modi ta hondama birthday thagga hambuna.
niyameta kala. maruFinal Match Result
------ Post added on Nov 19, 2023 at 11:08 PM
නියමයි @CeylonMusk සහෝ ඔයා ලස්සනට මේ ගේම් එක අරගෙන ආවාFinal Match Result
Winner: Australia
POM: Travis Head
View Full Final Leaderboard: Click Here
Leaderboard after the 48th match as follows:
View attachment 219392
View attachment 219393
Final Tournament Report
View attachment 219394
View attachment 219395
View attachment 219396
දවසක් 46 ක් පුරාවට 2023 ICC World Cup Predictions Game එකට සහභාගි වුන හැමදෙනාටම ගොඩක් ස්තූතියි. එළකිරියේ තවමත් සහයෝගයෙන්, එකමුතුවෙන් දෙයක් කරන්න පුළුවන් හොඳ සහෝදර පිරිසක් ඉන්නවා කියලා ඔයාලා ඔප්පු කලා. ඒක තමයි ලොකුම ජයග්රහණය! ඔයාලගේ සහභාගිත්වය නැතුව මේක මේ විදිහට සාර්ථකව අවසන් කරන්න වෙන්නෙ නෑ. ඒ නිසා එක දවසක් හෝ සහභාගි වුන, Thread එක Bump කරපු, Tournament එක ගැන අදහස් හුවමාරු කරගත්ත හැමෝටම නැවත වතාවක් ස්තුතිවන්ත වෙනවා. Forum admin @GTRZ සහෝටත් ස්තුතියි!
විශේෂයෙන්ම ස්තූති කරන්න ඕන දෙන්නෙක් ඉන්නවා ඒ තමයි @Vitamin K සහ @adithyag. ඒ දෙන්නම එයාලගේ කැමත්තෙන්ම ඉදිරිපත් වුනා Game එකේ Gifts වලට Sponsor කරන්න. ඒ දෙන්නා එහෙම කලේ නැත්නම් සමහරවිට මේක මේ විදිහට දවස් 46 ක් පුරාවට කරගෙන යන්න වෙන්නෙ නැති වෙන්න තිබුණා. ආදිත්ය මටත් වඩා උවමනාවෙන් Game එක දිගටම කරගෙන යන්න පුළුවන් වෙන්න Gifts වැඩි කරමු කියලා නිතර කතා කරා, මාරම Support එකක් දුන්නා.
@adithyag @Vitamin K සහෝලා දෙන්නටම බොහොම ස්තූතියි!
View attachment 219397
හිතුවා වගේ Entries 1000 Goal එකට යන්න නම් බැරි වුනා, ඒ ගැන පොඩි දුකක් තියෙනවා. මට පුළුවන් උපරිමයෙන් Game එක කරගෙන ආවා කියලා විශ්වාසයි ඒත් මම පළවෙනි වතාවටයි මේ වගේ දෙයක් එළකිරියේ කලේ, ඒක නිසාම වැරදි, අඩුපාඩු, අතපසුවීම් වෙන්න ඇති. ඒවට සමාවෙන්න කියලත් කියනවා.
මෙච්චර දවසක් Game එකත් එක්ක හිටපු අය මේ ගැන ඔයාලගේ අදහස්, ගුණ-දොස් ගැන වචනයක් හරි කියලා යන්න අමතක කරන්න එපා. ඔයාලගේ Feedbacks තමයි මට මේ Game එක කලාට ලැබෙන ලොකුම Satisfaction එක.
Top 5 Ranks ගත්ත @sanduntharu @Chimpanzee Putha @Sandy_Fdo @Ysa Karu
මට PM එකක් දාන්න ඔයාලගේ Gifts ගන්න හැටි කතාකරගන්න.
එහෙනම්, ජයග්රාහකයන්ට උණුසුම් සුබ පැතුම් එක්කරන ගමන් 2023 ICC World Cup Predictions Game එක මෙතනින් අවසන් කරනවා.
ස්තූතියි!
