mamath giyapaara okata giya..
Pros,
1. Meka thamai wadagathma de. Thaniyen andumak hodaganna bari, reddak madaganna bari, ikmanata lasthi wenna bari unge e adupaadu tika hadenawa.pita palaathaka campus yana unta watinawa
2. kello nathi unta kello set karaganna pattama chance ekak. Campus giyamawath ehema chance naha
3.yamak share karaganna bari, anith un ekka sahayogayen inna bari unge attitudes hadenawa
4. oni kattak kaagena inna puuwan wenawa
5. free tshirt 2i bottom 2i hambenawa (ekath madai)
Cons,
1. wena wadagath wadak (classes exams wage ) paadu karagenanam yanne, yanna epa therumak naa meka kaale kana wadak
2. Godak army camp wala kaama pattama chaarter (Navy , Airforce nam hondailu)
3. bona wathura gana aulak wenna puuwan (dawasata liter 4k denna kiyaa thiyenne ekkenekta . apitanam iter 1i hambune.mun ekatath wade deela wage)
4. oroththu deeme hakiyaawa adu ewunuth giye nathuwata kamakna .ehema untath meka amaarui
5. samahara camp wala (ekath godakma army) neethi reethi thada wadiy. welawakata unwa maraagena kanna hithena tharam. anawashya widihata army eke leve ekatama discipline ehema balanawa .
onna okai thathwe

kohe camp da giyeඔන්න ඕකයි තත්වේ මමත් ඉතින් ඔය කෑම්ප් බම්බුවට ගියානෙ...![]()

ah me parada liweokkotama kalin results enakan inna oni.
![]()
ela yanna innemata okata yanna tharam lakunu naeth mata nam hithenne monawa wunath oya experience eka ai labenne na kiyala
![]()
palayan banowa hoda chance minihek wenna


කලින් අවුරුදු වල camp ගියපු අය, මේ පාර යන්න ඉන්න අය එන්න අදහස් හුවමාරු කර ගමු
කලින් අවුරුදු වල Camp ගියපු අය -
කොහේ මොන කෑම්ප් එකටද සෙට් උනේ
Maths,Bio,Commerce,Arts ඔක්කොම කලවමේ ගිටියද
කෙල්ලො කොල්ලො දෙගොල්ලම හිටියද,කතාබහ ආශ්රය කරන්න පුලුවන්ද
ආතල්ද, චා වෙන්න වෙන සිද්දි එහෙම තියෙනවද(ඔය සින්දු කියන්න කතා පවත්වන්න වගෙ සීන්)
camp යන්න ඕනෙමද යන එකේ වැඩක් තියෙනවද
වගෙ තොරතුරු තව කරපු වැඩ,ආතල් ගත්ත ඒවා,camp life එක ගැන වගේ ඕනෙම දෙයක් share කර ගමුගත්ත photos එහෙම තියෙනවනම් දාන්න
මේ පාර යන්න ඉන්න අයට එක ආවද කොහෙද සෙට් වෙලා තියෙන්නේ ?
ela eladegolloma ekata inne ,athal kiyala thamyi gipu yaluwo kiwwe .apalayan salli gewala yana ekak nemene


NAVY kaama supiri,,,camp palayan,.,,e wage kalekut jiwitheta one,,,cmps awata passe digatama wada![]()
elastudies cut wenawa kiwe uni patan ganna parakku wena nisada ?booosse,awulak na fun thama, habai oka nisa stdies nam tikak cut wuna