එක්තරා කොම්පැනියකින් මගේ ගැටලුවට බාර ගත්තේ නැහැ
කිව්වා E-mail එකකින් TRCSL එකට, TRCSL එකෙන් මම යවපු E-mail එකම Fwd කළා අදාල සමාගමට දවස් 14 දෙනවා කියල ගැටළුව විසදන්න.
දවස් 5 වගේ යනකොට ගැටළුව හදලා තිබුණා.
කිව්වා E-mail එකකින් TRCSL එකට, TRCSL එකෙන් මම යවපු E-mail එකම Fwd කළා අදාල සමාගමට දවස් 14 දෙනවා කියල ගැටළුව විසදන්න.
දවස් 5 වගේ යනකොට ගැටළුව හදලා තිබුණා.
