මාර රෙද්දක්නෙ මේ 500 ඒව දෙකක් කැපුවේ මොන රෙද්දටද? online banking වලට 500 යිනේ හැම අවුරුද්දෙම කැපුවේ...
මේ පාර 500 දෙකයි. චික් මොන හූරගෙන කෑමක් ද මේ?
උම්බලගෙත් මේක කපලද?
Are you able to roll back this shit?Help
IB witharai ban.IB internet banking DB digitel banking dektama register wela athi
What the actual fuck ? I've gotta unsubscribe from it thenIB internet banking DB digitel banking dektama register wela athi
eka unge pusnayakkne, mona paaaakatada apen kapanne?digital banking walata un maaru una kyla apen kapalada..?
ehema une naha yako. IB witharai use kare...dekama thiynwane
kari lankawa neme, kari minissu ban.wena ratawal wala me serama free ban
naa bn me lagadi mma unta call karapu welawaka eke kathakarapu eki kiwwa thawa maasayakin wage online bnk digital bnk walata maruwenwa eka pavichchi krnna kyladekama thiynwane
mamath ehemai IB witharai. ithin mona reddatada ban mun DB walatath kapala thiyenne? ara orange color login eke witharai hamadama giye...naa bn me lagadi mma unta call karapu welawaka eke kathakarapu eki kiwwa thawa maasayakin wage online bnk digital bnk walata maruwenwa eka pavichchi krnna. kyla
mm nm online ekamai use kare
ow machankari lankawa neme, kari minissu ban.