- CeylonMusk
------ Post added on Nov 19, 2023 at 11:08 PM

මචන්, උඹටයි Full credit ඒක දෙන්න ඕනා. උ ඹ මේ වැඩේ මාරම පිළිවෙළට, ලස්සනට කළා. මාරම Organized.Final Match Result
Winner: Australia
POM: Travis Head
View Full Final Leaderboard: Click Here
Leaderboard after the 48th match as follows:
View attachment 219392
View attachment 219393
Final Tournament Report
View attachment 219394
View attachment 219395
View attachment 219396
දවසක් 46 ක් පුරාවට 2023 ICC World Cup Predictions Game එකට සහභාගි වුන හැමදෙනාටම ගොඩක් ස්තූතියි. එළකිරියේ තවමත් සහයෝගයෙන්, එකමුතුවෙන් දෙයක් කරන්න පුළුවන් හොඳ සහෝදර පිරිසක් ඉන්නවා කියලා ඔයාලා ඔප්පු කලා. ඒක තමයි ලොකුම ජයග්රහණය! ඔයාලගේ සහභාගිත්වය නැතුව මේක මේ විදිහට සාර්ථකව අවසන් කරන්න වෙන්නෙ නෑ. ඒ නිසා එක දවසක් හෝ සහභාගි වුන, Thread එක Bump කරපු, Tournament එක ගැන අදහස් හුවමාරු කරගත්ත හැමෝටම නැවත වතාවක් ස්තුතිවන්ත වෙනවා. Forum admin @GTRZ සහෝටත් ස්තුතියි!
විශේෂයෙන්ම ස්තූති කරන්න ඕන දෙන්නෙක් ඉන්නවා ඒ තමයි @Vitamin K සහ @adithyag. ඒ දෙන්නම එයාලගේ කැමත්තෙන්ම ඉදිරිපත් වුනා Game එකේ Gifts වලට Sponsor කරන්න. ඒ දෙන්නා එහෙම කලේ නැත්නම් සමහරවිට මේක මේ විදිහට දවස් 46 ක් පුරාවට කරගෙන යන්න වෙන්නෙ නැති වෙන්න තිබුණා. ආදිත්ය මටත් වඩා උවමනාවෙන් Game එක දිගටම කරගෙන යන්න පුළුවන් වෙන්න Gifts වැඩි කරමු කියලා නිතර කතා කරා, මාරම Support එකක් දුන්නා.
@adithyag @Vitamin K සහෝලා දෙන්නටම බොහොම ස්තූතියි!
View attachment 219397
හිතුවා වගේ Entries 1000 Goal එකට යන්න නම් බැරි වුනා, ඒ ගැන පොඩි දුකක් තියෙනවා. මට පුළුවන් උපරිමයෙන් Game එක කරගෙන ආවා කියලා විශ්වාසයි ඒත් මම පළවෙනි වතාවටයි මේ වගේ දෙයක් එළකිරියේ කලේ, ඒක නිසාම වැරදි, අඩුපාඩු, අතපසුවීම් වෙන්න ඇති. ඒවට සමාවෙන්න කියලත් කියනවා.
මෙච්චර දවසක් Game එකත් එක්ක හිටපු අය මේ ගැන ඔයාලගේ අදහස්, ගුණ-දොස් ගැන වචනයක් හරි කියලා යන්න අමතක කරන්න එපා. ඔයාලගේ Feedbacks තමයි මට මේ Game එක කලාට ලැබෙන ලොකුම Satisfaction එක.
Top 5 Ranks ගත්ත @sanduntharu @Chimpanzee Putha @Sandy_Fdo @Ysa Karu
මට PM එකක් දාන්න ඔයාලගේ Gifts ගන්න හැටි කතාකරගන්න.
එහෙනම්, ජයග්රාහකයන්ට උණුසුම් සුබ පැතුම් එක්කරන ගමන් 2023 ICC World Cup Predictions Game එක මෙතනින් අවසන් කරනවා.
ස්තූතියි!
