මේක හරිම සංවේදී කතාවක්. අපිට ඉගෙනගන්න ගොඩක් දේවල් තියෙනවා
gud postgodak lassana songs thiyanawa
Ado sira story ekka. First saw this diga wadi kiyala hithuna. When I read it brilliant material. Maxxa machang. TFS!!!
good post bro.
thanks for sharing
bump
Meka sira!
Godak minissunta tikak hariyaddi mula amataka wenwane.
E ayata meka honda padamak!
ela macho onna +5 dunna
bump
nanda malini kiyanne sheshta gayikawak
lassana katahadak thiyenne ahanna inna lassanai
ape school ekata eka parak awa lassana kiyanne aye wachana ne
washi wenawa e voice eke strong ekata
kata uthtara nehe bang, miissu kiyanne me wage ayata neda kiyala hithenawa,
bump
thnkz 4shrn frnd...
Thanks a lot
මෙන්න කවදාවත් නොමැකෙන චරිත මචන්..
rep+
godak watina post ekak
mara sakthiyak hithata awa machoo thanks
මෙන්න සුපිරිම චරිත
+5
TnQ මචන් share කලාට
මාරයි
+
මම ගොඩාක් කැමති ගායිකාවක්.....
Thanks for share
Rep+
Honda dewalata thana adu machan
Patta Story Eka MAchan Tanx 4 Sharing Kkkkkkkkk
ELAAZ REP+5
Thanks for sharing Machan........
Kathawa ahuwama pudumath hithuna.
Kalekin elakiri eka wadagath post ekak dakke. REP +
thano ahata andenawa machooo/rep denna baalu ada
