ehema na bn city ekema gaththoth thamai ganan
ape aunty la innawa tasmania wala e gollo samanyen rooms 3k withara thiyana loku garden ekak thiyana geyak aran thiyanawa $800i
ehe salary ekath ekka shape
eth students lata nan ithin rooms thamai
ewath godak eun karanne partner kenek thiyagena gewana gana dekata bedagannawa
mage yaluwek innawa nawathila unta room ekata dennatama $350kta koheda bills walatai okkotama![]()
800$ mchn month ekakatada?man kiyanne geyakma salli dila ganna patta ganan ne??