- CeylonMusk
------ Post added on Nov 19, 2023 at 11:08 PM
nice work bro. gift balagena nan neme awe. match blanawata wada athal ekak meke gatta.Final Match Result
Winner: Australia
POM: Travis Head
View Full Final Leaderboard: Click Here
Leaderboard after the 48th match as follows:
View attachment 219392
View attachment 219393
Final Tournament Report
View attachment 219394
View attachment 219395
View attachment 219396
දවසක් 46 ක් පුරාවට 2023 ICC World Cup Predictions Game එකට සහභාගි වුන හැමදෙනාටම ගොඩක් ස්තූතියි. එළකිරියේ තවමත් සහයෝගයෙන්, එකමුතුවෙන් දෙයක් කරන්න පුළුවන් හොඳ සහෝදර පිරිසක් ඉන්නවා කියලා ඔයාලා ඔප්පු කලා. ඒක තමයි ලොකුම ජයග්රහණය! ඔයාලගේ සහභාගිත්වය නැතුව මේක මේ විදිහට සාර්ථකව අවසන් කරන්න වෙන්නෙ නෑ. ඒ නිසා එක දවසක් හෝ සහභාගි වුන, Thread එක Bump කරපු, Tournament එක ගැන අදහස් හුවමාරු කරගත්ත හැමෝටම නැවත වතාවක් ස්තුතිවන්ත වෙනවා. Forum admin @GTRZ සහෝටත් ස්තුතියි!
විශේෂයෙන්ම ස්තූති කරන්න ඕන දෙන්නෙක් ඉන්නවා ඒ තමයි @Vitamin K සහ @adithyag. ඒ දෙන්නම එයාලගේ කැමත්තෙන්ම ඉදිරිපත් වුනා Game එකේ Gifts වලට Sponsor කරන්න. ඒ දෙන්නා එහෙම කලේ නැත්නම් සමහරවිට මේක මේ විදිහට දවස් 46 ක් පුරාවට කරගෙන යන්න වෙන්නෙ නැති වෙන්න තිබුණා. ආදිත්ය මටත් වඩා උවමනාවෙන් Game එක දිගටම කරගෙන යන්න පුළුවන් වෙන්න Gifts වැඩි කරමු කියලා නිතර කතා කරා, මාරම Support එකක් දුන්නා.
@adithyag @Vitamin K සහෝලා දෙන්නටම බොහොම ස්තූතියි!
View attachment 219397
හිතුවා වගේ Entries 1000 Goal එකට යන්න නම් බැරි වුනා, ඒ ගැන පොඩි දුකක් තියෙනවා. මට පුළුවන් උපරිමයෙන් Game එක කරගෙන ආවා කියලා විශ්වාසයි ඒත් මම පළවෙනි වතාවටයි මේ වගේ දෙයක් එළකිරියේ කලේ, ඒක නිසාම වැරදි, අඩුපාඩු, අතපසුවීම් වෙන්න ඇති. ඒවට සමාවෙන්න කියලත් කියනවා.
මෙච්චර දවසක් Game එකත් එක්ක හිටපු අය මේ ගැන ඔයාලගේ අදහස්, ගුණ-දොස් ගැන වචනයක් හරි කියලා යන්න අමතක කරන්න එපා. ඔයාලගේ Feedbacks තමයි මට මේ Game එක කලාට ලැබෙන ලොකුම Satisfaction එක.
Top 5 Ranks ගත්ත @sanduntharu @Chimpanzee Putha @Sandy_Fdo @Ysa Karu
මට PM එකක් දාන්න ඔයාලගේ Gifts ගන්න හැටි කතාකරගන්න.
එහෙනම්, ජයග්රාහකයන්ට උණුසුම් සුබ පැතුම් එක්කරන ගමන් 2023 ICC World Cup Predictions Game එක මෙතනින් අවසන් කරනවා.
ස්තූතියි!
