රටක් අදුරන 'නන්දා මාලිනී' මහත්මියගේ අපි නො&#35

darshana007

Member
Sep 13, 2006
1,902
781
0
41
Ratmalana
මේක හරිම සංවේදී කතාවක්. අපිට ඉගෙනගන්න ගොඩක් දේවල් තියෙනවා


gud post :) godak lassana songs thiyanawa

Ado sira story ekka. First saw this diga wadi kiyala hithuna. When I read it brilliant material. Maxxa machang. TFS!!!

good post bro.
thanks for sharing


Meka sira!
Godak minissunta tikak hariyaddi mula amataka wenwane.
E ayata meka honda padamak!

ela macho onna +5 dunna


nanda malini kiyanne sheshta gayikawak
lassana katahadak thiyenne ahanna inna lassanai
ape school ekata eka parak awa lassana kiyanne aye wachana ne
washi wenawa e voice eke strong ekata

kata uthtara nehe bang, miissu kiyanne me wage ayata neda kiyala hithenawa,




thnkz 4shrn frnd...

Thanks a lot

ඔයාලා හැමෝටම
000203D4.gif
000203D4.gif
000203D4.gif
 

darshana007

Member
Sep 13, 2006
1,902
781
0
41
Ratmalana
මෙන්න කවදාවත් නොමැකෙන චරිත මචන්..
rep+

godak watina post ekak

mara sakthiyak hithata awa machoo thanks

මෙන්න සුපිරිම චරිත
+5

TnQ මචන් share කලාට
මාරයි :yes:
+

මම ‍ගොඩාක් කැමති ගායිකාවක්.....:)
Thanks for share
Rep+

Honda dewalata thana adu machan
Patta Story Eka MAchan Tanx 4 Sharing Kkkkkkkkk

ELAAZ REP+5

Thanks for sharing Machan........
Kathawa ahuwama pudumath hithuna.

Kalekin elakiri eka wadagath post ekak dakke. REP +
:yes::yes:

thano ahata andenawa machooo/rep denna baalu ada

ඔයාලා දාපු comment වලට, දුන්න Reps වලට
000203D4.gif
000203D4.gif
000203D4.gif
 

polwattacom

Well-known member
  • Jul 19, 2008
    5,989
    1,039
    113
    USA
    KIYANNA LIYANNA WACGANA ENNE NE MACHAN. MEKA KIYEWWAMA LIYANNA HITHENNE NE. HITHANNAY HITHENNE. THANKS MACHAN
     

    tharinda76

    Well-known member
  • Oct 25, 2007
    50,144
    1,888
    113
    හදවතට දැනෙන කතාවක් ... ජීවන ගීතයක් වගේ ... !! 8+ :)