parana thread godak dan nane bnඅදාළ ත්රෙඩ් වලට ලින්ක් එකකුත් එක්ක දින අනුපිලිවෙලට අපි හදමු එළකිරි මහාවංශය මොකෝ කියන්නෙනිකන් ඉන්න වෙලාවට ගිහින් කියව කියව ඉන්න පුළුවන්
parana thread godak dan nane bnඅදාළ ත්රෙඩ් වලට ලින්ක් එකකුත් එක්ක දින අනුපිලිවෙලට අපි හදමු එළකිරි මහාවංශය මොකෝ කියන්නෙනිකන් ඉන්න වෙලාවට ගිහින් කියව කියව ඉන්න පුළුවන්
ඔය කියන්නේ 2010 කලින් ඒව නේද ඊට පස්සෙත් ත්රෙඩ් මැකුවදparana thread godak dan nane bn
makuwe nm ne mn hithanne eeth hoyaganna amaru nedda ewa? mathaka nam thamaඔය කියන්නේ 2010 කලින් ඒව නේද ඊට පස්සෙත් ත්රෙඩ් මැකුවද
...
නන්ගි සාලෙ මැදින් දිව්වා - අක්කට කියනවද නැද්ද සහ තවත් රසකතා
...
K_zone පුපේ ඇරියෙ උගේඋඹලාට මතක නැද්ද අර HacKrisH කියල එකක් හැක් සීන් එකක් කියල දෙන්න ඇවිත් පච වෙලා ගියා![]()
එලකිරි සර්වර් එකේ රැම් එක පිච්චුන සින් එක
Range Rover - 47 - My Red Bitch
ඕරියන් තුමා ARUNA47 EXPOSE වීම
scurvy යගෙ කෙසෙල් වත්තෙ ගෙද්ඩර යැම - ජනේලයෙන් එබි බැලිම
එජකුලේට යැම
පිටරට සුවද
සුරාන්තයට පන්වෙනකොටම පඩ යැම
කොට්ට බබා
නන්ගි සාලෙ මැදින් දිව්වා - අක්කට කියනවද නැද්ද සහ තවත් රසකතා
කිබුල් රෙඩියො
MTA - මේක නම් අමතක වෙන්නෙ නැ සුපිරිම යලුවො ටිකක් හම්බ උනා,
CRYSTAL SHILD සචි වෙසිගෙ අකවුන්ට්ස් ඔක්කොම පොඩි එකෙක් හැක් කරපු එක,
නයිට් ෆියුරිගෙ කතා
තව කගෙද ලව් කතාවක් තිබ්බා මතක නැ
delete කරපු නැති ඒවගෙ link හොයල දාපන්කො බන්, අපේ කුතුහලේ ඇවිස්සෙනව විතරයිනෙ..![]()
https://elakiri.com/threads/මහින්ද-රාජපක්ෂ-නව-අගමැති-ලෙස-දිවුරුම්-ද-3545.1873857/page-233delete කරපු නැති ඒවගෙ link හොයල දාපන්කො බන්, අපේ කුතුහලේ ඇවිස්සෙනව විතරයිනෙ..![]()





(උන්ගේ නම් මතක නැති එක වෙනම කතාවක් 

)Ohoma godak un hitiyabun.anith eka ekale thread ekaka mage replies dakkama matama lajjai bun. Iyaඋබලට තමා මතකයි නේ Lich, පොර දැන් fake එකකින් බහිනව ඇති.
උබලට මතකද AtulaSiriwardane මූත් ඒ කලේ හොදට බයිට් වුන එකෙක්. හරියට එරොසන් වගේ.

හරි හරි බොල, ඇයි පරන උන්ට අලුත් account හදන්න තහනම්ද.ලොල් මැයි ජොයින් වෙච්ච එකෙක් දන්න දේවල්![]()
MTA server eka tamai ban nagala giye tournemnts hitan tibba ban eke. Hamadama raa 8 ta witara patan gattama 3,4 wenakan pandara meka thama 2013 mata mataka widihata. Patta e kaaleeහරි හරි බොල, ඇයි පරන උන්ට අලුත් account හදන්න තහනම්ද.
ඇයි මතකද එලකිරි COD 4 Server එක.
Eka patan gamuko aiythMTA server eka tamai ban nagala giye tournemnts hitan tibba ban eke. Hamadama raa 8 ta witara patan gattama 3,4 wenakan pandara meka thama 2013 mata mataka widihata. Patta e kaalee
Haram shake danna gihin waliyakuth giya
mage lap ekata san andreas daganna onaEka patan gamuko aiyth
ela supiri aye gahuwoth..mage lap ekata san andreas daganna ona
Host kale GTRZ da koheda hariyata mataka naa.
Oke machan elakiri eke nathuwa wena lankawe podi un set ekak set wela apita neluwa address nathi wenna. Un game kaparlaa.
Shopping map eka thama ape priyathama map Eka. Camp gahala anthima eka maraaganna patta game ekak denna ona.