- CeylonMusk
------ Post added on Nov 19, 2023 at 11:08 PM
oyth hondata wade kala maga nawaththan nathuwa. sahena kattakne ne ithin mekabumpFinal Match Result
Winner: Australia
POM: Travis Head
View Full Final Leaderboard: Click Here
Leaderboard after the 48th match as follows:
View attachment 219392
View attachment 219393
Final Tournament Report
View attachment 219394
View attachment 219395
View attachment 219396
දවසක් 46 ක් පුරාවට 2023 ICC World Cup Predictions Game එකට සහභාගි වුන හැමදෙනාටම ගොඩක් ස්තූතියි. එළකිරියේ තවමත් සහයෝගයෙන්, එකමුතුවෙන් දෙයක් කරන්න පුළුවන් හොඳ සහෝදර පිරිසක් ඉන්නවා කියලා ඔයාලා ඔප්පු කලා. ඒක තමයි ලොකුම ජයග්රහණය! ඔයාලගේ සහභාගිත්වය නැතුව මේක මේ විදිහට සාර්ථකව අවසන් කරන්න වෙන්නෙ නෑ. ඒ නිසා එක දවසක් හෝ සහභාගි වුන, Thread එක Bump කරපු, Tournament එක ගැන අදහස් හුවමාරු කරගත්ත හැමෝටම නැවත වතාවක් ස්තුතිවන්ත වෙනවා. Forum admin @GTRZ සහෝටත් ස්තුතියි!
විශේෂයෙන්ම ස්තූති කරන්න ඕන දෙන්නෙක් ඉන්නවා ඒ තමයි @Vitamin K සහ @adithyag. ඒ දෙන්නම එයාලගේ කැමත්තෙන්ම ඉදිරිපත් වුනා Game එකේ Gifts වලට Sponsor කරන්න. ඒ දෙන්නා එහෙම කලේ නැත්නම් සමහරවිට මේක මේ විදිහට දවස් 46 ක් පුරාවට කරගෙන යන්න වෙන්නෙ නැති වෙන්න තිබුණා. ආදිත්ය මටත් වඩා උවමනාවෙන් Game එක දිගටම කරගෙන යන්න පුළුවන් වෙන්න Gifts වැඩි කරමු කියලා නිතර කතා කරා, මාරම Support එකක් දුන්නා.
@adithyag @Vitamin K සහෝලා දෙන්නටම බොහොම ස්තූතියි!
View attachment 219397
හිතුවා වගේ Entries 1000 Goal එකට යන්න නම් බැරි වුනා, ඒ ගැන පොඩි දුකක් තියෙනවා. මට පුළුවන් උපරිමයෙන් Game එක කරගෙන ආවා කියලා විශ්වාසයි ඒත් මම පළවෙනි වතාවටයි මේ වගේ දෙයක් එළකිරියේ කලේ, ඒක නිසාම වැරදි, අඩුපාඩු, අතපසුවීම් වෙන්න ඇති. ඒවට සමාවෙන්න කියලත් කියනවා.
මෙච්චර දවසක් Game එකත් එක්ක හිටපු අය මේ ගැන ඔයාලගේ අදහස්, ගුණ-දොස් ගැන වචනයක් හරි කියලා යන්න අමතක කරන්න එපා. ඔයාලගේ Feedbacks තමයි මට මේ Game එක කලාට ලැබෙන ලොකුම Satisfaction එක.
Top 5 Ranks ගත්ත @sanduntharu @Chimpanzee Putha @Sandy_Fdo @Ysa Karu
මට PM එකක් දාන්න ඔයාලගේ Gifts ගන්න හැටි කතාකරගන්න.
එහෙනම්, ජයග්රාහකයන්ට උණුසුම් සුබ පැතුම් එක්කරන ගමන් 2023 ICC World Cup Predictions Game එක මෙතනින් අවසන් කරනවා.
ස්තූතියි!
