ohoma wela tynwa. ethkota ikman eke ad daanawa a numbers wlata.
dn krnna ba numbers verify krnna kynwane.
dn krnne fb eke oya wagema manda manasikayo inna group wla daanawa.
මන් කරන්නේ Telegram group වල දානවා
බඩුවක් කියලා
ohoma wela tynwa. ethkota ikman eke ad daanawa a numbers wlata.
dn krnna ba numbers verify krnna kynwane.
dn krnne fb eke oya wagema manda manasikayo inna group wla daanawa.
මන් කරන්නේ Telegram group වල දානවා
බඩුවක් කියලා

gay club ekk tbba issra fb eke.
oya wda wlt mru
Adoooo yakoooo eka thama athalma seen eka . Hitapanko contact list eke inna unta karanna oni oka.ස්කයිප් එකට $5ක් දාගෙන කෝල් කරල බය කරපන්. ඩිගිට් 4ක නම්බර් එකකින් උට කෝල් එක යන්නෙ. පකාලා ආයේ බයට ෆෝන් ඔන් කරන්නෙත් නෑ.
දැන් මම කරන්නේ ඔහොම දන්නේ නැති නොම්බරේකින් කෝල් එකක් ආවම හොඳ කෑ ගහන පෝන් වීඩියෝ එකක් දාලා ඉයර් බඩ් එක තියනවා ෆෝන් එකේ මයික් එකට... පට්ට ආතල් ඉතින්...
ohoma wela tynwa. ethkota ikman eke ad daanawa a numbers wlata.
dn krnna ba numbers verify krnna kynwane.
dn krnne fb eke oya wagema manda manasikayo inna group wla daanawa.
Ado oya wage wada karanna epa maath owage wada karanawa.kollone gamene.


වයිෆ් බඳින්න ඉස්සෙල්ලා එකෙක් ටෝක් කරන්න ගත්තා. පස්සේ කොල්කරලා ඇමතුවා,
උඹ කෙල්ලව තියාගෙන උඹේ අම්මා මට ගෙනල්ලා දීපන් කියලා.![]()
අන්තිමට බුවා අම්මට එව්වා මෙව්වා කිව්වා කියලා හිත රිදිලා ගහගන්න කතාකලා. තැනකුයි වෙලාවකුයි දුන්නා පොලිසියේ සිවිල් සෙට් එකකුත් බස්සලා බලං හිටියා. බුවාගේ වෙලාව හොඳයි. පස්සේ පන්නන්න ගියේ නෑ![]()