒකක දාපු කමෙන්ට් දැකලා මන් කිව්වේ බං. අපෙත් VRS දුන්නා හෙන සෙට් එකකට.
අර අන්තිම කතාව ඇත්ත, හෙනට සෙට් එකක් ඉන්ටර් විව් නම් එනවා vacancy එකක් දැම්මාම නම්.
මාත් ඔය පෝස්ට් එකේ comment කියෙවුවා. ජෙප්පෝ ද කොහෙද බං ඔය reply කරන්නේ..මාස් එකේ උන් පෝස්ට් ඒකක දාපු කමෙන්ට් දැකලා මන් කිව්වේ බං. අපෙත් VRS දුන්නා හෙන සෙට් එකකට.
අර අන්තිම කතාව ඇත්ත, හෙනට සෙට් එකක් ඉන්ටර් විව් නම් එනවා vacancy එකක් දැම්මාම නම්.
බලමු බලමු, මටත් ඔය එක එකා කියන කතා තමා MAS ගැන නම්,කාලෙ ඉවර වෙනකොට වැහෙන ඒව වැහෙනවා. රට පාලනය කරපු උන් කරන්න ඕන එහෙම එකක් වැහෙනකොට රට වැටෙන්නෙ නැති විදියට රට හදල තියෙන්න.
රටේ කරුමෙට කාලකණ්ණි,පොන්න, නූගත්, මූසල, සමලිංගික බල්ලන්ට අවුරුදු 50ක් රට කරන්න දීලා පයි කොට කොට ඉඳලා අන්තිමට බංකොළොත් කරපු එකනෙ කරේ.
බංකොළොත්, මූසල බල්ලො අදත් හිටියනං කුප්පි ලාම්පු කර්මාන්ත ශාලායි, කරත්ත රෝද හදන කර්මාන්තයි තමයි හදන්න වෙන්නෙ.
කාලකණ්ණි මූසල බයියො නිසා දැන් ඉන්න උන්ට වෙලා තියෙන්නෙ 0 ඉඳන් පටන් ගන්න.
Jeppo wennat puluwan, un kohomat Kela unat piliganna un set ekk nemeine.මාත් ඔය පෝස්ට් එකේ comment කියෙවුවා. ජෙප්පෝ ද කොහෙද බං ඔය reply කරන්නේ..![]()
බලමු බලමු, මටත් ඔය එක එකා කියන කතා තමා MAS ගැන නම්,
වන්දි දීලා අයින් කරපු අයනම් දෙතුන් දෙනෙක් ඉන්නවා වෙන එකක.
Innawa bn, hebei unta melo wagakimak nm ne. Bangaliyo wage tamai. job eka tibbat ekai netat ekai.A issara bn.
Dan new gen eke un apparel enawa adui.
කාලෙ ඉවර වෙනකොට වැහෙන ඒව වැහෙනවා. රට පාලනය කරපු උන් කරන්න ඕන එහෙම එකක් වැහෙනකොට රට වැටෙන්නෙ නැති විදියට රට හදල තියෙන්න.
රටේ කරුමෙට කාලකණ්ණි,පොන්න, නූගත්, මූසල, සමලිංගික බල්ලන්ට අවුරුදු 50ක් රට කරන්න දීලා පයි කොට කොට ඉඳලා අන්තිමට බංකොළොත් කරපු එකනෙ කරේ.
බංකොළොත්, මූසල බල්ලො අදත් හිටියනං කුප්පි ලාම්පු කර්මාන්ත ශාලායි, කරත්ත රෝද හදන කර්මාන්තයි තමයි හදන්න වෙන්නෙ.
කාලකණ්ණි මූසල බයියො නිසා දැන් ඉන්න උන්ට වෙලා තියෙන්නෙ 0 ඉඳන් පටන් ගන්න.
හය වෙනකොට ලාම්පු කුප්පි නීමන්න කියපු වේසිගෙ පුතෙක්ට කඩේ යන ගමන් කියන කතා...

math senior executive kenek.. man HR eke internship ekak kala mulin.. Passe man product developper kneke une.. e company eke 7 years man hitya.. cculure eka gana dannawa.. usually AM and above salary machan package widiyata yanne.. AM kenekta petrol walata payement ekak denawa.. onnam driver kenek denawa.. anith ayata wada wadi insuarance ekak labenawa.. awashya nam company eken driver kenek denawa.. oya tike rates fixed..salary eka skill eka.. imprtance eka anuwa wenas wenawa..kenagen genata.. bt loku diviation na.. ewa man mehana kiyanen na. ethical na..anika facotory eken facctry ekata ha.. cluter wise salary wala podi podi wenas kam thiynewa.. 25% wage.. othanin uda yanakota fuel allowance eka denne calculation ekak.. salary eka kohomath wenas wenawa.. manager kenek unama business visa wadinne.. DGM above airport eke VIP yanne.. loku wistharayk thiyenawa banMAS eke executive, senior executive, assistant manager positions wala salary kiyak gewanawada dannawada


eka aththa. MAS eke hitiya kellek okama kiwwa..2014 දී විතර (මට මතක විදියට) මේ elakiriයේ කෙනෙක් (ඇඟලුම් ක්ෂේත්රයෙ ) දාල තිබුණ එයාගෙ ලොක්ක කිව්ව කියල රටේ ඉස්සරහ තත්වෙ එච්චරම හොඳ නෑ factory ටික බංග්ලාදේශයට ගෙනිච්චොත් හොඳයි කියල ....
ඒ කවුද කියල ඔයාලට මතකද ?