- CeylonMusk
------ Post added on Nov 19, 2023 at 11:08 PM
Thanks machn..superb work!!Final Match Result
Winner: Australia
POM: Travis Head
View Full Final Leaderboard: Click Here
Leaderboard after the 48th match as follows:
View attachment 219392
View attachment 219393
Final Tournament Report
View attachment 219394
View attachment 219395
View attachment 219396
දවසක් 46 ක් පුරාවට 2023 ICC World Cup Predictions Game එකට සහභාගි වුන හැමදෙනාටම ගොඩක් ස්තූතියි. එළකිරියේ තවමත් සහයෝගයෙන්, එකමුතුවෙන් දෙයක් කරන්න පුළුවන් හොඳ සහෝදර පිරිසක් ඉන්නවා කියලා ඔයාලා ඔප්පු කලා. ඒක තමයි ලොකුම ජයග්රහණය! ඔයාලගේ සහභාගිත්වය නැතුව මේක මේ විදිහට සාර්ථකව අවසන් කරන්න වෙන්නෙ නෑ. ඒ නිසා එක දවසක් හෝ සහභාගි වුන, Thread එක Bump කරපු, Tournament එක ගැන අදහස් හුවමාරු කරගත්ත හැමෝටම නැවත වතාවක් ස්තුතිවන්ත වෙනවා. Forum admin @GTRZ සහෝටත් ස්තුතියි!
විශේෂයෙන්ම ස්තූති කරන්න ඕන දෙන්නෙක් ඉන්නවා ඒ තමයි @Vitamin K සහ @adithyag. ඒ දෙන්නම එයාලගේ කැමත්තෙන්ම ඉදිරිපත් වුනා Game එකේ Gifts වලට Sponsor කරන්න. ඒ දෙන්නා එහෙම කලේ නැත්නම් සමහරවිට මේක මේ විදිහට දවස් 46 ක් පුරාවට කරගෙන යන්න වෙන්නෙ නැති වෙන්න තිබුණා. ආදිත්ය මටත් වඩා උවමනාවෙන් Game එක දිගටම කරගෙන යන්න පුළුවන් වෙන්න Gifts වැඩි කරමු කියලා නිතර කතා කරා, මාරම Support එකක් දුන්නා.
@adithyag @Vitamin K සහෝලා දෙන්නටම බොහොම ස්තූතියි!
View attachment 219397
හිතුවා වගේ Entries 1000 Goal එකට යන්න නම් බැරි වුනා, ඒ ගැන පොඩි දුකක් තියෙනවා. මට පුළුවන් උපරිමයෙන් Game එක කරගෙන ආවා කියලා විශ්වාසයි ඒත් මම පළවෙනි වතාවටයි මේ වගේ දෙයක් එළකිරියේ කලේ, ඒක නිසාම වැරදි, අඩුපාඩු, අතපසුවීම් වෙන්න ඇති. ඒවට සමාවෙන්න කියලත් කියනවා.
මෙච්චර දවසක් Game එකත් එක්ක හිටපු අය මේ ගැන ඔයාලගේ අදහස්, ගුණ-දොස් ගැන වචනයක් හරි කියලා යන්න අමතක කරන්න එපා. ඔයාලගේ Feedbacks තමයි මට මේ Game එක කලාට ලැබෙන ලොකුම Satisfaction එක.
Top 5 Ranks ගත්ත @sanduntharu @Chimpanzee Putha @Sandy_Fdo @Ysa Karu
මට PM එකක් දාන්න ඔයාලගේ Gifts ගන්න හැටි කතාකරගන්න.
එහෙනම්, ජයග්රාහකයන්ට උණුසුම් සුබ පැතුම් එක්කරන ගමන් 2023 ICC World Cup Predictions Game එක මෙතනින් අවසන් කරනවා.
ස්තූතියි!
- CeylonMusk
------ Post added on Nov 19, 2023 at 11:08 PM
@CeylonMuskFinal Match Result
Winner: Australia
POM: Travis Head
View Full Final Leaderboard: Click Here
Leaderboard after the 48th match as follows:
View attachment 219392
View attachment 219393
Final Tournament Report
View attachment 219394
View attachment 219395
View attachment 219396
දවසක් 46 ක් පුරාවට 2023 ICC World Cup Predictions Game එකට සහභාගි වුන හැමදෙනාටම ගොඩක් ස්තූතියි. එළකිරියේ තවමත් සහයෝගයෙන්, එකමුතුවෙන් දෙයක් කරන්න පුළුවන් හොඳ සහෝදර පිරිසක් ඉන්නවා කියලා ඔයාලා ඔප්පු කලා. ඒක තමයි ලොකුම ජයග්රහණය! ඔයාලගේ සහභාගිත්වය නැතුව මේක මේ විදිහට සාර්ථකව අවසන් කරන්න වෙන්නෙ නෑ. ඒ නිසා එක දවසක් හෝ සහභාගි වුන, Thread එක Bump කරපු, Tournament එක ගැන අදහස් හුවමාරු කරගත්ත හැමෝටම නැවත වතාවක් ස්තුතිවන්ත වෙනවා. Forum admin @GTRZ සහෝටත් ස්තුතියි!
