honda options 2k thiyenawa.
1.Raththaran - habai mehemai raththaran badu thiyaganna epa raththaran kasi or biscuits thiyaganna puluwannam saha arakshawa pilibandawa saheemakata pathwenna puluwannam meka hondai.nathnam epa okkoma horu aran giyama uda balan inna wei
2. Idam- mekath godak hondai.habai tikak wadi salli pramanayak oni.aulak na idama horu aran yanneth nane.e unata issarahata parawal hadei kiyala hithena,diyunu wei kiyala hithena paththakinwath idamak ganna oni(danatamath diyunu paththakin ganna puluwannam godakma hondai)nathnam wikunaganna bariwei
me 2ma honai.habai stock market nam daanna epa.hamoma kiyanawa me dawaswala stock market chaalu.salli daapu un baninawa iwarayak na.unta dawasata laksha ganan walin paadu wenawalu
any way jaya wewa
1.Raththaran - habai mehemai raththaran badu thiyaganna epa raththaran kasi or biscuits thiyaganna puluwannam saha arakshawa pilibandawa saheemakata pathwenna puluwannam meka hondai.nathnam epa okkoma horu aran giyama uda balan inna wei
2. Idam- mekath godak hondai.habai tikak wadi salli pramanayak oni.aulak na idama horu aran yanneth nane.e unata issarahata parawal hadei kiyala hithena,diyunu wei kiyala hithena paththakinwath idamak ganna oni(danatamath diyunu paththakin ganna puluwannam godakma hondai)nathnam wikunaganna bariwei
me 2ma honai.habai stock market nam daanna epa.hamoma kiyanawa me dawaswala stock market chaalu.salli daapu un baninawa iwarayak na.unta dawasata laksha ganan walin paadu wenawalu
any way jaya wewa








. මමත් හිතන ඉන්නවා ඔය රත්තරන් වැඩේ කරන්න. ගෙදර නම් තියාගන්නේ නෑ පුතෝ. බැංකුවක ලොකර් එකක් අරන් එකේ දානවා.

