Study කරන්න Australia යන්න ඉන්න අය එන්න..(ගිය අයත් එන්න)

MeGusta

Banned
Sep 11, 2012
10,585
512
0
ehema na bn city ekema gaththoth thamai ganan :P
ape aunty la innawa tasmania wala e gollo samanyen rooms 3k withara thiyana loku garden ekak thiyana geyak aran thiyanawa $800i
ehe salary ekath ekka shape :yes:
eth students lata nan ithin rooms thamai :yes:
ewath godak eun karanne partner kenek thiyagena gewana gana dekata bedagannawa :yes:
mage yaluwek innawa nawathila unta room ekata dennatama $350kta koheda bills walatai okkotama :yes:

800$ mchn month ekakatada?man kiyanne geyakma salli dila ganna patta ganan ne??
 

NewCastle

Member
Feb 21, 2014
393
8
0
ehema na bn city ekema gaththoth thamai ganan :P
ape aunty la innawa tasmania wala e gollo samanyen rooms 3k withara thiyana loku garden ekak thiyana geyak aran thiyanawa $800i
ehe salary ekath ekka shape :yes:
eth students lata nan ithin rooms thamai :yes:
ewath godak eun karanne partner kenek thiyagena gewana gana dekata bedagannawa :yes:
mage yaluwek innawa nawathila unta room ekata dennatama $350kta koheda bills walatai okkotama :yes:

:yes::yes:
 

romero2005

Well-known member
  • Sep 13, 2006
    4,116
    191
    63
    Lankawe
    yaluwane.........

    Ubalata hadenda one nam saha samaharunta kela wenda hodama rata. hodata mole kalpana karala wada karoth ubala goda machanla....math melbourne hitiya 5 years and apahu yandai hadanne.godak welawata next year yai.

    dan nam danna vidihata student life eka tikak amarui.but bari kamak na goda danda.

    rata yanda sana 1st course fee eka gewa ganda salli tibunoth ithuru tika loku kattak kala ehenma hamba karan karanda bari kamak naha...Pool ekata bahinda epai gabura danenda..eka nisa bahinda baya nathi ayata good luck
     

    prabo22

    Well-known member
  • May 25, 2010
    12,637
    1,577
    113
    yaluwane.........

    Ubalata hadenda one nam saha samaharunta kela wenda hodama rata. hodata mole kalpana karala wada karoth ubala goda machanla....math melbourne hitiya 5 years and apahu yandai hadanne.godak welawata next year yai.

    dan nam danna vidihata student life eka tikak amarui.but bari kamak na goda danda.

    rata yanda sana 1st course fee eka gewa ganda salli tibunoth ithuru tika loku kattak kala ehenma hamba karan karanda bari kamak naha...Pool ekata bahinda epai gabura danenda..eka nisa bahinda baya nathi ayata good luck
    ai yanne ban?
     

    NewCastle

    Member
    Feb 21, 2014
    393
    8
    0
    yaluwane.........

    Ubalata hadenda one nam saha samaharunta kela wenda hodama rata. hodata mole kalpana karala wada karoth ubala goda machanla....math melbourne hitiya 5 years and apahu yandai hadanne.godak welawata next year yai.

    dan nam danna vidihata student life eka tikak amarui.but bari kamak na goda danda.

    rata yanda sana 1st course fee eka gewa ganda salli tibunoth ithuru tika loku kattak kala ehenma hamba karan karanda bari kamak naha...Pool ekata bahinda epai gabura danenda..eka nisa bahinda baya nathi ayata good luck

    :yes::yes:
     

    dilrukranjana

    Member
    Jun 30, 2007
    2,499
    60
    0
    machan mamath next year july wala student visa aragena ausi yanna inne habai mama yanne machan darwin nothern side eke... machan mama mehe colombo uni eke degree eka complete management. machan mama dan try karanne hospitality ee kiyanne cookery side eken yanna mata machan path eka change unahama case ekak wateida??
     

    NewCastle

    Member
    Feb 21, 2014
    393
    8
    0
    machan mamath next year july wala student visa aragena ausi yanna inne habai mama yanne machan darwin nothern side eke... machan mama mehe colombo uni eke degree eka complete management. machan mama dan try karanne hospitality ee kiyanne cookery side eken yanna mata machan path eka change unahama case ekak wateida??


    ehema awlk na machn.uba student visa ne yanne student visa ekedi approved institution ekaka approved ona course ekak karanna puluwan.