විශේෂයෙන්ම ස්තූති කරන්න ඕන දෙන්නෙක් ඉන්නවා ඒ තමයි @Vitamin K සහ @adithyag. ඒ දෙන්නම එයාලගේ කැමත්තෙන්ම ඉදිරිපත් වුනා Game එකේ Gifts වලට Sponsor කරන්න. ඒ දෙන්නා එහෙම කලේ නැත්නම් සමහරවිට මේක මේ විදිහට දවස් 46 ක් පුරාවට කරගෙන යන්න වෙන්නෙ නැති වෙන්න තිබුණා. ආදිත්ය මටත් වඩා උවමනාවෙන් Game එක දිගටම කරගෙන යන්න පුළුවන් වෙන්න Gifts වැඩි කරමු කියලා නිතර කතා කරා, මාරම Support එකක් දුන්නා.
@adithyag @Vitamin K සහෝලා දෙන්නටම බොහොම ස්තූතියි!
View attachment 219397
හිතුවා වගේ Entries 1000 Goal එකට යන්න නම් බැරි වුනා, ඒ ගැන පොඩි දුකක් තියෙනවා. මට පුළුවන් උපරිමයෙන් Game එක කරගෙන ආවා කියලා විශ්වාසයි ඒත් මම පළවෙනි වතාවටයි මේ වගේ දෙයක් එළකිරියේ කලේ, ඒක නිසාම වැරදි, අඩුපාඩු, අතපසුවීම් වෙන්න ඇති. ඒවට සමාවෙන්න කියලත් කියනවා.
මෙච්චර දවසක් Game එකත් එක්ක හිටපු අය මේ ගැන ඔයාලගේ අදහස්, ගුණ-දොස් ගැන වචනයක් හරි කියලා යන්න අමතක කරන්න එපා. ඔයාලගේ Feedbacks තමයි මට මේ Game එක කලාට ලැබෙන ලොකුම Satisfaction එක.
Top 5 Ranks ගත්ත @sanduntharu @Chimpanzee Putha @Sandy_Fdo @Ysa Karu
මට PM එකක් දාන්න ඔයාලගේ Gifts ගන්න හැටි කතාකරගන්න.
එහෙනම්, ජයග්රාහකයන්ට උණුසුම් සුබ පැතුම් එක්කරන ගමන් 2023 ICC World Cup Predictions Game එක මෙතනින් අවසන් කරනවා.
ස්තූතියි!
- CeylonMusk
------ Post added on Nov 19, 2023 at 11:08 PM
නියමයි @CeylonMusk සහෝ ඔයා ලස්සනට මේ ගේම් එක අරගෙන ආවා, ඔයාට සුබ පැතුම් පලවෙනි තැනට ආවට
මේ ගේම් එක හැමෝටම ගොඩක් කාලෙකට මතක තියේවි
![]()
Thank you!Congratulations machan la....!!
@CeylonMusk details ewanna machan.
Deyak kiyanna one.. Elakiri eke WC wenuven me wage tharagayak methek kaalekata karala thibune na mama danuwathva. ape @CeylonMusk lassanata wade kara. Gindara machan.
ගොඩක් ස්තුතියි මේ වචන ටිකට. ඔයාලා දීපු සහෝයගය නිසාමයි මෙච්චර මහන්සි වෙලා මේක කලේ. ඔයාලා යොදවන කාලයට වටිනාකමක් දෙන්නයි ඕන වුනේ.මචන්, උඹටයි Full credit ඒක දෙන්න ඕනා. උ ඹ මේ වැඩේ මාරම පිළිවෙළට, ලස්සනට කළා. මාරම Organized.
හරියට උඹට බාර දීලා තිබ්බ Job එකක් වගේ කළේ. ඒ කරලා ලොකු පඩියක් හම්බවෙන වැඩක් වගේ.
උඹේ මේ පිළිවෙළ මාරම විදිහට අගය කරනවා.
හැමදාම හරි time එකට cutoff දාන්න, ඉවරවුන ගමන් results දැම්මේ උඹට වෙන වැඩක් නෑ වගේ.
මරු මචන්. Respect….
උඹ leader Board එකේ පළවෙනියා වෙන්නම ඕනා. මං 2nd වුනාටත් වඩා ඇත්තටම සතුටුයි එදා කිව්වා වගේ.
ආතල් එකට මාත් සෙට් වුනේ. ඊ්ට පස්සේ උඹ වැඩේ කරගෙන යන හැටි දැකලා නොදා ඉන්නත් හිතුනේ නෑ.
Elakiri ආව ගමන් අමතක වෙයි කියලා prediction එක දැම්මා.
වැඩේ එළකිරියේ එළකිරියටම කෙරුණා. Super මචන්.![]()
![]()
Gifts බලාගෙන නෙවෙයි කියලා නම් මම හොඳටම දන්නවා. Gifts තිබුනේ නෑ මුලින්ම. ඔයාලා ඒත් Game එකට Set වුනා. ඔයාලා Game එක Enjoy කලා නම් මට ඒ හොඳටම ඇති.nice work bro. gift balagena nan neme awe. match blanawata wada athal ekak meke gatta.oyth hondata wade kala maga nawaththan nathuwa. sahena kattakne ne ithin meka
ඔයා තමයි මේ Game එකේ POG. මුලින්ම Join වුනා නම් අනිත් කාටවත් ගන්න බැරි Lead එකක් එක්ක ඔයා Leaderboard No 1 වෙන්නෙ. මගෙන් ඔයාට විශේෂ තෑග්ගක් තියනවා. විස්තර කියන්නම්. Thank you!Thanks machn..superb work!!and congratulations for all the winners!!
![]()
Thank you හොඳ පුතා!@CeylonMusk
උඹ මේකෙන් හොඳ කැපැසිටි එකක් ඩිසිප්ලින් එකක් තියෙන පොරක් කියලා පෙන්නුවා. ඇත්තටම මුලින් මේ ගේම් එක පටන් ගත්තම මම හිතුවෙ නෑ මේක කන්ටිනියු වෙයි කියලා ඒකයි එච්චර ගණන් ගත්තෙත් නැත්තෙ. මොකද මෙතන ගොඩක් පටන් ගන්න ටියුටෝරියල්, එක එකාව ගොඩ දාන කතන්දර එක කොටසයි දෙකයි දාපු එකාට මතකත් නෑ.
ඒත් උඹ මාර කැපවීමෙන් මේක අරන් අවා. හරිම පිළිවෙලට පැහැදිලිව කට් ඕෆ් ටයිම් එක පවා සෙට් කර කර.
This is Awesome!
Wish you the same success in your life.
Hehe....LOLAUS gannawa meparath cup eka...
Liyala thiya ganilla....
Un 10th place iddi mata hithune ooka...dan hari...
Thank You machan for your effort.Final Match Result
Winner: Australia
POM: Travis Head
View Full Final Leaderboard: Click Here
Leaderboard after the 48th match as follows:
View attachment 219392
View attachment 219393
Final Tournament Report
View attachment 219394
View attachment 219395
View attachment 219396
දවසක් 46 ක් පුරාවට 2023 ICC World Cup Predictions Game එකට සහභාගි වුන හැමදෙනාටම ගොඩක් ස්තූතියි. එළකිරියේ තවමත් සහයෝගයෙන්, එකමුතුවෙන් දෙයක් කරන්න පුළුවන් හොඳ සහෝදර පිරිසක් ඉන්නවා කියලා ඔයාලා ඔප්පු කලා. ඒක තමයි ලොකුම ජයග්රහණය! ඔයාලගේ සහභාගිත්වය නැතුව මේක මේ විදිහට සාර්ථකව අවසන් කරන්න වෙන්නෙ නෑ. ඒ නිසා එක දවසක් හෝ සහභාගි වුන, Thread එක Bump කරපු, Tournament එක ගැන අදහස් හුවමාරු කරගත්ත හැමෝටම නැවත වතාවක් ස්තුතිවන්ත වෙනවා. Forum admin @GTRZ සහෝටත් ස්තුතියි!
විශේෂයෙන්ම ස්තූති කරන්න ඕන දෙන්නෙක් ඉන්නවා ඒ තමයි @Vitamin K සහ @adithyag. ඒ දෙන්නම එයාලගේ කැමත්තෙන්ම ඉදිරිපත් වුනා Game එකේ Gifts වලට Sponsor කරන්න. ඒ දෙන්නා එහෙම කලේ නැත්නම් සමහරවිට මේක මේ විදිහට දවස් 46 ක් පුරාවට කරගෙන යන්න වෙන්නෙ නැති වෙන්න තිබුණා. ආදිත්ය මටත් වඩා උවමනාවෙන් Game එක දිගටම කරගෙන යන්න පුළුවන් වෙන්න Gifts වැඩි කරමු කියලා නිතර කතා කරා, මාරම Support එකක් දුන්නා.
@adithyag @Vitamin K සහෝලා දෙන්නටම බොහොම ස්තූතියි!
View attachment 219397
හිතුවා වගේ Entries 1000 Goal එකට යන්න නම් බැරි වුනා, ඒ ගැන පොඩි දුකක් තියෙනවා. මට පුළුවන් උපරිමයෙන් Game එක කරගෙන ආවා කියලා විශ්වාසයි ඒත් මම පළවෙනි වතාවටයි මේ වගේ දෙයක් එළකිරියේ කලේ, ඒක නිසාම වැරදි, අඩුපාඩු, අතපසුවීම් වෙන්න ඇති. ඒවට සමාවෙන්න කියලත් කියනවා.
මෙච්චර දවසක් Game එකත් එක්ක හිටපු අය මේ ගැන ඔයාලගේ අදහස්, ගුණ-දොස් ගැන වචනයක් හරි කියලා යන්න අමතක කරන්න එපා. ඔයාලගේ Feedbacks තමයි මට මේ Game එක කලාට ලැබෙන ලොකුම Satisfaction එක.
Top 5 Ranks ගත්ත @sanduntharu @Chimpanzee Putha @Sandy_Fdo @Ysa Karu
මට PM එකක් දාන්න ඔයාලගේ Gifts ගන්න හැටි කතාකරගන්න.
එහෙනම්, ජයග්රාහකයන්ට උණුසුම් සුබ පැතුම් එක්කරන ගමන් 2023 ICC World Cup Predictions Game එක මෙතනින් අවසන් කරනවා.
ස්තූතියි!
- CeylonMusk
------ Post added on Nov 19, 2023 at 11:08 PM
,me wage game ekak organize kalata godak sthuthi, pattama piliwelai,report output, stat pawa marama clear..Thank you for your continued support, Bro!Thank You machan for your effort.
Mama me game ekata awe kamaththen asawata misak gift balagena nemei. Mage eka elaga kenata denna.![]()
Thank you Bro!ගේමක් දීලා මේක කරපු @CeylonMusk ටත් සහභාගී වෙලා සපෝර්ට් එක දීපු හමොටමත් මගේ හද පිරි මෙව්වා එක.
අන්තිමට අපේ බලාපොරොත්තු ඉටුවෙලා මැච් එකත් ඉවර උනා![]()
Thank you Bro!Congratulations !! @CeylonMusk,me wage game ekak organize kalata godak sthuthi, pattama piliwelai,report output, stat pawa marama clear..
Aprade mta mul games deka thune idla enna tibbe kiylat hithuna..
Anyway aye me wage game ekakin set wemu.. Jayawewa !!
